2017-09-28, 22:37
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det var faktisk tvärtom. Sossekvinnan nöp henne. Och då tycke alla på Flasback att hon var ett offer.

Det var ju du själv som påstod motsatsen. Personligen trodde jag hon blev nypt. Minns jag tittade på videon flera gånger, och fick det intrycket. Med facit i hand rörande HW (och då tänker jag inte bara på detta ärende) kan man ju undra.
Citera
2017-09-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det var faktisk tvärtom, jag hade fel. Sossekvinnan nöp henne, enligt hennes utsaga. Och då tycke alla på Flasback att hon var ett offer som talade sanning. Men nu hår hon har hamnat i ett annat läge. Nu tror ni inte längre på henne.
Så bra att du upptäckte det. Om du tittar på videon ser du att HW ljög. Finns inget i minspel eller kroppsspråk som indikerar att hon blir tillfogad smärta.
https://www.youtube.com/watch?v=VOKYjJUpLik
Citera
2017-09-28, 22:41
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinkus
Det är fullt möjligt att vara offer i en situation och förövare i en annan. Vill dock poängtera att vi ännu inte vet vad som hände och bör vänta på utfall av anmälan (till skillnad från Kalla "Fakta" som hängde ut SD direkt, utan att veta vad som faktiskt hänt).

Kalla fakta hängde ut SD? Snälla idiot det handlar om hot, hat övergrepp inom SD. Så det är en beskrivning av tidigare SD ledamöter, och det är alltså kalla fakta och inte SD kurirens utgåva för mindre vetande. Man behöver inte ha filmat ett övergrepp, hot eller hat för att göra ett reportage.
Du kanske tror att kalla fakta är en domstol eller att dom inte ska intervjua människor som ger sin version av tex SD interna unkna kvinnosyn?
Citera
2017-09-28, 22:42
Medlem
En grej jag inte förstår, varför går Bylund direkt ut och tar "time out"?
Det ger ju verkligen sken av att han är skyldig.

Är Hanna bara en borderline dåre (vilket mycket tyder på) så är det väl bara att stå upp emot anklagelserna?
Bylund verkar vara ett svin som ligger runt med allt som har två ben, men sättet Hanna försöker totalsänka SD visar på att detta enbart rör sig om hämnd snarare än något sexövergrepp..

Man väntar inte i två år på att dra fram denna skit man inte ens bemödade sig att polisanmäla.
De var tydligt sexpartners vid tillfället med...

Ju mer jag läst om Wigh de senaste dagarna, ju mer instabil tokig verkar hon vara.
Inblandad i slagsmål med partikamrater. Blivit nypt av någon kärring på kommunmöte (detta polisanmäldes direkt minsann!).

Nej, detta verkar bara vara dem gamla "Woman scorn" klassikern.
Därför förstår jag inte varför Bylund tar time out och inte tar fighten. Märkligt.

Tycker Wighs utseende...speciellt blicken ger intrycket av att lyset är på men ingen är hemma.

Hursomhelst, SD är ett socalist skitparti som återigen visar att man inte ens kan hantera en sådan här struntsak smidigt.
Wigh har rätt i en sak, SD är verkligen inte regeringsdugligt.
Det är ifs inte nuvarande regering heller
Citera
2017-09-28, 22:42
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Så bra att du upptäckte det. Om du tittar på videon ser du att HW ljög. Finns inget i minspel eller kroppsspråk som indikerar att hon blir tillfogad smärta.

Håller med om det, men det ser faktiskt innan också ut som att "MGM" "nyper till". Tycker fortfarande det när jag nu återser videon.
Senast redigerad av CarolSeaver 2017-09-28 kl. 22:45.
Citera
2017-09-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det behövs inga försök utan det framgår att partiet klarar det på egen hand. Ja, hycklare av rang kan vi tillägga. En lekstuga med diverse dömda individer som sitter i Sveriges Riksdag. Det säger ju allt egentligen. Det är nog så att SD som grupp har större procent kriminella än någon invandrad grupp.
Sluta med massimportssnacket för det räcker att gå till SD och regeringskansliet.
Och vilka statiska bevis har du för dina påståenden eller är det bara ditt vanliga hittepå
som du kommer med?
Citera
2017-09-28, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen

Gunvor nyper ju till Hannas VÄNSTRA Arm medan Hanna visar upp sin högra arm:-) Det är helt otroligt!! Hon är så jvla osmart😉
Citera
2017-09-28, 22:48
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Och vilka statiska bevis har du för dina påståenden eller är det bara ditt vanliga hittepå
som du kommer med?

Du kan lyssna på vad justitieministern säger om SD, och har man missat en så stor sak som att det sitter 6 dömda SD ledamöter i Sveriges riksdag, så är man inte värd ett svar anser jag. Så om du missat det är det nog något allvarligt fel på förmågan att ta till sig faktauppgifter. Vad är vanliga hittepå för något? Är det då du inte vet något eller har missat så viktiga uppgifter?
Citera
2017-09-28, 22:48
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
En grej jag inte förstår, varför går Bylund direkt ut och tar "time out"?
Det ger ju verkligen sken av att han är skyldig.
Vad jag förstår är det partiet som beslutat att han skall ta timeout. Det framgår av den dramatiserade intervjun med Aftonbladet.
Citera
2017-09-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Håller med om det, men det ser faktiskt innan också ut som att "MGM" "nyper till". Tycker fortfarande det när jag nu återser videon.
Nyper hon till så hårt att det ger ett stort blåmärke? Utan att HW gör en grimas av smärta eller rycker till. Och visst ser hon glad ut efteråt? "Om jag skulle fixa till ett blåmärke och få sympati? Bra idé Hanna, det gör jag ikväll. Gud vad jag är smart!"
Citera
2017-09-28, 22:51
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Gunvor nyper ju till Hannas VÄNSTRA Arm medan Hanna visar upp sin högra arm:-) Det är helt otroligt!! Hon är så jvla osmart😉

Det är väl den vänstra hon visar upp?
Citera
2017-09-28, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69

OBS OBS OBS!!

Hanna säger att hon blivit nypt. Hanna upp sin HÖGRA arm i videon medans det klart och tydligt handlar om hennes VÄNSTRA arm. Vilken lögnerska. Har inget sett detta tidigare??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in