2017-10-02, 12:21
Medlem
ace_secs avatar
CBS NEWS: Police have not released identity of Las Vegas shooter, say he is a white male in his 60s who lived in a retirement community

retirement community?
Citera
2017-10-02, 12:21
Medlem
Ska ha varit en vänster galning vilket Countrymusik är perfekt target för.

Sen kan man säga att Trumps och demokraternas retorik skapar mer inhemska terrorister än vad man brukar förknippa som terrorister.

Hur många terrorist fall är vi uppe i år där det antagligen är vänster eller höger galning.
Citera
2017-10-02, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
skott från 32:a våningen... 32 degrees

64 år ...

Vad motivet än är så er det extraordinärt. Det stämmer! Den här guben får förklara sig hoppas jag. Eller är han död? Men någon bör ha känt honom. Vad skapar sådant här beteende hos en så gammal gube? Skrämmande för Las Vegasboende och semestrare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Nej, Stephen Paddock, 62 år, är identifierad som skytten.

EDIT: Ändrat till 64 år nu.
Då ber jag om ursäkt, eftersom det florerat åtminstone två olika namn så antog jag att det ännu enbart var spekulationer om vem det egentligen var.
Citera
Bannlyst
Some are saying she WORKED at Mandalay and may be from the Philippines. Had recently been to Dubai. Wanted for questioning. The shooter was her roommate, police scanner was throwing the name: Stephen Paddock
Stephen Craig Paddock Age 64
Current Address
1372 Babbling Brook Ct
Mesquite, NV 89034-1147 Shooter is dead. She may be driving a Hyundai Tucson.

https://imgur.com/a/gb4Ys

I can confirm Marilou Danley, who is a person of interest in the Las Vegas shooting with over 20 dead and 100 injured, deactivated her Facebook profile 30 seconds ago, because she did so while I was browsing it, but not before I was able to save a picture of her. Turn yourself in Marilou. If you know Marilou Danley or see her, call LVPD at 702-828-3403 immediately. They are also looking for a Hyundai Tucson with Nevada plate 114 B40 and a Chrysler Pacifica with Nevada plate 79D 401

https://imgur.com/a/tBTwN
Senast redigerad av Marion86 2017-10-02 kl. 12:27.
Citera
2017-10-02, 12:23
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
CBS NEWS: Police have not released identity of Las Vegas shooter, say he is a white male in his 60s who lived in a retirement community

retirement community?
Häng med i ämnet nu. De har gått med namn på honom, samt ålder.
Citera
Medlem
dunderhokens avatar
Undra vilken drog det blev för mycket av... Ingen vanlig snefylla på alkohol precis...
Citera
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
64 år ...

Vad motivet än är så er det extraordinärt. Det stämmer! Den här guben får förklara sig hoppas jag. Eller är han död? Men någon bör ha känt honom. Vad skapar sådant här beteende hos en så gammal gube? Skrämmande för Las Vegasboende och semestrare.

Han är död. Motivet okänt. Kommer bli intressant att höra.
Citera
2017-10-02, 12:24
Medlem
fernebos avatar
Ok? Vi har alltså en gubbe i 60-årsåldern boende på ett pensionärsboende som gärningsman?
Citera
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Häng med i ämnet nu. De har gått med namn på honom, samt ålder.

Uppgiften om retirement community har jag inte sett i tråden tidigare, länka gärna isåfall.
Det var den uppgiften jag fetade, den jag ville belysa.
Hans namn och ålder är offentligt.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Ska ha varit en vänster galning vilket Countrymusik är perfekt target för.

Sen kan man säga att Trumps och demokraternas retorik skapar mer inhemska terrorister än vad man brukar förknippa som terrorister.

Hur många terrorist fall är vi uppe i år där det antagligen är vänster eller höger galning.

Fel gubbe och säkert ett rykte för att politisera hela händelsen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
64 år ...

Spekuleras i att motivet är att artisten som spelade talat väl om Trump:
http://thefreepatriot.org/jason-aldean-blacklisted-after-what-he-just-said-about-trump/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in