Citat:
Jag säger inte att det INTE kastats sten, men det kastades inte sten när brytningen till vänster hände, när NMR svängde vänster så skedde detta på ett verbalt kommando, det är väldigt tydligt i Nordfronts egen film, och i filmen så ser man inte en enda NMR person som duckar eller gör nåt för och undvika ev kastade stenar, ingen skriker och blir upprörd över ev kastade stenar och man ser inte heller motdemonstranter inom kastavstånd när brytningen till vänster sker utan det kom först skanderande ramsor från NMR och relativt kort efter det så kom ordern "Vänster".
Efter det så buntade polisen ihop NMR och stoppade dom, sedan kom motdemonstranter närmare och närmare, det har säkert kastats sten då, men tidigare så var det inte nån stenkastning och det var inte skälet till brytningen till väntser, inte enligt Nordfronts egen film i alla fall.
Är du på plats så gå till nåt lugnt hörn och sätt dig ner och titta på filmen.
DET är det som gör att jag anser att du och flera andra bara försöker hitta ett skäl till att försvara NMR:s taffliga försök och göra som dom själva ville, nämligen att gå den vägen som DOM tycke passade dom att gå.
Efter det så buntade polisen ihop NMR och stoppade dom, sedan kom motdemonstranter närmare och närmare, det har säkert kastats sten då, men tidigare så var det inte nån stenkastning och det var inte skälet till brytningen till väntser, inte enligt Nordfronts egen film i alla fall.
Är du på plats så gå till nåt lugnt hörn och sätt dig ner och titta på filmen.
DET är det som gör att jag anser att du och flera andra bara försöker hitta ett skäl till att försvara NMR:s taffliga försök och göra som dom själva ville, nämligen att gå den vägen som DOM tycke passade dom att gå.
Lyssna nu! Jag blev förbannad så in i helvete när ledet drog åt vänster fast polisen sa stopp. jag var riktigt förbannad asså, för att jag trodde att dom ville gå emot polisen. Jag gillar absolut inte de Dan eliasson och han gäng gjort, vi har haft bra dialog med polisen innan dess. Men så skedde denna avvikning och så kom en polis typ 10 minuter senare och sa att demonstranter kastat något mot gruppen, jag såg de inte själv, för jag gick väldigt långt bak. Sen ville folk från vårat led möta dom som kastade, och då gick polisen i mellan och då blev de kaos. Jag såg ingenting utan går på de polisen sa från från första början. Det är möjligt att de inte sågs från live streamingen men de va det polisen sa