Citat:
Ursprungligen postat av
OY
NB i Blomberg, hans könsorgan var också rent, åtminstone från offrets dna. Jag misstänker att den här typen av sexualsadister inte nödvändigtvis måste penetrera sitt offer med sitt könsorgan för att få stimulans. Räcker sannolikt mer än väl att dra i snabeln och skvätta sperma omkring sig.
I övrigt så kan styckningen givetvis ha gjorts av logistiska skäl, ingeting talar emot det.
Precis, att tömma sperman i sitt offer är tydligen inget som är står på agendan direkt.
Och jo, det mesta talar för att styckningen inte gjorts av logistiska skäl, menar jag. Dels det faktum att PM kunde fått ut kroppen utan att stycka den, och det hade varit mycket mindre arbetssamt att ta ut hela kroppen i ett stycke, än att först stycka den och sedan ta ut delarna. Särskilt med tanke på att låren lämnats kvar på bålen. Därtill finns nu bevis för att PM hade en dragning till tortyr, mord, halshuggning osv, vilket är en rätt stark indikation på att han skulle kunna ha gjort detsamma själv.
Det finns däremot ingenting som talar för att det skulle vara en transportstyckning. PM påstår att han begravt KW hel, och vill själv göra en rekonstruktion. Han har inga tvivel på att han kan klara att få ut KW i ett stycke ur ubåten, och det har ärligt talat inte jag heller. Det är ett mindre problem.