2017-10-03, 12:09
Medlem
crippledmfs avatar
Bara att vänta och se, kommer det inte fram tydliga bilder från övervakningskameror inne i hotellet så finns det goda skäl att vara rejält misstänksam.
Citera
2017-10-03, 12:16
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Vi vet sedan länge att NWO vill splittra det amerikanska samhället och världen ... Därför utför de, genom CIA, denna attack ...
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Ryssland

Jag gissar på en sammanslutning av Illuminati, Bilderberggruppen och Sverigedemokraterna.
Citera
2017-10-03, 12:40
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Ja, du har rätt, allt pekar på att det var det en false flag återigen!

Här en till väldigt talande video, med en crisis actor, som spelar väldigt dåligt, så uppenbart:

https://www.youtube.com/watch?v=pypZtS9xXhU

En av kommentarerna: "Interesting how this amateur crisis actor brings up the Orlando event🤔...to help zombies make a connection between the two events."

Varför använda sig av crisis actors, om det skulle vara en riktig skjutning?

Crisus actors, precis som i Stockholm, Berlin, Nice, London etc...

Och populasen har återigen gått på det...

Brukar ta en dag eller två, innan yrkesförnekarna i detta delforum kommer igång, vänta er inte att de heller denna gång inser fakta....

Du menar alltså att alla dessa döda människor fejkar och deras anhöriga fejkar också? Verkar det mer rimligt för dig än att någon faktiskt kan få för sig att skjuta ihjäl människor? Är alla skjutningar "false flag"? Du är ju helt sjuk i huvudet! Visa gärna upp något dödsoffer som faktiskt lever.
Citera
2017-10-03, 13:06
Medlem
En fråga: När gick de ut med att den Stephen Paddock gjort motstånd när de försökte gå in och då sköts. Har också sett versioner där man sagt att han varit död när de gick in

Jag såg en presskonferens polisen hade några timmar efter. Mycket märkligt beteende att gå ut så snabbt om fakta. De kan omöjligt veta vad som hänt så kort tid efter. Polisen berättade då att han skulle uppdatera pressen varannan timma om vad de får fram

Är en false flag så finns det logik i att hela tiden "informera" för vad de gör är att anpassar historien efter hur det utvecklar sig i sociala media.

Om det varit korrekt utredningsarbete borde de ha hållit saker för sig själva till de vet och så man inte avslöjar saker som kan plockas upp om terroristen inte var ensam
Citera
2017-10-03, 13:33
Medlem
Ni är så tråkigt förutsägbara i era konspirationsteorier; alltid massa tjafs om CIA och NWO. Kan ni inte vara lite kreativa när ni ändå håller på? Så här: vilka gynnas mest av sådana här massakrer? Vapenindustrin. Efterdyningarna av varje masskjutning följer samma mönster: röster höjs för striktare vapenlagar, vilket får vapenentusiasterna att bli nervösa och springa till affärerna för att köpa mer vapen innan det är för sent. Givetvis händer aldrig något, snarare blir lagarna bara mer och mer slappa. NRA, som en gång i tiden var en ganska vettig organisation, är köpt av vapenindustrin och predikar bara mer vapen och liberalare lagar. Sorgligt.

Nej, jag tror inte på någon konspiration, men skulle jag göra det har jag inga problem att se en vapenindustri som håller i trådarna...
Citera
2017-10-03, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Ni är så tråkigt förutsägbara i era konspirationsteorier; alltid massa tjafs om CIA och NWO. Kan ni inte vara lite kreativa när ni ändå håller på? Så här: vilka gynnas mest av sådana här massakrer? Vapenindustrin. Efterdyningarna av varje masskjutning följer samma mönster: röster höjs för striktare vapenlagar, vilket får vapenentusiasterna att bli nervösa och springa till affärerna för att köpa mer vapen innan det är för sent. Givetvis händer aldrig något, snarare blir lagarna bara mer och mer slappa. NRA, som en gång i tiden var en ganska vettig organisation, är köpt av vapenindustrin och predikar bara mer vapen och liberalare lagar. Sorgligt.

Nej, jag tror inte på någon konspiration, men skulle jag göra det har jag inga problem att se en vapenindustri som håller i trådarna...

Men du kan inte vara säker och det är problemet, man litar inte på myndigheter
Efter 9/11, efter alla lagar som infördes och all annan bluff (exempelvis de krig som bedrivits och ISIS framväxt). Trots alla åtgärder är det värre än någonsin. Idag litar inte folket på myndigheter. Hur många litar på Svenska myndigheter?

När man ser uppenbart korkat arbete från myndigheter om och om igen, då blir det tvärtom så att man måste vara rejält naiv för att fortsätta tro på att allt är som de säger

Angende Las Vegas så finns det en del som talar för att den officiella versionen är korrekt. Det dog folk, massor dog och skadades. Det finns gott om vittnesmål och filmer. Vi kommer inte få se speciellt många presskonferenser två dagar efter där folk fått flera kulor i sig men helt obehindrat kan berätta om vad som hände.

Vad som är problematiskt är polisens mycket klantiga informationsarbete efter och att det är så många vittnesmål som ger en helt annan bild än den bild polisen ger
Citera
2017-10-03, 13:50
Medlem
Citat:

Bra att du tar upp det, istället för att gissa vem det är så kan man fråga sig vem tjänar på detta.

Hur kunde han ta sig igenom alla kontroller och blev anställd hos Lockheed Martin om hans far var känd rånare ?

https://www.youtube.com/watch?v=f5ileM_ttnU

Strange things about what happened in Las Vegas - There are a number of strange things about what happened in Las Vegas. Including a connection to a defense contractor.

Sen har vi även mer konspiratoriska videos

https://www.youtube.com/watch?v=hAP8zYGicIk

HARVEST IN LAS VEGAS 1.10.2017 and CODE 239
Citera
2017-10-03, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
När man ser uppenbart korkat arbete från myndigheter om och om igen, då blir det tvärtom så att man måste vara rejält naiv för att fortsätta tro på att allt är som de säger

När man ser uppenbart korkat arbete från myndigheter om och om igen blir det ännu mer otroligt att de skulle klara av att genomföra alla de konspirationer de anklagas för.
Citera
2017-10-03, 14:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttertoad
Bra att du tar upp det, istället för att gissa vem det är så kan man fråga sig vem tjänar på detta.

Hur kunde han ta sig igenom alla kontroller och blev anställd hos Lockheed Martin om hans far var känd rånare ?

För det första - tycker du det skulle vara ett skäl att inte anställa någon för vad deras far har gjort?

För det andra ska man inte tro på konspirationsidioter som Tyler Durden - Stephen Paddock har aldrig jobbat åt Lockheed Martin.... Dock arbetade han under 80-talet på finansavdelningen på Martin Marietta. Martin Marietta är ett av de företag som 10 år senare slogs samman och bildade Lockheed Martin - vilket skedde först 1995...
Citera
2017-10-03, 14:29
Medlem
Citat:
När man ser uppenbart korkat arbete från myndigheter om och om igen blir det ännu mer otroligt att de skulle klara av att genomföra alla de konspirationer de anklagas för.

Eller så är det just det man gör, problemet är bara att man inte har folkets intresse som prioritet. Det finns väldigt mycket andra indikationer i USA som tyder på att man har annat än folkets intresse som mål när de jobbar. Det är mycket där som är helt skadat
Citera
2017-10-03, 14:52
Bannlyst
Finns ju ett klipp där man ser muzzle flashes från fönster på helt andra våningar i byggnaden. Sedan tycker jag att alla som intervjuades efter händelsen såg påtagligt obrydda och glada ut.

Jag gissar på en false flag utförd av demokratiska krafter inom polis och militär som vill försvaga Trump och vapenlobbyn. Alltså Hillary och Bernie Sanders anhängare eller vänsterterrorister som arbetar inom försvarsmakten, polisen, FBI eller en salig blandning.
Citera
2017-10-03, 15:48
Medlem
mk ultra.

Det är på riktigt. Om ni inte vill tro på mig så kan ni dubbelkolla med CIA som erkänt att tester har förekommit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in