Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Om man har sex 50 gånger under några år där båda parter varierande tar initiativet till sex så kan det knappast vara övergrepp den 51:a gången bara för att kvinnan lackar ur och inte får fortsätta på karriärstegen. Jag hade haft ett antal domar på mig för ett finger då och då
Tror det är så enkelt som att båda har haft sex tillsammans många gånger i et KK förhållande.
Sen så fick inte HW lika mycket uppmärksamhet och kanske stå tillbaka för vissa listor osv och hon kansek ville ha et riktigt förhållande med LB vilket han inte alls ville ha så kanske hon surade på LB och en dag när han skulle ta det vanliga fräcka greppet med lite trycka upp mot väggen som hon alltid annars velat ha så sa hon stopp och surade och sen så satte hon igång hela historien som en hämnd.
Såg någon på facebook som jämför medias uthängning av Anders Borg,, (uthängning ha ha ha)
Mot at man inte alls nämner LB namn som en taskighet mot AB.
Jag ser inte det då AB faktiskt utom rimligt tvivel hängde ut sin, medans LB kanske inte gjort något alls som är olämpligt eller kriminellt då det bara är HWs ord och lång tid efter.