2017-10-03, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Efter många år har jag börjat lyssna på Ultima Thule igen. Rasist är jag inte, men nu spyr jag på denna cirkus. Ensam om det är jag inte.

Jag VAR inte rasist men det har blivit en förändring på sistone, jag är jävligt trött på allt snack om ensamkommande och flyktingar och alla vurmare.

Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nej, vi kan spy ikapp. Just nu spyr jag på denna bilden av den lyckligt leende polisen på selfien med nazihucklet och Amireländet.

En till som spyr, har just kommit hem efter att har mött en flock afghaner glada som lärkor språkandes på rappakalja på väg från skolan. Värre var att se tjejerna som gör sig till för dem. Jisses, må fan ta allihopa, hur länge ska vi stå ut med sånt. SPYR !!!
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-10-03 kl. 16:53.
Citera
2017-10-03, 16:51
Medlem
LaScalas avatar
En liten tröst för oss spysjuka:
https://www.youtube.com/watch?v=lJ1mJyuL7BA

Kolla 1:40 in i videon
Hucklet kom för att ta makten i Göteborg.
Så här gick det.
Skadeglädjen är den enda glädjen osv
Citera
2017-10-03, 16:52
Medlem
eternussermos avatar
Vem var "killen" i Studio Ett som ville ha öppna gränser? Var tvungen att gå ut och spy när han talade, så jag missade namnet.
Citera
2017-10-03, 16:54
Medlem
Erik Östs avatar
Så dessa skötsamma och laglydiga ungdomar lägger ner sin demonstration nu.
Kan det ha med årstiden att göra ?
Det är lätt hänt att man blir bekväm av sig i sverige.
Senast redigerad av Erik Öst 2017-10-03 kl. 16:56.
Citera
2017-10-03, 16:57
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vem var "killen" i Studio Ett som ville ha öppna gränser? Var tvungen att gå ut och spy när han talade, så jag missade namnet.

Jag gick ut och spydde när jag hörde namnet Axel Hallberg (nya språkröret för Grön Ungdom)
så jag missade vad han sa.
Citera
2017-10-03, 17:03
Medlem
Citat:
En liten tröst för oss spysjuka:
https://www.youtube.com/watch?v=lJ1mJyuL7BA

Kolla 1:40 in i videon
Hucklet kom för att ta makten i Göteborg.
Så här gick det.
Skadeglädjen är den enda glädjen osv

HAHAHAHAHA Hucklefan hamnade mitt i smeten tillsammans med AFA stenkastarna, att inga flygande stenar träffade dem, synd !
Citera
2017-10-03, 17:03
Medlem
Frammes avatar
Nu är vi hårt drabbade av spysjukan. Vi som är realister och inte rasister. I dessa tider så har jag märkt att mina tidigare spärrar som jag haft sakta men säkert börjar mjukas upp Dom jag föraktar mest är: I princip dom flesta som har stoppat huvudet i armhålan.
Citera
2017-10-03, 17:10
Medlem
Citat:
Jag gick ut och spydde när jag hörde namnet Axel Hallberg (nya språkröret för Grön Ungdom)
så jag missade vad han sa.

Det GU sa var säkert inte värt å höra. Vi som drabbas av spysjukan får hålla oss borta från medias intervjuer och rapporteringar för hälsans skull. Han har dessutom fel färg spy grön.
Citera
2017-10-03, 17:33
Medlem
Frammes avatar
Alla skäggbebisar borde gilla Alphaville- Forever young-. Vad har vi gjort för ont, vi medborgare som måste stå ut med detta. Arbetar vi inte tillräckligt hårt för att försörja kommunisterna, miljöpartisterna, feministerna och allt annat patrask som anser ha monopol på detta land.
Citera
2017-10-03, 18:00
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:

Det idioten inte tänker är att öppna gränser innebär att så kallade migranter inte har någon fristad. Inga förpliktelser, inga avtal. Då har vi inga hemländer och välfärd kan totalt skrotas Är Sverige attraktivt för gubbarn och ekonomiska migranter om bidragen försvinner?
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-03 kl. 18:02.
Citera
2017-10-03, 18:16
Medlem
Frammes avatar
Gubbarna och ekonomiska migranter kan klia sej där bak. Jag känner mej så jävla förolämpad som medborgare i detta land. Dessa jävla gullare och lullare ska förpassas snarast, och då menar jag inte bara invällarna, utan deras förespråkare som får det att verka så gulligt. Nä, batikhäxorna och deras anhängare har ingen plats på denna jord.
Citera
2017-10-03, 18:26
Medlem
Citat:

Ja det var ju tydligen grön ungdoms Axel Hallberg. Han kläckte bla ur sig följande ang hazarbarnen: 'Dom vill sommarjobba, dom vill bli kära, dom vill gå på festival.'
Nämnde tidigare idag en Metrodebattartikel signerad av grön ungd Sandra Fogelberg och Fettemeh K. De (dvs den skrivkunnige av dem) skriver ang hazarstrejkarna:'Vi vill alla utbilda oss, bli kära, sommarjobba, gå på festival..'.
Tänka sig hur det kan råka slumpa sig med formuleringarna ibland?🤡
Och hur kan det ens vara möjligt att nötterna inte inser att de med grovhagel skjuter sig i foten när de betonar hazarernas vurm för att gå på festival?
De bara måste vara hjärntvättade intill total blindhet.😐

Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Khadavri och Sandra Fogelberg/Grön ungdom har fått en helsida i dagens pappersmetro; stor bild på hazarstrejkare och fet rubrik: 'Så räddar vi de ensamkommande ungas liv.'
Sedan nån sorts debattartikel, skriven av Khadavret och Sandra, med 4 huvudpunkter: låt alla hazarer stanna, stoppa utvisningarna, skydda barnen och prioritera att vårda nyanlända unga.
Orkar inte citera nåt. Kanske finns nätvariant som nån kan länka, ids ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in