Citat:
Ursprungligen postat av
Vintergrisen
När det gäller Bylunds "mystiska" frånvaro på nätet så kanske det här skulle kunna vara en förklaring:
https://www.facebook.com/linus.bylund.5/posts/10213170459843420
Bylund skriver alltså den 1/9 att han (i princip) ska se över sin närvaro på sociala medier. Självfallet kan det vara ett svepskäl eller helt orelaterat till hans nuvarande frånvaro, men det skulle även kunna vara en förklaring till att han är osynligare än vanligt.
Det är Linus Bylund. Finns ingen tvekan längre efter exet Karins långa
"rant" på twitter.
Citat:
Ni vet den där, vad jag trodde, nära vännen och "välkända politikern" jag rantade om för en tid sedan? Vännen som visade sig inte existera?
Citat:
Där jag kort beskrev bakgrunden till min ilska och hur jag hade bevis för hur han varit ett stort kräk mot sin flickvän under senaste året.
Citat:
Och ja, faktiskt mot alla kvinnor han har varit i relation med sedan vi lärde känna varandra 2013 och fram tills för nån månad sedan.
Citat:
Ranten där jag (i affekt) efter ett stort personligt svek ställde frågan öppet om jag borde hänga ut han här eller skicka bevis till FV?
Citat:
Jag var chockad, sårad och arg den gången och jag ångrade mig stort efteråt hur jag snarare gjorde mig själv till åtlöje genom att agera så.
Citat:
Jag har fått kämpa hårt med att försöka släppa besvikelse, sorg och ilska efter allt det som hände, försökt glömma, lägga det bakom, vidare.
Citat:
Accepterat att jag aldrig kommer att få mina frågetecken uträtade av den vän jag var säker på att jag hade. Han grundlurade mig verkligen.
Citat:
Men med allt detta sagt, och relaterat till vad som stormar på twitter och övriga sociala medier sedan igår kväll:
Citat:
Ni anar inte hur innerligt starkt jag önskar att denna man åker dit nu, en gång för alla, för hur vidrigt han beter sig mot kvinnor.
Citat:
Vi är så många som efter erfarenhet vet exakt vad han är, bakom sin så sanslöst skickligt manipulativa och putsade fasad.
Citat:
Snälla, låt honom bli karmas bitch denna gång och låt henne ta honom så hårt att han aldrig nånsin glömmer.