Citat:
Ursprungligen postat av
Baradino
Jag har inte sagt ett ont ord om SDs hanterande efter att det kom ut. Jag har varit (och fortfarande är) rätt cranky på det karaktärsmord som sker på HW i den här tråden. Jag pratar om Jomshof agerande långt innan det här kom ut när han hade chansen att stå upp för en kvinna som påstod att hon blivit våldtagen. Han brydde sig inte ens om att ta reda på vad som hänt.
Jomshof kände både HW och LB och visste/kände till hur HW är och att de har/haft en relation. Vad ska han göra? Ringa polisen och säga att HW och LB är KK men nu grälar dom för LB har gjort slut och HW säger hemska saker om LB.
Jag hade sagt: skaffa hjälp, terapi, var vuxna, ta semester.