2017-09-26, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Du får gärna visa var jag påstått att det skulle vara ok. Du får gärna visa att de skulle varit ett par och hade ett förhållande när den påstådda händelsen inträffade. Såvitt jag förstått så är det SD som polisanmält inte HW.

Det är knappast jag som visar hat. I mängder med inlägg kallas HW för hora psyksjuk mm
det är hat.Jag kallar dessa skribenter för slödder. Det är för stt dom i sina skriverier väljer att framställa sig som det. Dina förvirade tankar om fotvinklsr gångstilar mm lämnsr jag därhän eftersom dom är obegripliga.

Varför måste du klistra några som helst etiketter på henne? Duger inte hennes namn.

Jag vet inte vad du har för utbildning i psykiatri eller var eller när du genomfört en psykiatrisk undersökning på henne. Men av dömma av dina inlägg så rör det sig snarare om pojkrumsfantasier hos en stentuff internetkrigare i skydd av anonymitet

Jag litar mer på den anklagade.. Wigh kunde dementerat skarpt idag om de hade haft ett sexuellt förhållande men det gjorde Jon inte.. har de knullat under 5 år finns det kompisar i hans vänkrets som kan styrka detta.. killar pratar om sådant hör internt..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
De gjorde det när Vinge fick reda på det. SD har agerat helt korrekt.
Så du menar att Vinge fick reda på det nu?
Citera
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Nu gjorde Vinge anmälan.. och de har agerat helt korrekt.
Tramsigt av Vinge att anmäla. Wigh är vuxen och borde ha all rätt att själv bestämma om något ska anmälas eller inte.
Citera
Medlem
Citat:
Jo, man kan se att Hanna Wigh inte gör några 2.0.. och jag är övertygad om att inte Paula Bieler skulle hamna i samma situation som Hanna Wigh.. ( om nu de inte fuskat till sig poängen)

Det finns sådana som skrivit 2.0 eller i närheten alt toppbetyg som i sitt subjektiva psyke är maktgalna egoistiska manipulerande väldigt charmiga personligheter men med onda avsikter (Paula är absolut inte en sådan enligt mig). Så långt bort från folkets bästa som det bara går, men inte många ser igenom det tyvärr. Som tur är så är dom inte alltför vanliga och ännu mer ovanliga i den absoluta toppen, men dom finns helt klart med.
Citera
Medlem
KiteOnTiles avatar
Oj vad det tog fyr här då efter att alla stora, starka och rejäla sverigekarlar kom hem i från sina tuffa och krävande arbeten som de lärt sig i den hårda skolan som kallas Livet. Efter, antar jag, en ordentlig portion potatis med brunsås måste man bara in på Flashback och smutskasta ett potentiellt brottsoffer istället för att reflektera lite kring partitoppens beteende.

Fakta är att era kära sverigehjältar ljugit er upp i ansiktet och påstått att de inget vet om denna historien. Jomshof har medgett att han vetat om det i flera månader. Tror ni för ett ögonblick att partisekreteraren inte informerat sin partiledare? Knappast! Ändå sitter den lille blekingevalpen och förnekar all kännedom. Är det verkligen ett ämne för statsminister?

När ska ni se igenom alla ridåer?
Citera
2017-09-26, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
Vad skulle Paula annars säga?

Går hon emot SD-sekten blir hon naturligtvis utfryst, karaktärsmördad och den politiska karriären tar slut.

Nej, Paula är smart och en stark kvinna. Hon skulle aldrig tolerera sådant där.
Citera
2017-09-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Stängt

Vad spelar det för roll? Om han våldfört sig på henne i ett förhållande eller inte hör inte till saken. Precis som hon säger
Citera
2017-09-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Istället för att diskutera Hanna Wigh så borde vi diskutera Richard Jomshofs vägran att polisanmäla en påstådd våldtäkt. Är det inte ett dugg intressant att han lät en potentiell våldtäktsman röra sig fritt inom partiet? En polisanmälan från hans sida hade inte nödvändigtvis lett till sanningen men den hade markerat att partiet tar den här typen av anklagelser på allvar.
Mycket relevant inlägg. Och visar lite på ledarkulturen som råder i partiet. Men det kanske är så enkelt att MG finns i den mycket "nära" kretsen.
Citera
2017-09-26, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
Vad skulle Paula annars säga?

Går hon emot SD-sekten blir hon naturligtvis utfryst, karaktärsmördad och den politiska karriären tar slut.
Hon led också av utmattningssyndrom ett tag, för inte så länge sedan. I ljuset av detta kan man förstås undra varför.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Ja hon förnekar inte det och blir irriterad över frågan om hon haft en sexuell relation med "GM". Alltså har hon det. Märkte detsamma, hon blinkar frenetiskt, bitter hårt med tänder både ned och åt sidan som typisk tjack teethgrinding. Hennes ögon visar på att hon är påverkad av benso eller liknande preparat. Typiskt utseende och beteende för någon som tjackat, tagit benso och eller liknande preparat i större mängder för berusning och på det en stänkare.

Varför feltolkar du mitt inlägg? Jag har haft äran att lära känna både tjackisar och högutbildade neurotiker med toppjobb, och mot den bakgrunden skriver jag absolut inte under på ditt bombsäkra konstaterande att hon är påverkad.
Citera
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiteOnTile
Oj vad det tog fyr här då efter att alla stora, starka och rejäla sverigekarlar kom hem i från sina tuffa och krävande arbeten som de lärt sig i den hårda skolan som kallas Livet. Efter, antar jag, en ordentlig portion potatis med brunsås måste man bara in på Flashback och smutskasta ett potentiellt brottsoffer istället för att reflektera lite kring partitoppens beteende.

Fakta är att era kära sverigehjältar ljugit er upp i ansiktet och påstått att de inget vet om denna historien. Jomshof har medgett att han vetat om det i flera månader. Tror ni för ett ögonblick att partisekreteraren inte informerat sin partiledare? Knappast! Ändå sitter den lille blekingevalpen och förnekar all kännedom. Är det verkligen ett ämne för statsminister?

När ska ni se igenom alla ridåer?
Lite som när Löfvén förnekade all kännedom om transportstyrelsekatastrofen.. på tal om statsministerämne menar jag...
Citera
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lefty`
Vad spelar det för roll? Om han våldfört sig på henne i ett förhållande eller inte hör inte till saken. Precis som hon säger

exakt - Det luktar riktig svartsjuka. Smak på SD balle kan vara svårt att bryta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in