2017-10-01, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
https://www.youtube.com/watch?v=MLDtz_70H8s

Vem är kvinnan vid 1:24? Är det bara jag som tycker hon verkar ha mellanösternutseende?
Hon har mycket smink precis som mellanösterntjejer ofta har. Kan vara därför du tycker det.
Citera
2017-10-01, 02:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Har/hade ingenting emot NMR förut men sen såg jag den här videon - https://m.youtube.com/watch?v=nXiqfuhRB3Q

Så jävla pinsamma. Varför tog dom inte rätt väg från början och faktiskt höll sig till planen istället för att börja bråka med polisen? Idioter..

"Tåget mot den officiella samlingsplatsen stoppades av polis när Motståndsrörelsen reagerade mot motdemonstranter som kastade sten mot deltagarna"...eller kanske inte

Fasen vad kul hyenan har med tekniken #lägg ut!* X88

Till min stora besvikelse kan jag konstatera att dom flesta benskallar
var invandrade tyska aktivister, världens modernaste land växer igen

2:14 polisen klämmer sig i bildörren, och joddlar som Håkan i Sunes sommar
på resebyrå...genant
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-10-01 kl. 02:50.
Citera
2017-10-01, 02:39
Medlem
Helt onödigt... det kommer alltid finnas svaga och kränkta män som söker sig till högerextremister för att hitta gemenskap... losers har vi gott om, så låt dem ha sin dagisverksamhet där de får vädra sitt hat över sina patetiska liv och misslyckanden i sina liv och låt dem skylla sina tragiska liv på andra ! Kanske vi får ordning på våra psyk-kliniker framöver, så de kan få den hjälp de verkligen behöver
Facism har aldrig fungerat...
Facismen fungerade t om sämre än kommunismen och det säger en hel del . he he
Citera
2017-10-01, 03:02
Medlem
Hur många var det som gick i demonstrationen? NMR påstår 650 personer och den största samlingen i modern tid. Men inte såg det väl ut som så många?
Citera
2017-10-01, 03:06
Medlem
Vi kan konstatera att AFA blev motarbetade på ”sin sida” och de lyckades inte med nåt, så de kan räknas bort... det var Göteborg som ordnade så inte de vita kränkta männen fick ta en meter på sin demonstration. Tragiskt att mobbade barn växer upp och vill ta hämnd i form av högerextremism, men hittar man inte kompisar på annat sätt, eller misslyckats i livet så lockar väl nassarna och den utbrände spelmissbrukaren Jimmie med sitt kaosparti. När SD inte ens kan ha ordning på sitt egna parti och partikollegor, så kanske man ska avvakta med att vara med som röstningsbara. Att ett parti dom SD sedan röstar emot regeringens förslag för att förbättra för våra pensionärer får mig bara att spy
Senast redigerad av Paritet 2017-10-01 kl. 03:13.
Citera
2017-10-01, 03:14
Medlem
baragnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Hur många var det som gick i demonstrationen? NMR påstår 650 personer och den största samlingen i modern tid. Men inte såg det väl ut som så många?

Nej, knappast 650 personer som var där. Mer trolig siffra är 300-400, möjligtvis var de lite fler innan de blev säckade och det var blockad på varje gata runtom. Att man försöker vända detta till en seger är efterblivet även för NMR.
Citera
2017-10-01, 03:15
Medlem
NS_14s avatar
Lite saxat från dagen. George Soros springpojkar och regeringens bidragsslukande röstboskap i gemensam sak slår sönder Göteborg.

http://www.friatider.se/allahu-akbar...sen-i-g-teborg

http://www.friatider.se/video-g-tebo...k-mot-v-nstern

All heder till den/de från den lokala fotbollsfirman som satte stopp för Löfvens och Annie Lööfs politiska anhängare.
Citera
2017-10-01, 03:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Vi kan konstatera att AFA blev motarbetade på ”sin sida” och de lyckades inte med nåt, så de kan räknas bort... det var Göteborg som ordnade så inte de vita kränkta männen fick ta en meter på sin demonstration. Tragiskt att mobbade barn växer upp och vill ta hämnd i form av högerextremism, men hittar man inte kompisar på annat sätt, eller misslyckats i livet så lockar väl nassarna och den utbrände spelmissbrukaren Jimmie med sitt kaosparti. När SD inte ens kan ha ordning på sitt egna parti och partikollegor, så kanske man ska avvakta med att vara med som röstningsbara. Att ett parti dom SD sedan röstar emot regeringens förslag för att förbättra för våra pensionärer får mig bara att spy

Högerextrema, really? Dom är vänster!
Citera
2017-10-01, 03:25
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
Nej självklart har dom folk i rödingarnas led utan kommunikation, really?
Inget av det du skriver är ju logiskt om man betänker utfallet. Det enda logiska är ju bristande info om situationen.
Citera
2017-10-01, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baragnell
Nej, knappast 650 personer som var där. Mer trolig siffra är 300-400, möjligtvis var de lite fler innan de blev säckade och det var blockad på varje gata runtom. Att man försöker vända detta till en seger är efterblivet även för NMR.

Ja precis lustigt att krydda med att det var 650 personer som gick i ledet. Då de i själva verket var max 400. Men det är väl en ren panikåtgärd för att försöka påvisa att man var den största samlingen någonsin. Känns som den i Falun var rejält större.
Citera
2017-10-01, 03:40
Medlem
Igni-ferroques avatar
När det gäller NMR så hoppas jag att det här blev en väckarklocka för många. Max 500 pers då man jagat folk från andra länder...

Dags att lämna sekten och satsa på något annat? Trots allt många unga människor som har hela livet framför sig...

Hoppas det var sista gången man såg någon använda en stenslunga. Undrar hur polisens rankar det här vapnet? För mig framstår en slunga lika farlig som exempelvis en kniv.

Kan sluta väldigt illa om detta vapen används i framtiden, exempelvis kan polisen bli tvingade att skjuta skarpt fruktar jag...
Citera
2017-10-01, 03:44
Medlem
OliverCromwells avatar
Nordfront skryter om att detta är det största demon som ns någonsin anordnat i Sverige.

De snackar om siffror på omkring 650 + 200 som inte fick delta(?).

Alltså omkring 850 pers som NMR kunde skramla ihop.

Är detta verkligen den största ns demon i Sverige någonsin?

Har för mig att VAM kunde fixa tusentals på 90-talet. Nu var jag väldigt ung då. Men kan någon som minns klargöra detta. Är denna demo som inte ens når upp till tusen pers det största som svenska ns någonsin lyckats med? Var inte ns demon större på 90-talet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in