2017-09-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Om det är sant, om hon verkligen sagt det är hon komplett galen! Och bortom precis all trovärdighet. Vi kan nog bara avfärda henne och dumpa henne till de andra svekfulla och komplett okunniga kvinnliga idioternas skamvrå. Där kan hon mysa, med Mona Sahlin i spetsen.

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/sd-riksdagsman-utreds-f%C3%B6r-sexualbrott-3936351

Hon säger det i denna intervju
Citera
Medlem
WhatIsWrongWithMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Misstron beror på att kvinnor faktiskt väldigt ofta ljuger ihop såna här saker. De ser inget fel i att ljuga heller, bara det gynnar deras syften.

Källor på det? eller är det bara en personlig uppfattning du går och bär på? Bara för att några få kvinnor ljuger så kan man ju inte dra hela kvinno-släktet över en kam. Ren idioti i mina öron.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Man kan inte hänga ut en person som våldtäktsman i media samtidigt som man inte vill polisanmäla.

Man kan inte hänga ut ett partis agerande samtidigt som man inte vill uppge till partiet vem det handlar om och när partiet säger att man ska polisanmäla så vill man inte det. Sen kritiserar man partiet när de själva anmäler.

Finns ganska stora problem med trovärdigheten här.

Uppenbarligen kan man det. Fast Hanna har ju snällt nog inte sagt något till media om vem det är.

Vad SD gör nu med den man det gäller kan du ju inte klandra Hanna för då hon inte är med i partitoppen längre. Så det får du ta med SD. Är de taskiga med mannen tycker du?
Citera
Medlem
And64luns avatar
SD trollen här försöker försvara allt som om det finns en skyldigt? Gör det det?

Om det nu inte gör det, varför denna storm om olika konspirationer. Det är väldigt typiskt SD.

Allt behöver inte vara så konstigt bara för att det inte råkar komma från Åkesson själv och gud fader själv eller hans lakejer.

Det kan vara mycket enkelt. Man behöver inte ha särskilt mycket fantasi varför det här hanterats av den inblandade kvinnan på ett visst sätt?

Men så fort det dyker upp något negativt mot SD skall det alltid krånglas till om både den ena konspiratoriska teorin värre än den andra och oredliga agendor.

Hur fan kan man bara överleva sitt eget liv med så mycket funderingar och så många invecklade affärer i tid och minut.

Oftast är svaret mycket enkelt. Det är så som sägs.

Men, som man känner sig själv, brukar man också känna andra människor.

.
Citera
2017-09-27, 00:06
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Om det är sant, om hon verkligen sagt det är hon komplett galen! Och bortom precis all trovärdighet. Vi kan nog bara avfärda henne och dumpa henne till de andra svekfulla och komplett okunniga kvinnliga idioternas skamvrå. Där kan hon mysa, med Mona Sahlin i spetsen.

Nej hon sa inte så men nästan...

https://www.youtube.com/watch?v=dHxjcFpm67M
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Ja det är möjligt, men knappast troligt. Frågan är bara exakt vad som hände och det lär vi förmodligen aldrig få reda på.
Så länge hon inte vittnar kommer polisanmälan läggas ner ganska omgående. Och då får vi aldrig veta.

Massor har förgripits enligt Hanna. Då gäller det för Hanna och berätta vilja de är.😉
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:

Varsågod, svart på vitt att hon säger det. Hon sa dock sätta sina barn i SDU men same shit egentligen.

https://www.youtube.com/watch?v=dHxjcFpm67M
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatIsWrongWithMe
Vilken media har gått ut med namn på MGM?

Twitter och facebook, Linus Bylunds närmaste.

Att ni inte fattar att ni kastar en mycket trogen SD person i skräpkorgen. Linus som är en simpel våldtäktsman skyddas. Hon trodde partiet skulle hjälpa henne. Nu när de svikit henne sviker hon dem. Först SD svek sedan Hanna svek, Inte tvärtom. Hanna var en mycket lojal SD person när det här hanterades som bäst internt.
Citera
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Det är debatten idag. Alla ska låtsas missförstå varandra och sen spela upprörda. Men det är fortfarande vänstern som är värst.

Efter gruppvåldtäkter och terrordåd så kan man givetvis ha åsikter om högerns reaktioner. Men deras ilska är uppriktig.

Den avlönade vänstertruppen som loggat in på Flashback nu, är inte förtvivlade över att en SD-kvinna kanske fått ett finger i fittan från sin före detta älskare. Det anmäls 19 väldtäkter om dagen i Sverige, de flesta förövare är muslimska ockupanter som överfaller ensamma flickor utomhus. Om detta har de inte lyckats pressa fram en tår.

Och det gör de egentligen inte nu heller. De skriver om hur detta obevisade brott bevisar hur vidriga SD är. Men vartannat inlägg inleds med "hahahaha". Det är ömsom fejkad indignering blandat med muntra skratt om att SD kan fä färre väljare

Önskar att jag kunde hålla med dig där, men den eventuella skillnaden är hårfin.
Det är knappast heller enbart vänstersidan som står för alla avlönade troll. Sen ser jag inte heller anledningen som ett försvar, är man ett troll så är man oavsett hur mycket man anser det som befogat.
Citera
2017-09-27, 00:07
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Haha, jag är 26. Men ja, när jag är sugen och börjar kladda på min sambo så frågar jag om han vill. det är inte så att jag sätter mig ner bredvid honom och ser honom djupt i ögonen och säger: "älskling? är du säker på att du vill stoppa in din kuk i mig?" (även om han iofs kanske skulle gå igång på det) men både han och jag ger varandra möjligheten att säga: "nä, det här funkar inte just nu"

Skulle du då kalla det en våldtäkt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Vad är det du inte förstår?
1. Hon har inte hängt ut någon. Inget namn har nämnts och inte heller några vettiga ledtrådar. Det enda flashback gått på är att LB rensat sin facebook från SD-relaterade grejer och pausat sin twitter.
2. Enligt Hanna har hon namngett personen för partiet, både till Jomshof i samband med händelsen och till Åkesson i samband med mediapubliceringen.

Vad är det DU inte fattar?

Alla inser att hans namn kommer komma ut, Kalla Fakta inser det, HW inser det!

Enligt RJ, MK har hon INTE velat namnge personen förräns idag, vad i helvete skulle de då göra när det hade skett? Mer än att be henne polisanmäla, vilket hon inte ville!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Någon som vet mer exakt när Linus Bylund gick ut på Twitter om sin paus?
Teorin är i alla fall att det skedde efter att Kalla Fakta ställde frågor om detta till JÅ. Det var efter ett tal, någon som vet datumet?

Sedan har vi alltså en tjej på twitter som verkar vara ett ex till LB och som målar ut honom som en player och ett svin mot kvinnor.

Han ska även ha en dom som handlar om våldsbrott. Så han har tagit till våld förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in