2017-09-27, 22:34
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Det finns inga belägg för att hon är ett knarkande psykopatluder, men däremot förstår jag vilket hat kvinnor inom SD kan få utstå när man läser inlägg som dina..

Hon tar väldigt starka mediciner.

Hon har attackerat och sedan misshandlat en kvinnlig partikamrat.

Hon har tydligen knullat med andra män trots att hon hade en pojkvän vid denna tidpunkt.

= Knarkande psykopatluder.

Ska man inte kalla en spade för en spade?
Citera
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Var står det? Ser inte det i den här länken. Är du full eller?
Lyssna på klippet för i helvete. Du är fan helt jävla otrolig. Vider.
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Nej han är inte lika rökt om de lägger ner FU, för då är han inte konstaterad skyldig. Vad alllmänheten säger spelar ingen roll då de inte har nån aning om vad som hänt..

Vem är Åkezzon?

Ingen bryr sig då alla vet hur svår det är att gå till åtal då det gäller övergrepp av den här typen.
Vet du inte vem Åkezzonz är?

https://www.youtube.com/watch?v=vPAoJMhYeJA
Citera
2017-09-27, 22:35
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Det är bara vänsterpatrask som dömer människor på rykten och hörsägen
alla andra föredrar att det är svensk domstol som skall avgöra tvister.

Såvida den misstänkte inte är mörkhyad.
Citera
2017-09-27, 22:36
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ingen bryr sig då alla vet hur svår det är att gå till åtal då det gäller övergrepp av den här typen.
Vet du inte vem Åkezzonz är?

https://www.youtube.com/watch?v=vPAoJMhYeJA

"Oskyldig till motsatsen bevisats" gäller uppenbarligen inte alla..

Nej jag vet inte vem Åkezzon är.
Citera
2017-09-27, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Det är ju inte irrelevant, då Hanna påstår att mannen sagt att de borde träffas utanför riksdagen, det borde de ju redan gjort isåfall om de haft ett förhållande. Därför är det relevant, och det faktum att hon inte förnekar relationen (utan försöker bortförklara det) gör henne icke trovärdig i mina ögon.

Och självklart ger det tidigare förhållandet inte honom att "köra upp ett finger" i henne mot hennes vilja om det nu hänt.

Det må vara intressant ur ett spekulativt perspektiv, men inte från ett juridiskt perspektiv. Vi vet inte ens om de haft ett tidigare sexuellt förhållande. Hittills är Bylund den ende som hävdat det.

Om vi ponerar att de bägge primärt inblandade talar sanning, så gott de kan utifrån deras individuella och subjektiva perspektiv, kan det givetvis vara så att Bylund tryckt upp ett finger i Wigh i tron att det var en sexuell invit hon var med på till följd av att de haft sex något/några år tidigare. Hon, som lagt det bakom sig, kan ha vantolkat det hela och upplevt det som en repressalie för hennes larm om ekonomiska oegentligheter.

Då är Bylunds agerande i bästa fall "klantigt" och ett överskattande av hans ego och attraktionskraft. Inte desto mindre utgör det en sexuell kränkning.

Återigen, vi vet i nuläget väldigt lite om vad som stämmer eller inte och bör vare sig stämpla kvinnor som "luder" eller män som "våldtäktsmän".
Citera
2017-09-27, 22:38
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Misstänkte -

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Så han slutade Twittra och nu är han en hysterisk gråterska i media med ångest och sömnproblem.
Han kanske skulle tänkt på det innan han begår övergrepp på sina partikamrater.

Sexlekte med sin knullkompis! Att hon sedan använde det emot honom var oerhört taskigt men sådant får man räkna med kan hända. Jobb knull går i kull fick jag lära mig av de vise, Man kan byta ut det mot Riksdagsknull går i kull.
Citera
2017-09-27, 22:38
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Behövs inte kristallkula för att inse att misstänkta personer ljuger och som dessutom tidigare är dömd för våld.
Inte heller är HW ensam om dom här övergreppen, så att han kan nog se det som att han dömd i gemene mans ögon. Det är också en hårdare dom än i domstol. Så rensa upp i träsket SD med er unkna kvinnosyn.

Vad har du för bevis för att "misstänkta" personer ljuger? Är det enkom vad du själv lägger i vad som hittills framkommit eller sitter du på annan bevisning? Tror snarare att det är så att du helt går på HW story då du genuint hatar SD - du kan bara inte vara neutral till nuvarande förhållanden och det är att ingen kan med säkerhet veta vad som hänt - ord står mot ord!

Vilka fler övergrepp är bevisade? Att han är/kommer bli dömd i folks ögon, utan att det ens fått gått till en förundersökning som är klar och/eller rättegång är bara tragiskt. För detta är vad du hela tiden vill ge dina invandrade telningar, så varför icke LB?
Citera
2017-09-27, 22:40
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Det kan hända att jag blandar ihop med det tidigare övergreppet 2012 i såna fall. Beskyll inte mig för att Kalla Fakta förvirrar situationen med flit för att göra det så grötigt som möjligt.

Citat:
Lyssna på klippet för i helvete. Du är fan helt jävla otrolig. Vider.

Jag lyssnar-
Ett fruktansvärt sätt att förvrida ett övergrepp säger hon. Kvinnoförakt säger hon också. Så nej, det finns inget förhållande. Återkom med underlag och om inte så finns det inget. Förhållande sedan 2012 ?
Hahahaha...hahhaah. Sjuka jävlar det finns. Han kanske drömde om det däremot.
Citera
2017-09-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Såvida den misstänkte inte är mörkhyad.
Mig veterligen skall både mörkhyade och ljushyade få sina brottsanklagelser
prövad i svensk domstol.
Citera
2017-09-27, 22:41
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Det må vara intressant ur ett spekulativt perspektiv, men inte från ett juridiskt perspektiv. Vi vet inte ens om de haft ett tidigare sexuellt förhållande. Hittills är Bylund den ende sim hävdat det.

Om vi ponerar att de bägge primärt inblandade talar sanning, så gott de kan utifrån deras individuella och subjektiva perspektiv, kan det givetvis vara så att Bylund tryckt upp ett finger i Wigh i tron att det var en sexuell invit hon var med på till följd av att de haft sex något/några år tidigare. Hon, som lagt det bakom sig, kan ha vantolkat det hela och upplevt det som en repressalie för hennes larm om ekonomiska oegentligheter.

Då är Bylunds agerande i bästa fall "klantigt" och ett överskattande av hans ego och attraktionskraft. Inte desto mindre utgör det en sexuell kränkning.

Återigen, vi vet i nuläget väldigt lite om vad som stämmer eller inte och bör vare sig stämpla kvinnor som "luder" eller män som "våldtäktsmän".

Det kan vara intressant ur ett juridiskt perspektiv också då hon tappar trovärdigheten hos rättväsendet. Men i övrigt håller jag med dig, och jag har varken stämplat henne (eller någon kvinna) som luder eller honom som våldtäktsman.
Citera
2017-09-27, 22:42
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Det är vad hon tycker. Jag tycker dock att det är högst relevant information, mestadels för transparensens skull samt att det går stick i stäv med Hannas påstående om att de knappt kände varandra.

Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o/wigh-ytterligare-ett-satt-for-partiet-att-smutskasta-mig

"Det är inte vidkommande över huvud taget om vad eller hur jag skulle ha en relation.."

Jag använder ordet irrelevant istället för "inte vidkommande".

URSÄKTA MIG vad hemskt...

Öh nej, vad du sa var att hon sagt att de knappt kände varandra, en HELT annan sak än irrelevant, försök inte blanda bort korten. Jag bad om källa på att hon sagt att de knappt kände varandra, men det var hittepå, då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in