Citat:
Ursprungligen postat av
FutureForces
skojar ni med mig.......65 år och skjuter över 300 pers....kan ni använda hjärnan för en sekund? nej det var ju det jag tänkte.
en 65 åring kan inte spraya ner 300 pers.............han har inte orken....
allt jag vet är att C.I.A/Mossad är inblandade........
frågan angående terrorism vs massskjutning:
ja ni är ju en hög med får, så ni väntar på att media ska säga vad det är för något och så följer ni dom blint som dom idioter ni är.
förklaring av ordvalen:
massskjutning: används när det är en anti-vapen agenda
terrorism: används bara för att militarisera polisen generellt....
militärstaten växer medans ni sitter och kollar på netflix...totalt neutraliserade.
sen lite ot men rätt åt amerikanerna. släppt bomber runtom i världen i 16 år och slaktat miljontals civila runtom i världen senaste 100 åren.....nu fick dom smaka på sin egna medicin. jag har lite skadeglädje om inte annat....slaktade amerikaner är precis vad jag vill se just nu...rättvisa åt assad och syrien som blivit invaderade illigalt av USA, NATO och deras gangster proxies.....
Ja det är väldigt jobbigt att hålla fingret på avtryckaren...Är du dum i huvudet eller? Du förstår att kulor går rakt igenom folk och bara plöjer ner människor. Det är inte en hollywoodfilm där man kan gömma sig bakom sin soffa.
Och nej du har fel. Den här masskjutningen kommer leda till både konversationer om vapenlagar OCH militarisering av polisen - som om det behövs mer vapen för amerikanska polisen. De köper ju redan nu upp allt surplusmateriel försvaret har.