2017-09-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Oj. Du har tydligen missat att Jomshof erkänt idag att hon berättade om våldtäkten i våras med honom. Sen ljuger han och påstår att han rekomenderade henne att polisanmäla.

Du måste sätta dig in i fallet lite innan du sprider dina lögner.

Vart var de? Google ger mig inga schyssta resultat som diskuteras här...:/
Citera
2017-09-26, 19:29
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Oj. Du har tydligen missat att Jomshof erkänt idag att hon berättade om våldtäkten i våras med honom. Sen ljuger han och påstår att han rekomenderade henne att polisanmäla.

Du måste sätta dig in i fallet lite innan du sprider dina lögner.
Jag är extremt insatt men sitter inte uppkopplad på datorn just nu, så det kan ju ha kommit information som jag missat. Du får ju gärna hänvisa till en källa så jag kan få en bättre bild utav det hela.
Citera
2017-09-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BnH
Vart var de? Google ger mig inga schyssta resultat som diskuteras här...:/

i DN.
Citera
2017-09-26, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lubricator
Ung snygg och politiskt begåvad tjej joinar SD-sekten. De saknar sund moral. Hon klättrar snabbt på karriärstegen. Klart som fan att hon har skavsår på knäna. Det hon berättar nu är säkert bara toppen av isberget. I sin naivitet tyckte hon säkert det var en ära att få suga av SD-höjdare i början. Nu är hon inte så ung och snygg längre. Partigrabbarnas respekt för henne sjunker ytterligare, men hon kräver mer respekt p.g.a. att hon stigit i graderna. Svår konflikt.

Tittat lite för mycket på House of cards?
Citera
2017-09-26, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ja. Redan igår så hon inte ville anmäla när det hände, eftersom hon inte hade några bevis i form av skador, vittnen osv. Dessutom sade hon att förövaren var en person som hon haft nära förhållande med och litat på. Detta betyder inte att hon ljuger om övergreppet. Om det här går till åtal så får domstolen bedöma vem som är mer trovärdig i sin berättelse, hon eller mannen. Att HW berättat om händelsen, till och med för Jomshof och i nära anslutning till när det hände, talar för att hennes version är sann.

Förundersökningen kommer att läggas ner då de hade en sexuell relation. Det troliga är att dem haft sex i riksdagshuset. Att fingerpulla är inget brott..
Citera
2017-09-26, 19:31
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Jag är extremt insatt men sitter inte uppkopplad på datorn just nu, så det kan ju ha kommit information som jag missat. Du får ju gärna hänvisa till en källa så jag kan få en bättre bild utav det hela.

I DN, jag läste det på Omni.

Här kan du läsa på dig, här finns allt.
http://omni.se/t/misstankta-sexovergreppet-i-sd/54d3da3a-67c5-4b74-b553-cb5a357ca593
Senast redigerad av greta75 2017-09-26 kl. 19:33.
Citera
2017-09-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det skulle vara rätt fantastisk om det inte var sant. För något liknande skulle ju bara kunna ske i just SD. . Hur det än slutar så är det only in SD.

Sure...

Geijeraffären
IB-affären
Bordellhärvan

En orgie av sex med tom med minderåriga bara för några decennier sedan och det var politiker och regeringsmedlemmar från S som hade huvudrollerna...
Citera
2017-09-26, 19:32
Medlem
Av 35 manliga riksdagsledamöter i SD är det alltså en (1) som Hanna Wigh haft en märklig relation med.

Vem är denne ledamot kan man fråga sig ... har ni en gissning?
Citera
2017-09-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Om det nu finns en förövare. Vem av dem skulle dejta en SD kvinna? Somaliern, araben eller vänsterpartisten?
Huvudet på spiken, 1-0 till digB-)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Förundersökningen kommer att läggas ner då de hade en sexuell relation. Det troliga är att dem haft sex i riksdagshuset. Att fingerpulla är inget brott..

Tror jag också i och för sig men att fingerpulla någon utan medgivande är nog ganska troligt ett brott jo
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69

Våldtäkt är det och det ger många år bakom galler. Så det är ganska allvarligt.
Citera
Medlem
DigiFlaxs avatar
Wigh påstår ju att övergreppet skedde när hon var ute för att röka. Borde inte skalskyddet kring ett skyddsobjekt innebära att där borde ha funnits videoövervakning? Isf skulle ju hennes argument för att inte anmäla (ingen skulle tro henne) falla platt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in