2017-09-26, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Hanna Wigh är den som rensat SD från rötägg. Därför är hon farlig och måste bort. Se själv hur de systematiskt har börjat smutskasta henne redan 2011 med trollkontot Roland.G här på flashback

Det är uppgifter från barndomsvänner sim beskriver en mycket elak och manipulativ person som mobbar folk offentligt. Tur att inte sådana personer får för stor makt.. hon är åt psykopathållet..
Citera
2017-09-26, 23:51
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Exakt!

Ingen rättegång, endast medial korsfästning baserat på obekräftade uppgifter och löst skvaller. Då mår vänster-trollen som allra bäst.

Den här tråden är utmärkt för att kunna skönja alla vänster-troll som får betalt för att sprida propaganda på nätet. Förmodligen är det Expo,afa som skickat dom hit idag.
Man kan verkligen se framför sig hur troll som tex moosky och becknaren postar shitpost efter shitpost i fullkomlig extas

Muppens infantila försök till att skapa en trådsanning/rykte om att Bylund skulle vara en våldtäktsman är sällsynt patetiskt utfört.

Mata inte vänster-trollen mera.

Högertrollen hade agerat exakt på samma sätt om det gällt vänstern. Det är bara att läsa tråden om V-snubben som blev våldtagen.
Citera
2017-09-26, 23:52
Medlem
WhatIsWrongWithMes avatar
Citat:
Exakt!

Ingen rättegång, endast medial korsfästning baserat på obekräftade uppgifter och löst skvaller. Då mår vänster-trollen som allra bäst.

Den här tråden är utmärkt för att kunna skönja alla vänster-troll som får betalt för att sprida propaganda på nätet. Förmodligen är det Expo,afa som skickat dom hit idag.
Man kan verkligen se framför sig hur troll som tex moosky och becknaren postar shitpost efter shitpost i fullkomlig extas

Muppens infantila försök till att skapa en trådsanning/rykte om att Bylund skulle vara en våldtäktsman är sällsynt patetiskt utfört.

Det skulle lika gärna kunna vara du och många andra som är betalda höger-troll
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Men i detta läge borde de andra SD-kvinnorna som ska ha blivit utsatt träda fram och stötta Hanna och intyga att saker stämmer. Varför knallar de inte in till Åkesson nu och berättar att saker är som Hanna säger?

Beros nog på att det inte finns något att backa upp.

Från händelsen 2013 så varför skulle det inte vara än bättre nu med ännu mer tryck om rättigheter och feminism?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Citat:
Hur har du behandlats efter det som hänt?
– Partiet har varit förvånansvärt bra att ha att göra med. De berättade att de skulle stötta mig om jag ville gå ut och prata om det här. Linus Bylund och Björn Söder har varit väldigt stöttande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
Hur säkra kan vi vara på att det är Linus Bylund?
Vi har väl inte mer än lite indicier?
Han har skrivit på twitter att han har tagit en paus, det är väl den starkaste.

I ärlighetens namn har vi väldigt lite att gå på då Wigh's fokus tycks vara att diskutera partiets hantering snarare än mannens agerande.

Mycket talar dock för att det handlar om LB.
Citera
2017-09-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Roligt sexliv....eller inte.
Sånt där larv höll man på med när man va typ 15 år.

Man märker om den andre partnern inte vill, man behöver inte bokstavera ut det, herregud.

Får man fråga hur gammal du är?, svara ärligt
Haha, jag är 26. Men ja, när jag är sugen och börjar kladda på min sambo så frågar jag om han vill. det är inte så att jag sätter mig ner bredvid honom och ser honom djupt i ögonen och säger: "älskling? är du säker på att du vill stoppa in din kuk i mig?" (även om han iofs kanske skulle gå igång på det) men både han och jag ger varandra möjligheten att säga: "nä, det här funkar inte just nu"
Citera
2017-09-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men HW måste väl ha några domar eller liknade emot sig än tre anonyma FB trådar och en artikel där hon tar smärtstillande emot sig..

Vilka piller tar Linus? Vilka piller tar Mattias? Vilka piller tar Jimmie? Vad går Ekeroth på överlag?
Källa på dom anklagelserna? Det räcker med en artikel och tre anonyma FB-trådar till att börja med.
Citera
2017-09-26, 23:54
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
Hur säkra kan vi vara på att det är Linus Bylund?
Vi har väl inte mer än lite indicier?
Han har skrivit på twitter att han har tagit en paus, det är väl den starkaste.
Självklart kan vi inte vara säkra!
Att MGM gömmer sig talar inte till dennes fördel.

Varför gömmer han sig?
Vad mer har han att dölja?
Varför säger han att han har haft en till och i från relation men döljer sig..

HW kunde gått ut anonymt men visa styrka att inte göra det!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Fast det hon gick till media med var inte att han våldtagit henne. Det hon gick till media med var hur partiet hanterat det. Likväl har hon varit väldigt noga med att inte nämna vem det är eller ge tydliga ledtrådar. Jag har följt denna tråd från början och det var först när LB avaktiverade sin twitter samt hans ex gick på en rant som det blev klart vem det handlade om. Hade han suttit still i båten hade vi fortfarande vart ovetande vem det handlat om.

Har Linus Bylund avaktiverat sin Twitter? Kollade den senast idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
LB avaktiverade sitt twitter för flera dagar sedan.

Hon har varit i media hela jävla dagen ang sin påstådda våldtäkt!

Det är möjligt att det handlar om någon annan än LB, det är endast en teori i detta forum än så länge.

Det jag har läst har fokuserats på SD:s hantering och inte händelsen i sig.
Citera
Medlem
Kolla hennes kroppsspråk och sätt att tala i intervjuer. Det är rätt uppenbart att hon ljuger. Men så fort en kvinna skriker våldtäkt så tror alla genast på henne. Nej, detta är bara påhitt alltsammans säger jag och hoppas att sanningen kommer fram. Möjligtvis finns det en kärna av sanning nånstans men då är det antagligen hon och andra tjejer som gjort nåt helt frivilligt och sedan på bästa kvinnomanér "ångrat sig", dvs blivit "våldtagna".
Citera
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Exakt!

Precis som när SD-trollen "dömer" namngivna blattar här på Flashback! Ofta baserat på obekräftade uppgifter och löst skvaller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in