2017-09-29, 17:52
Medlem
elbrujos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Vad jag förstår så använder de vänsterpartiets lokaler på Kungsholmen för att bland annat göra nya banderoller.
Som de ska använda den 1 oktober utanför (vi får hoppas att det är endast utanför) hotel Clarion Sign vid Norra Bantorget.
Då Moderaterna har extrastämma.
Jag undrar om de gamla RIKTIGA kommunisterna hade gillat detta?

En än gång visar de prov på icke-taktiskt tänkande. Vad ska de tjäna på att protestera vid Moderaternas stämma? Ju mer de visar upp sina skäggiga orch-trynen desto mer inser folk vilken jävla bluff hela den här cirkusen med "ensamkommande" har varit.

Ännu en misslyckad kampanj av Vänsterpartiet och asylaktivisterna som bara tjänar till att stärka den egna gruppkänslan på bekostnad av alienering av allmänheten. Det kommer inte bli någon amnesti och nu är ni bara pinsamma som det feta, fula engångsligget som vägrar fatta att det är dags att åka hem.

#Skickaallaistället
Citera
2017-09-29, 18:22
Medlem
Vi får icke förglömma Miljöpartiet som också håller på och" daltar "med dessa personer.
De har några från detta parti som även är kommunalpolitiker som skriver på bland annat på deras sida :vi står inte ut.
Hur de tycker SÅ SYND OM DEM!
Citera
2017-09-29, 18:28
Medlem
Men nu är de inte så glada i Centerpartiet.
Då Annie Lööf har sagt: De som har fått avslag ska lämna landet.

De vill inte förstå att de begår lagtrots!
Citera
2017-09-29, 18:48
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Vi får icke förglömma Miljöpartiet som också håller på och" daltar "med dessa personer.
De har några från detta parti som även är kommunalpolitiker som skriver på bland annat på deras sida :vi står inte ut.
Hur de tycker SÅ SYND OM DEM!

För miljöpartister är det där lika naturligt som det är för oss andra att, tja, ta simborgarmärket.
Citera
2017-09-29, 19:20
Medlem
Citat:

Tror idioten Bilderberger-Annie på allvar att de lyssnar på en svensk politiker? Dessa har ju inte förmågan att omförvandla ord till handling har det ju visat sig. Hade det skett så hade dom varit utfraktade ifrån landet så fort de fått avslag på sin asylansökan. Att inte polisen gör sitt jobb och kastar ut dom beror ju på att de inte fått klartecken att följa svensk lag av Eliasson o/co. Polisen önskar nog inget hellre än att kasta ut dom innan fler poliser får en hasarkniv i nacken.
Senast redigerad av karanan 2017-09-29 kl. 19:23.
Citera
2017-09-29, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Allt faller på skattebetalare, skola bjuder de ljugande vuxna män på mat. Tar det aldrig slut?

De "vanliga" chafförer
Ett förslag hade varit att erbjuda sin hjälp, hämta maten sen ge den till riktiga hemlösa svenskar
Citera
2017-09-29, 19:38
Medlem
NoTruces avatar
***BREAKING NEWS*** ***BREAKING NEWS*** ***BREAKING NEWS***

Direkt från hästens mun:

Citat:
Ursprungligen postat av Amir
idag vi hade bestämt att när vi slutar vår sitt strejk, men det är inte avslutning! Vi byter våran strategi och vi kommer och fortsätta vidare över hela landet. 💪 #UngiSverige , nu vi är starkare.

https://twitter.com/nabizadehse/status/913793881984126982

Vad har ni att säga om detta då?
Citera
2017-09-29, 19:51
Medlem
Angående hembesök.
Så har både min dotter på femton år och jag fått förfrågan från hazarer att bli deras vänner via olika sociala forum.
Både hon och jag ser inga gemensamma vänner samt vi är inte offentliga!
Nu ska min dotter ta reda med sina vänner som är inte är kaukasusiska utan har en annan hudton om de har fått samma förfrågan.
Jag känner samma liknelser med vissa araber, turkar som har en nedsatt ton mot personer som är mörkare i hudtonen!
Men, jag kan ha fel.
Svaret får jag så småningom från min dotter. I denna fråga.
Citera
2017-09-29, 20:03
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
***BREAKING NEWS*** ***BREAKING NEWS*** ***BREAKING NEWS***

Direkt från hästens mun:

https://twitter.com/nabizadehse/status/913793881984126982

Vad har ni att säga om detta då?

Antar att tålamodet tog slut, och sen börjar det väl bli lite väl kallt. Snart är vi ju inne i oktober.
Fast man hade ju hoppats på lite kaos som avslutning.
Nazibazis snack om ny strategi låter som det gamla vanliga "taktisk reträtt för att räta ut fronten" eller vad det brukar heta när man flyr hals över huvud. Det sket sig med att skapa en folkrörelse så nu går heilarhucklet et al. över till att suga ut mer skattekronor genom sina fjantiga föreningar. Det är ju bekvämare att sitta på en varm exp. än ett kallt torg.
Citera
2017-09-29, 20:09
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:

Jävligt omskakande detta att alla kan få bryta mot lagen.
För alla ska vara lika inför lagen och då kan man alltså göra som aktivister.
Helt ny ordning som alla känner av och många ogillar.
Citera
2017-09-29, 20:33
Medlem
Citat:
Angående hembesök.
Så har både min dotter på femton år och jag fått förfrågan från hazarer att bli deras vänner via olika sociala forum.
Både hon och jag ser inga gemensamma vänner samt vi är inte offentliga!
Nu ska min dotter ta reda med sina vänner som är inte är kaukasusiska utan har en annan hudton om de har fått samma förfrågan.
Jag känner samma liknelser med vissa araber, turkar som har en nedsatt ton mot personer som är mörkare i hudtonen!
Men, jag kan ha fel.
Svaret får jag så småningom från min dotter. I denna fråga.
Det visar sig att dessa hazarer hållt på flera år med henne med dessa förfrågningar.
Vad jag förstår efter mina frågor är från och med hon var tolv år!
Då förstår jag deras desperata förfrågan till hennes moder!
Jag har även sett att andra attraktiva kvinnor får förfrågan om att bli vänner med dom.
De är kanske trötta på oattraktiva kvinnor?
Frågan ställs får söta och vackra män dessa vänförfrågan?
Citera
2017-09-29, 20:44
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonStahlhein

Antar att tålamodet tog slut, och sen börjar det väl bli lite väl kallt. Snart är vi ju inne i oktober.
Fast man hade ju hoppats på lite kaos som avslutning.
Nazibazis snack om ny strategi låter som det gamla vanliga "taktisk reträtt för att räta ut fronten" eller vad det brukar heta när man flyr hals över huvud. Det sket sig med att skapa en folkrörelse så nu går heilarhucklet et al. över till att suga ut mer skattekronor genom sina fjantiga föreningar. Det är ju bekvämare att sitta på en varm exp. än ett kallt torg.
De kommer förmodligen att hitta på någonting som är inomhus så att det är lite torrare och varmare. Kanske ockupera ett köpcentrum eller liknande. Centralen?

Den svenska hösten har knäckt dem trots att de så gärna vill stanna. De ska vara glada för att de inte sa att de ska stanna ute tills vintern kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in