Citat:
Ursprungligen postat av
metoukor
Skottlossningen upphörde efter 5-15 min, därav tog man det metodiskt. Jag garanterar dig att om elden hade varit ihållande så hade andra beslut tagits.
Förstår du att man inte kan stressa fram och ignorera rum bakom sig, då öppnar man upp för ett blodbad på poliser.
Men ta kontakt med La Vegas SWAt enhet, dom kommer säkert anställa dig som konsult.
En väldigt grym fråga varför sköt han inte mer? Men se på Breivik han lät en del komma undan han hade skott kvar?
Jag gillar vapen men har aldrig varit i slagsmål vapen är inte våld för mig så kanske så som med sex för det kan jag?
Man blir trött nöjd och vilar sig? Det måste kosta på att skjuta in bland 22 000 pers som ostraffad 64åring.
När man jämför detta med dom värsta mördarna som spänner på sig en bomb så går det över på en tiondels sekund.
Dom är fegare men som 64åring starta detta massmord är väldigt unikt och väldigt opersonligt.
En högst personlig åsikt men jag är som hans lillebror 55år jag är säker på att jag INTE talat med 10 tv kanaler samma dag som det skedde.
Alla reagerar olika på chock men jag tycker inte att hans lillebrors beteende är normalt.
Nu ska jag lämna tråden med orden så feg han var som sitter så långt bort och skjuter på ett så stort mål men massor av oskyldiga själar måtte han hamna i helvetet i 1000 år om det finns?