2017-09-27, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hanna Wigh säger ju att det finns fler som blivit sexuellt trakasserad av Bylund.. Alla, inklusive, polisen är nog väldigt intresserade att höra dessa.. om det finns några vill säga.😉. kanske någon Bruce som träder fram.. och triangeldramat är ett faktum😉 Inse att det är en bitter kvinna med personliga problem vi har med att göra.

Assange-fallet version 2.0
Citera
2017-09-27, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunnysideup
HW sa rätt ut på tv att hon inte hade gett SD namnet.

Hur har det då kommit ut?
Citera
2017-09-27, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
...och PK-fria tider?

De konstaterar att det är Linus som är anklagad, ser inte att de dömt honom.
Citera
Bannlyst
Citat:
HW sa rätt ut på tv att hon inte hade gett SD namnet.

Tror det är medvetet från HW för att skydda sig mot förtalsanmälan/falsk anklagelse.

Tror även att SD när detta troligen läggs ner måste driva detta mot henne, även om nån kanske tycker synd om henne, för att skyddas sig mot alla möjliga grundlösa påhopp framöver.

Akta er alla..fingerpulla du eran flickvän/kk så kan ni två år senare få veta att det var en våldtäkt😉 Vilken soppa Hanna Wigh ställt till med.. förhoppningsvis hennes sista innan hon kastas ut ur riksdagen nästa år.
Citera
Medlem
Citat:
Assange-fallet version 2.0

Ja kanske. Vill SD satsa 10 år på att rädda LB anseende (som är smutsigt i vilket fall då han redan är dömd i domstol) eller satsa på att vinna valet 2018?
Citera
2017-09-27, 18:04
Medlem
Citat:
Hanna Wigh säger ju att det finns fler som blivit sexuellt trakasserad av Bylund.. Alla, inklusive, polisen är nog väldigt intresserade att höra dessa.. om det finns några vill säga.😉. kanske någon Bruce som träder fram.. och triangeldramat är ett faktum😉 Inse att det är en bitter kvinna med personliga problem vi har med att göra.

Jag är också nyfiken på dessa andra kvinnor. Vi har väl bara ett exempel till på kvinna som bekräftar HWs story om en skev kvinnosyn i partiet och det är hon som lämnade samtidigt. Vi får vänta och se om fler träder fram eller inte.
Citera
2017-09-27, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
eller en sexualbrottsling vid namn Linus Bylund. Kan det vara så enkelt? Ja!

Inte var det någit sexualt brott han dömdes för 2002 utan att han klämt lite extra på en polis tumme😉 Du verkar inte veta vem Bylund är..då skall du inte skriva för mycket..
Citera
2017-09-27, 18:07
Medlem
Citat:

Bruce har redan gått bananas över LB sen länge, även om hon inte nämnt han med namn.

Hanna Wigh och Karin Bruce har uppenbart haft kontakt eftersom Bruce visste om det hela för länge sen vilket hon twittrade om i somras, av en ren slump har Hanna Wigh och Karin Bruce haft sexuell relation med Linus under samma tidseriod. Det är två bedragna kvinnor som nu spårar totalt.
Citera
2017-09-27, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
eller en sexualbrottsling vid namn Linus Bylund. Kan det vara så enkelt? Ja!

Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Jag har inte sagt ett ont ord om SDs hanterande efter att det kom ut. Jag har varit (och fortfarande är) rätt cranky på det karaktärsmord som sker på HW i den här tråden. Jag pratar om Jomshof agerande långt innan det här kom ut när han hade chansen att stå upp för en kvinna som påstod att hon blivit våldtagen. Han brydde sig inte ens om att ta reda på vad som hänt.

Varför anmäler inte journalisten på TV 4 detta som en våldtäkt? Eller är drt så att de vill sätta dit folk i ett substanslöst program? INGEN politisk expert har ifrågasatt Jomshofs agerande utan det är bara personer som vill personer illa inom SD.. som försöker hitta fel.. som inte finns..
Citera
2017-09-27, 18:11
Medlem
knasen79s avatar
Fantastiskt hur alla anhängare nu väljer att förolämpa och misskreditera HW. Ränderna går aldrig ur en Zebra. Kvinnohat går i arv.
Citera
2017-09-27, 18:13
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
2002 så tyckte en polis att Bylund varit lite hårdhänt mot polisens tumme😉 Inte undra på att är kris bland polisen med sådana pinsamma poliser..
Är du för eller emot att vi ska ha poliser och även lag och ordning?
Citera
2017-09-27, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Jag har inte sagt ett ont ord om SDs hanterande efter att det kom ut. Jag har varit (och fortfarande är) rätt cranky på det karaktärsmord som sker på HW i den här tråden. Jag pratar om Jomshof agerande långt innan det här kom ut när han hade chansen att stå upp för en kvinna som påstod att hon blivit våldtagen. Han brydde sig inte ens om att ta reda på vad som hänt.

Jomshof kände både HW och LB och visste/kände till hur HW är och att de har/haft en relation. Vad ska han göra? Ringa polisen och säga att HW och LB är KK men nu grälar dom för LB har gjort slut och HW säger hemska saker om LB.
Jag hade sagt: skaffa hjälp, terapi, var vuxna, ta semester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in