2017-09-29, 21:52
Medlem
SituationReports avatar
Jemima är svart guld!

Jury borde använda det fina ordet Neger oftare! Finns inget negativt alls med det.
Senast redigerad av SituationReport 2017-09-29 kl. 21:54.
Citera
2017-09-29, 21:53
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fan vad Gina och juryn ska kasta det i ansiktet på Jemima att hon är svart. Först Lejonkungenskämt, som utspelas i Afrika, sen att hon är Gällivares svar på Beyoncé och nu Kishtis "lovord" om att hon är en afrikansk gasell. What the fuck?
Citera
2017-09-29, 21:54
Medlem
Porsennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
Håller med, Gabriel var bäst.

Jag är inte heller såld på Chris. Tycker det är helt sjukt att han blir så hypad. Hans sångröst är så jävla tillgjord samtidigt som han har det där "feta" i rösten som tjockisar brukar ha. Det låter inte bra, jag gillar inte alls honom.

Jämför hans nuvarande sångröst med hans framföranden från tidigare år så får ni se. Han var bättre förr då han inte gjorde till rösten.

Chris har försökt flera gånger att komma med i Idol enligt kvällstidningarna. Det är något han saknar. Jag upplever ingen innerlighet i hans sång. Hans låtval, om det är 100% hans val, så skvallrar det om en musikalisk svaghet. Han skulle kunna plocka åtskilliga Grunge-låtar (Alice In Chains och Pearl Jam) och bara köra över motståndet. Men han är för UNG för den kunskapen.
Senast redigerad av Porsenna 2017-09-29 kl. 21:57.
Citera
2017-09-29, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Fan vad Gina och juryn ska kasta det i ansiktet på Jemima att hon är svart. Först Lejonkungenskämt, som utspelas i Afrika, sen att hon är Gällivares svar på Beyoncé och nu Kishtis "lovord" om att hon är en afrikansk gasell. What the fuck?

Vad spelar det för roll, hon är ju svart? Tror du inte hon är stolt för det eller?
Citera
2017-09-29, 21:58
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad spelar det för roll, hon är ju svart? Tror du inte hon är stolt för det eller?

Det finns ju gränser. När Mollie Lindén var med nämndes hennes Jamaicarötter i förbigående, sen var det bra med det. Ok att Jemima själv uppmärksammar att hon varit utanför i en ort som Gällivare men att de andra sen hakar fast i att hon är svart under loppet av 5 minuter gör ju att de inte ser förbi det.
Citera
2017-09-29, 21:59
Medlem
lyktstolpes avatar
Rösta nu alla så er favorit inte försvinner!!!!
Citera
2017-09-29, 22:01
Medlem
Stjärnglans rakt genom hela Jemimas uppträdande.

Hon gav vad publiken ville ha, allt var snyggt. Det är typ tre stycken idag som levererar och sätter publiken i fokus och bjuder på artisteri. Resten står och onanerar på scenen och bara sjunger för sig själva, äckligt.
Citera
2017-09-29, 22:03
Medlem
Citat:
Det finns ju gränser. När Mollie Lindén var med nämndes hennes Jamaicarötter i förbigående, sen var det bra med det. Ok att Jemima själv uppmärksammar att hon varit utanför i en ort som Gällivare men att de andra sen hakar fast i att hon är svart under loppet av 5 minuter gör ju att de inte ser förbi det.

Äsch nu tycker jag du är känslig. Du behöver inte göra hudfärgsfrågan värre än vad den är. Skulle de fortsätta tjata om det hela säsongen igenom så är det en annan sak.
Senast redigerad av Kimma7 2017-09-29 kl. 22:07.
Citera
2017-09-29, 22:08
Medlem
Memmajemmas avatar
Jemina bäst ikväll! Kevin O:s mooves har jag svårt för.

Däremot känner jag mig som värsta snusktanten då jag tycker Noah är så söööööt! Önskar jag va 19 igen haha!
Citera
2017-09-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porsenna
Chris har försökt flera gånger att komma med i Idol enligt kvällstidningarna. Det är något han saknar. Jag upplever ingen innerlighet i hans sång. Hans låtval, om det är 100% hans val, så skvallrar det om en musikalisk svaghet. Han skulle kunna plocka åtskilliga Grunge-låtar (Alice In Chains och Pearl Jam) och bara köra över motståndet. Men han är för UNG för den kunskapen.

Men de får väl inte välja vilken låt som helst, de har väl några utvalda låtar att välja mellan?
Citera
2017-09-29, 22:12
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Vadå är du rasist?
Citera
2017-09-29, 22:21
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vadå är du rasist?

Nej, jag är inte lika pryd som identitetspolitiska rasifieringsvänstern Tyckte det blev lite mycket bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in