Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Står man i media och massa tv-program och häver ur sig alla möjliga hysteriska påståenden om en nu namngiven person så får man nog ta sitt ansvar. Det gör inte denna kvinna. Hon kan inte stå för det hon häver ur sig när polisen och rättsväsendet är inblandade, då vill hon dra sig ur. Det säger allt om hennes trovärdighet. Utöver allt annat som är ett minus för hennes trovärdighet med en massa konflikter med personer både i och utanför partiet.
Läs på aftonbladet nu så ser du själv att hon inte vill vara med längre när SD och Henrik Vinge gjort det rätta och polisanmält dom grova anklagelserna för att ett brott ska ha begåtts. Då passar det inte henne längre. Hon ville med TV4 göra ett sensationsprogram på tv och bara häva ur sig skit, det kan hon inte om hon måste stå för det hon häver ur sig och anklagar folk för.
Du får gärna länka Aftonbladet artikeln som säger att hon inte vill vara med längre. Det enda jag hittade var att hon skrev att det är spel för gallerierna med polisanmälan vilket väl inte är så konstigt att hon tycker. Hon har ju redan från början sagt att hon inte tror att det finns en chans för fällande dom.
Eftersom du inte svarade på min fråga så kan vi väl lugnt anta att varken du eller jag har den blekaste om hon har pratat med polisen och i så fall vad hon sagt.