2017-09-27, 15:09
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Och enligt det resonemanget så kan inte heller du hävda att partiet saknar bevis, så håll käften nu om du inte har någonting vettigt att bidra med i tråden.

Det är inte du som avgör vad som är "vettigt" eller ej, din jävla pajas.

Nu kan vi däremot konstatera att du inte alltså vet ett skit i sakfrågan trots din höga svansföring, vilket iofs inte borde förvåna någon.
Citera
Medlem
Snoddas_pappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Det var inte svar på frågan.
Vem är/var hans fästmö?

Vad har Jeff Ahls fästmö med saken att göra?
Citera
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Vem är hans höggravida fästmö?
Källa: https://www.instagram.com/p/x0-UD2ucPZ/
Men snälla människa. Det är Jeff Ahl's hustru som var gravid. Det är därför han somnar och blir randig i ansiktet. Titta på bilden och läsa texten, kanske?
Citera
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Vem är/var hans fästmö?
Du skrev dock "är".
Citera
2017-09-27, 15:10
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Vem är/var hans fästmö?

Var inte Bylund indragen i en trekant med Marcus Birro ?
Citera
2017-09-27, 15:10
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Vad som däremot är väldigt olämpligt är Bylunds relation med en kvinna som de flesta bör fattat är instabil. Klarar han inte av att låta bli att skita där han äter så är han uppenbarligen olämplig.

I mina ögon är hon bland det stabilaste som finns i just det partiet, så räknar vi kriminaliteten sen på 20% så tror jag att vi får svar på den frågan. Något förhållande är nog mer gärningsmannens fantasi för det finns inget underlag på det kan man säga,och misstänkta brukar ljuga.
Jag hänger inte ut någon misstänkt eftersom jag inte vet vem det handlar om, så jag vill ligga lågt på den punkten. Däremot så kan man tala om en misstänkt utan att namnge eller gissa sig fram.
Citera
2017-09-27, 15:11
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Det är inte du som avgör vad som är "vettigt" eller ej, din jävla pajas.

Nu kan vi däremot konstatera att du inte alltså vet ett skit i sakfrågan trots din höga svansföring, vilket iofs inte borde förvåna någon.
Det är du som anklagade partiet för att vara utan bevis, när jag då påpekar att HW inte heller har bevis enligt hennes egen utsago så är det alltså jag som håller svansen högt och leker allvetande? Du är sinnesrubbad..
Citera
2017-09-27, 15:12
Medlem
Citat:
Vem är hans höggravida fästmö?
Källa: https://www.instagram.com/p/x0-UD2ucPZ/

Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Titta på datumet kanske? Knappast gravid längre.

Han menar uppenbart att det är mannen(Jeff Ahl) på bilden som har en höggravid fru och dagpendlar mellan Norrbotten och Stockholm. Eller hade 2015 som sagt.
Citera
Medlem
Nosemonkeys avatar
Varför kallas hon Hanna Wigh? Hennes korrekta efternamn numera är väl Hanna Wig Mazeitaviciené, gift med Mantas M (samma efternamn)?

Vilket leder till följdfrågan som det vore mycket intressant att veta svaret på, vad tror hennes man om det påstådda övergreppet efter att det framkommit att den misstänkte hävdar att han och Hanna haft en sexuell relation i flera år - och Hanna anser att hon inte vill diskuterad detta (hon förnekar det inte heller...)? Kan inte vara några roliga dagar i det hemmet nu när uppgift om otrohet är ute i offentligheten.
Citera
Medlem
Hela den här hanna wigh grejen låter rätt skum. Jag är säker på att det finns många hundar begravda på alla sidor. Ialla fall jag tänker inte välja sida först polisen har utträt detta och vi har bevis
Citera
2017-09-27, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Det var ju med i Kalla Fakta med dold kamera. Men väldigt hårdklippt och inget av Wighs påståenden förekom i inspelningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Twitter

Så nu är bollen i rullning. Hon tar ett målsägarbiträde.

Ett proffs på sexualbrott. Ska vi gissa att det blir mycket formalia och litet sakfrpgor i en eventuell rättegång
Citera
2017-09-27, 15:16
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
I mina ögon är hon bland det stabilaste som finns i just det partiet, så räknar vi kriminaliteten sen på 20% så tror jag att vi får svar på den frågan. Något förhållande är nog mer gärningsmannens fantasi för det finns inget underlag på det kan man säga,och misstänkta brukar ljuga.
Jag hänger inte ut någon misstänkt eftersom jag inte vet vem det handlar om, så jag vill ligga lågt på den punkten. Däremot så kan man tala om en misstänkt utan att namnge eller gissa sig fram.
Att du påstår att en kvinna som uppvisar rättshaveristiska tendenser och slåss på partimöten är stabil får stå som ett testamente över din personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in