2017-10-03, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Tjejen i Askersund? Typisk instabil WT-tjej, henne hade jag inte litat på ens före styckmordet, nej. Dessutom var det flera som kände henne som sa att de känt obehag inför henne.

Jag har känt en av Sveriges mest sinnessjuka mördare, och jag kände obehag för honom redan innan han mördade, ja. Jag kände på mig att han skulle kunna vara kapabel till någonting som jag inte ville vara med om, om man säger så. Så jag var aldrig ensam med honom. Han hade hopdragna pupiller även i solen och när man kom nära honom (jag dansade med honom) kände man en konstig lukt från hans mun. Antagligen tecken på någon medicinering han åt. Det var även sättet han stirrade på en, länge och iakttagande med stelt ansiktsuttryck...

Fast det är BARA du som berättar den här historien gång på gång på gång, och du har aldrig någon källa.

Jag tror att obduktionsrapporten kommer att visa att dom har haft sex, och jag tror även att åklagaren kommer att försöka få det till att det var våldtäkt, kanske till och med under några bestialiska sexmördarformer. Medan jag tror att dom hade frivilligt sex. Man åker som kvinna inte iväg ensam med en man i solnedgången, om man inte har VILL vara ensam med honom. Lägg därtill att M kan vara väldigt charmig när han sätter den sidan till, och att K inte var reporter på tidningen Dagen... Men det blir svårt för M att överbevisa rätten om det, trots att detta är Danmark där de är mer sexualliberala, för nu har opinionen liksom bestämt sig för att han är en mördare.
Jag gapar av beundran. Har du verkligen känt en mördare? Oj! (ironi, bäst att tillägga).
Nu vet jag att du ljuger . Alla pupiller är ihopdragna i ljus och sol, om man inte tagit vissa droger. Och jag vet att du tror de har haft frivilligt sex. Det lär de nog inte ens kunna se, om det inte fanns sperma kvar. Jag tror inte det. Jag misstänker att hon är sargad, vilket hon inte skulle vara om sex var frivilligt. Problemet med dig är att du förutsätter att hon haft frivilligt sex. Och jag begriper att det är en projicering från din sida. Men en kvinna KAN faktiskt säga nej till sex, även till Madsen, trots att det är omöjligt för dig att begripa hur någon kan säga nej till honom. Och förmodligen begrep han det inte själv, och därför tog han henne med våld. Som förhoppningsvis syns i obduktionen. Men det lär de inte gå ut med offentligt.
Citera
2017-10-03, 12:09
Medlem
Teleslingas avatar
Hur är suicidrisken för en person med så här grandios självbild om man låser in dem?
Citera
2017-10-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Hur är suicidrisken för en person med så här grandios självbild om man låser in dem?
Den finns inte. Se på Breivik. Honom vet vi ju allt om. Han skulle inte drömma om att begå självmord. Möjligen om han var väldigt hotad och rädd. De här människorna har svårt för egen smärta men bryr sig inte om andras.
Citera
2017-10-03, 12:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Aha då förstår jag att det är märkligt att någon som inte ser ut som en mördare ändå kan bli en.

Men varför dansade du med en sinnessjuk blivande mördare och luktade på hans andedräkt? Du visste ju vad han skulle göra senare i livet.

Vi var med i samma dansförening, så det var svårt att undvika när han bjöd upp. Det är alltid oförskämt att nobba på dansgolvet, men med en sådan person kan det bli direkt farligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag gapar av beundran. Har du verkligen känt en mördare? Oj! (ironi, bäst att tillägga).
Nu vet jag att du ljuger . Alla pupiller är ihopdragna i ljus och sol, om man inte tagit vissa droger. Och jag vet att du tror de har haft frivilligt sex. Det lär de nog inte ens kunna se, om det inte fanns sperma kvar. Jag tror inte det. Jag misstänker att hon är sargad, vilket hon inte skulle vara om sex var frivilligt. Problemet med dig är att du förutsätter att hon haft frivilligt sex. Och jag begriper att det är en projicering från din sida. Men en kvinna KAN faktiskt säga nej till sex, även till Madsen, trots att det är omöjligt för dig att begripa hur någon kan säga nej till honom. Och förmodligen begrep han det inte själv, och därför tog han henne med våld. Som förhoppningsvis syns i obduktionen. Men det lär de inte gå ut med offentligt.

Ja, det kanske var tvärtom med pupillerna. Jag minns inte nu, det var över 20 år sedan - något konstigt var det med hans ögon i alla fall, och jag frågade en läkare jag kände och han förklarade det där om medicinerna. Om jag skulle kunna lita på dig skulle jag kunna skicka dig ett PM om vilken mördare det var, men jag vill inte ha det sökbart här.

M var 46 år. Han måste ha blivit nobbad förr, och detta var i så fall första gången han våldtog i det läget, annars hade det kommit ut vid det här laget. Han sitter tryggt bakom lås och bom så ingen kvinna skulle behöva vara rädd för att anmäla honom nu. Men DU kanske tänker/känner att han aldrig fått ett nej förr..?
Citera
2017-10-03, 12:14
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Den finns inte. Se på Breivik. Honom vet vi ju allt om. Han skulle inte drömma om att begå självmord. Möjligen om han var väldigt hotad och rädd. De här människorna har svårt för egen smärta men bryr sig inte om andras.
Ja, jag tänker just om den egna smärtan blir för svår. Men det kanske per definition inte kan hända.
Citera
2017-10-03, 12:22
Medlem
Citat:
Vi var med i samma dansförening, så det var svårt att undvika när han bjöd upp. Det är alltid oförskämt att nobba på dansgolvet, men med en sådan person kan det bli direkt farligt.

Ja, det kanske var tvärtom med pupillerna. Jag minns inte nu, det var över 20 år sedan - något konstigt var det med hans ögon i alla fall, och jag frågade en läkare jag kände och han förklarade det där om medicinerna. Om jag skulle kunna lita på dig skulle jag kunna skicka dig ett PM om vilken mördare det var, men jag vill inte ha det sökbart här.

M var 46 år. Han måste ha blivit nobbad förr, och detta var i så fall första gången han våldtog i det läget, annars hade det kommit ut vid det här laget. Han sitter tryggt bakom lås och bom så ingen kvinna skulle behöva vara rädd för att anmäla honom nu. Men DU kanske tänker/känner att han aldrig fått ett nej förr..?
I de kretsar han varit behöver man inte riskera att få ett nej. Alla är ju ute efter samma sak. Kinky sex. Ju mer kinky desto bättre. Han kanske försökte ta det till en ny nivå? Ubåtssex med någon som inte vill och som han kunde göra vad han ville med. Ingen som kan smita, ingen som kan skvallra eftersom hon inte skulle komma undan levande. Jag tror inte han våldtagit någon tidigare. Inte med vad JAG menar med våldtäkt. Däremot är jag övertygad om att han gjort kvinnor illa. Dock inte något som nån vill anmäla. Man ligger ganska lågt med sina perversioner i såna kretsar. Vilken svensson vill förekomma i en våldtäktsutredning där hela ens sjuka bdsm-liv granskas. Man kanske har man och barn därhemma som inte har en aning? Inte fan vet jag.

Och vi vet ju faktiskt inte. Det kanske HAR ringt en del kvinnor som berättat om Madsens perversa liv? Det ingår i så fall i en sekretessbelagd förundersökning.
Citera
2017-10-03, 12:23
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
I de kretsar han varit behöver man inte riskera att få ett nej. Alla är ju ute efter samma sak. Kinky sex. Ju mer kinky desto bättre. Han kanske försökte ta det till en ny nivå? Ubåtssex med någon som inte vill och som han kunde göra vad han ville med. Ingen som kan smita, ingen som kan skvallra eftersom hon inte skulle komma undan levande. Jag tror inte han våldtagit någon tidigare. Inte med vad JAG menar med våldtäkt. Däremot är jag övertygad om att han gjort kvinnor illa. Dock inte något som nån vill anmäla. Man ligger ganska lågt med sina perversioner i såna kretsar. Vilken svensson vill förekomma i en våldtäktsutredning där hela ens sjuka bdsm-liv granskas. Man kanske har man och barn därhemma som inte har en aning? Inte fan vet jag.

Och vi vet ju faktiskt inte. Det kanske HAR ringt en del kvinnor som berättat om Madsens perversa liv? Det ingår i så fall i en sekretessbelagd förundersökning.

Vi får väl höra nu 15:45.
Citera
2017-10-03, 12:33
Medlem
Citat:
Man åker som kvinna inte iväg ensam med en man i solnedgången, om man inte har VILL vara ensam med honom.

Men hon gjorde ju inte det heller!

Hon skulle fara ut på en 2-timmars resa med PM i dagsljus medan henne fästman och kompis väntade på kajen. Det var dealen dom kommit överens om.

Dom lämnade kajen 19.00 och blev vinkade av Kims vänner när hon for iväg, sedan fikade dom på kajen för att vänta in hennes återkomst.

Så var det.

Varför fabulerar du envist ihop en helt annan verklighet?
Senast redigerad av Remark 2017-10-03 kl. 12:37.
Citera
2017-10-03, 12:34
Medlem
Citat:
Vi får väl höra nu 15:45.
Det är inte ens säkert att det blir öppna dörrar tyvärr. Man beräknar en halvtimme, om jag minns rätt, så det blir inte någon maratonvariant som förra gången.
Citera
2017-10-03, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Hon skulle fara ut på en 2-timmars resa med PM i dagsljus medan henne fästman och kompis väntade på kajen. Det var dealen dom kommit överens om.

Dom lämnade kajen 19.00 och blev vinkade av Kims vänner när hon fot iväg, sedan fikade dom på kajen för att vänta in hennes återkomst.

Så var det.

Om något sägs tillräckligt ofta så kan det bli sanning. Och om man säger något tillräckligt ofta så tror man själv på det. Kan vara nåt sånt. Vi lever dessutom inte i en patriarkalisk stat där en kvinna som är ensam med en man är lovligt villebråd. Vissa nysvenskar tror fortfarande på att det är så, men det är INTE så.
Citera
2017-10-03, 12:46
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Dom lämnade kajen 19.00 och blev vinkade av Kims vänner när hon for iväg, sedan fikade dom på kajen för att vänta in hennes återkomst.

Så var det.

Det var solnedgång. Se bilden! Och ensamma var de. De hade gått om tid att lägga sig på bottnen (no pun intended) utan att vännerna och pojkvännen hade en aning om vad de gjorde.

https://ichef-1.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/12918/production/_97465067_marsden_wall_976.jpg
Citera
2017-10-03, 12:51
Medlem
Citat:
Det var solnedgång. Se bilden! Och ensamma var de. De hade gått om tid att lägga sig på bottnen (no pun intended) utan att vännerna och pojkvännen hade en aning om vad de gjorde.

https://ichef-1.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/12918/production/_97465067_marsden_wall_976.jpg
Men sluta nu. Varför i all världen skulle hon ha sex med honom? De flesta tjejer som har en kille, och dessutom en relativt ny relation, är inte otrogna. Så jag begriper inte varför du håller på med den där sexhistorien. Varför? Projicering igen? Sluta med det. Nu. Det räcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in