2017-09-27, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Har jag fattat det rätt - Linus Bylund har alltså stuckit upp fingrarna i fittan på Hanna Wigh? En helt normal grej om man är ett par, annars big no no...
Hannas opiatmissbruk får en att undra lite om sanningshalten. Opiater sänker sexdriften, kanske det som är förklaringen?

Citodon är väldigt svaga och svåra att missbruka om man inte slänger i sig typ 10-20 om dagen, jag har väldigt svårt att se en läkare skriva ut dom mängderna.

är det någon som vet vad hon får dom för? ryggproblem?
Citera
2017-09-27, 03:28
Medlem
NeutronStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Citodon är väldigt svaga och svåra att missbruka om man inte slänger i sig typ 10-20 om dagen, jag har väldigt svårt att se en läkare skriva ut dom mängderna.

är det någon som vet vad hon får dom för? ryggproblem?

Skador från en ridolycka.

https://www.gp.se/nyheter/sverige/jag-beg%C3%A5r-harakiri-just-nu-1.169695
Citera
2017-09-27, 03:39
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Paula skickade ju en text på mobilen om vem det var fast hon aldrig sagt vem det var på något sätt.

Vad är detta för text du talar om? Antar att du syftar på Bieler. Var det hon som smsade Wigh efter Kalla Fakta avsnittet?
Citera
2017-09-27, 03:45
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
I DN fanns det en mejl intervju där Jomsthof sa att han kände till det den i våras och han då rekommenderade Wigh att polisanmäla

länk till detta http://www.dn.se/nyheter/politik/avhoppade-sd-politikern-hanna-wigh-slog-larm-till-partisekreteraren-i-varas/

När storyn brejkade nekade han till att han kände till detta och kallade det lögn, du får leta reda på det själv men jag tror det var i AB jag läste detta.
Det där syftar ju till trakasserierna 2012...

Kalla Fakta har verkligen lyckats med att virra till det så mycket att folk får helt felaktiga bilder utav vad som hänt..
Citera
2017-09-27, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Chansen att hon åker dit för falsk tillvitelse eller förtal är exakt 0%, och det vet hon om.

Hon förväntade sig sannolikt att SD:s ledning skulle göra mer än att sopa det under mattan. Min teori är, utifrån att hennes historia är korrekt, att hon inte ville skada partiet och således ville sköta detta internt. När det inte fungerade tappade hon tron på partiet och lämnade det.

Tillämpningen av "falsk tillvitelse" och "falsk angivelse" är att den enda gången detta lagrum brukas, när en GM skyller ifrån sig vid polisförhör på någon annan.

D.v.s. ifall Hanna Wigh själv varit GM till ett sexualbrott och skyllt ifrån sig vid polisförhör på Linus Bylund, hade hon blivit åtalad för sexbrottet och dessutom "falsk tillvitelse" mot Linus Bylund.
Senast redigerad av Hultabultan 2017-09-27 kl. 04:24.
Citera
2017-09-27, 04:54
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Jo men vad skulle MGM tjäna på att gå ut publikt?`Det är ju inte som att folk kommer säga "Åh, han gick ut med vem han är, nu tror vi på honom". Dock skiter jag fullständigt i vem det är som är MGM, men sålänge han inte är dömd kommer åtminstone inte jag säga att han våldtagit henne. (Och ja, det hade jag sagt även om MGM varit invandrare).
Han kanske inte tjänar själv på att gå ut publikt men för att alla andra män i partiet skall slippa att bli misstänkta
Citera
2017-09-27, 05:19
Bannlyst
När man läser tråden så inser man snabbt varför SD inte ville ha med sitt ungdomsförbund att göra.
Citera
2017-09-27, 05:25
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
http://www.expressen.se/kvallsposten/sd-politiker-kanner-igen-sig-i-hanna-wighs-berattelse-/

Ja nu rullar dom in tidigare mobbningsoffer som vet hur toppstyret går till inom partiet.
Avskyvärt och det är något vi betalar för att ha dessa kriminella lekstugegubbar i en riksdag.
HW kommer säkert få flera andra utsatta offer att träda fram vilket kan gynna en förundersökning gällande sexuella övergrepp. Så fan heller att någon går på diagnos och smutskastningskampanjerna mot HW från en hög nättroll. Så fort någon kritiserar sekten så utsätts dom för hot, trakasserier, utfrysning, sexuella övergrepp och mobbning.
Kriminella lekstugegubbar? Har du bevis på brottslighet är vi många som är nyfikna.
Citera
2017-09-27, 05:37
Medlem
Har ni fortfarande inte fått ihop hela pusslet? Om ni undrar varför hela soppan är förvirrande och ger upphov till en mängd frågetecken så beror det på att vi har en kvinna, eller egentligen två, som agerar emotionellt istället för rationellt här.

Karin Bruce/flickalilla fyller en viktig pusselbit, det är via henne vi till 100% kan veta vem SD politikern är.
För några månader sedan twittade hon om att hon fått veta hur en högt uppsatt politiker, tillika bekant till henne, betett sig som ett svin och hon var då nära på att hänga ut han med namn. I söndags, dagen innan Kalla fakta, raljerade hon på twitter om hur tyst det blivit på LB, efter Kalla fakta hade hon en lång rant som hon sen tog bort.

Till saken hör att fröken Bruce under 10-talets första hälft hade en relation med SD politiker, en relation som tog slut pga att han var otrogen.
Under samma tidsperiod visar det sig att Hanna Wigh har en sexuell relation, till och från, med en SD politiker, som hon nu påstår har förgripit sig på henne.

Vi har alltså två bedragna unga kvinnor och en högt uppsatt SD politiker som roat sig med de båda, samtidigt.

I och med att fröken Bruce redan i somras twittrade om att hon fått veta vad HW nu påstår så förefaller det som om de två bedragna kvinnorna definitivt haft kontakt med varandra.

Ett snaskigt triangeldrama där de två bedragna kvinnorna tycks ha gått ihop och mer än gärna vill se den otrogne mannen dragen i smutsen.

2013 var det annat ljud i skällan från HW:
"Hur har du behandlats efter det som hänt?
– Partiet har varit förvånansvärt bra att ha att göra med. De berättade att de skulle stötta mig om jag ville gå ut och prata om det här. Linus Bylund och Björn Söder har varit väldigt stöttande."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Men sen dök det upp en till kvinna, triangeldramat var ett faktum och det bedragna emotionella kvinnliga ursinnet rinner nu ut i media inför öppen ridå, vilket leder till märkligheter som att hon nu är kritiskt till att partiet inte agerat, trots att partiet erbjudit henne inhyrd experthjälp samt att partiet bett henna polisanmäla, vilket hon inte velat göra, vilket hon först förklarade med att hon inte ville riskera bli utsatt för hat, i ett framträdande i Kalla fakta, för att dagen efter påstå att hon inte ville uppta polisens begränsade resurser osv
Citera
2017-09-27, 05:52
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Har ni fortfarande inte fått ihop hela pusslet? Om ni undrar varför hela soppan är förvirrande och ger upphov till en mängd frågetecken så beror det på att vi har en kvinna, eller egentligen två, som agerar emotionellt istället för rationellt här.

Vad fan länkar du till? En 40 åring och en 50 åring som fick.lämna för flera år sedan. Det har inte med den här aktuella mannen att göra. HW har inte varit inblandad i något fantasifoster som ett triangeldrama. Dessutom framkom det senare att det inte alls var den stöttning son HW påstod. Ska du hitta på så får du liksom få det att gå ihop.
Citera
2017-09-27, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
[/spoiler]

Vad fan länkar du till? En 40 åring och en 50 åring som fick.lämna för flera år sedan. Det har inte med den här aktuella mannen att göra. HW har inte varit inblandad i något fantasifoster som ett triangeldrama. Dessutom framkom det senare att det inte alls var den stöttning son HW påstod. Ska du hitta på så får du liksom få det att gå ihop.

Det är din fattningsförmåga som inte når hela vägen fram, att LB haft relation med båda dessa kvinnor samtidigt är bortom alll tvivel, länken visar hur HW svängt i uppfattningen om hur partiet agerat efter att hon varit en del av triangeldramat.
Citera
2017-09-27, 05:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Kan vi inte bara sätta paus på tråden och sedan återuppta den när det framkommer mer uppgifter.
Det vi vet nu är att SD är ett perverst parti fyllt med kvinnohatande arga män. Bara självupplysta och självidentifierande som insatta som droppar samma kommentarer som redan skrivits.

Bara en betacuckfaggot kan stödja ett parti som SD, för att tillåta att att den tillträdande diktatorn samarbetar med vänsterorganisationer är väl inte vad betacuckfansen menar är att agera svenskt och manligt? Känner man inte till detta kanske man inte ens skulle rösta!

Jimpan även känd som nervpillret
Jomshof känd som sympatigråterskan med synten
Karlsson som går under benämningen tjockismörkaren
Söder är den oönskade
Paula Bäverhorn även hon drabbad av nervtablettssug och dessutom drabbad av dålig klädsmak
Kentan Kent Ekeroth och Almqvist är båda två stängda kapitel. Deras radikalkapital var vida över det som krävdes för att kvalificera in som medlem i det numera mindre radikala sverigevänliga alternativet.

Och ni som undrade över vem det är som ska ersätta denna stjärnstoffledning kan jag bara meddela att vi numera har ett nytt tillsatt ungdomsparti som ingen ens känner till. Det gamla var för radikalt, alla ungdomspartier är en mer hypad version av moderpartiet, så vad stod då det gamla SDU för? Jo en mera radikal version av mellanmjölksrasism.
Och det går ju inte för sig.

Nu låter vi media och de som vet ta hand om ärendet, denna tråden blir bara sämre och sämre och har inte levererat någonting de senaste 100 sidorna.

Varför ska vi ta en paus i tråden?

Om nu tråden, enligt din mening, har blivit så dålig, varför fortsätter du att läsa den? Det är helt fritt fram för din del att sluta läsa tråden. Du har en rad kommunisttrådar som du kan läsa om du vill ägna dig åt något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in