2017-09-26, 19:16
Medlem
BLW77s avatar
Är det något jag missat? Igår sa Hanna Wigh i TV4:s intervju att övergreppet hade skett för "2 år sen". Idag står det att övergreppet skedde 2012. "2 år sen" borde ha varit sommaren/hösten 2015 och inte 2012?
Citera
2017-09-26, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Det vet du väll hur svårt det är att få någon dömd för våldtäckt i Sverige. Hade det varit lätt hade inte alla MENA män gått fria.
Stämmer till 100% men om man slår på stora trumman och går ut i riksmedia och smutskastar så bör man ju se det som positivt att det följs upp i rättsväsendet...
Citera
2017-09-26, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
"I Nyhetsmorgon berättade hon även om oron över opinionssiffrorna

– Partiet är inte regeringsdugligt, långt ifrån. Partiet har så pass mycket som behöver hanteras och tas itu med. Det är inte bara kvinnosynen även om den är en katastrofalt stor och viktig fråga."

Kan hon verkligen ha varit Sverigedemokrat, för hon ger ju sig på deras politik och det efter att hon försökt få sympatier då i att anklaga någon i ett ärende som är "ord mot ord".

Sen är det nog en grov efterhandskonstruktion då hon inte fått de uppdrag hon ville, kan hända de hade en fling som hon gilla, men bara om hon fick en belöning, så ser jag det hela när hon anmäler det efter såååå låååång tid efter.

Hon vifta med råttan och lät han krafsa lite på den när hon drömde om en hög tjänst, han lova vad han inte kunde ge och hon vart besviken och nu efter att vädrat pengar från tv så "ser" hon saken från ett helt annat håll.
En politisk slampa är en beskrivning på henne, som med sin kropp försöker få politisk vinning och i besvikelsens timme vill ha vedergällning.

På hennes Facebook kan du se " SD 2014" i hennes profilbild. Verkar som hon fortfarande är fn stolt SD-are😉 Hur fn kunde hon komma in i partistyrelsen? Blir intressant att se vem hon knullat med så att hon kunde komma in där.,
Citera
2017-09-26, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BLW77
Är det något jag missat? Igår sa Hanna Wigh i TV4:s intervju att övergreppet hade skett för "2 år sen". Idag står det att övergreppet skedde 2012. "2 år sen" borde ha varit sommaren/hösten 2015 och inte 2012?

Mars 2016.,
Citera
2017-09-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
No shit! Nu när hon puddlar för att det börjar bli allvar och hon inte kan använda pussy pass kortet så vill hon lägga locket på.

Bara för att hon inte kan visa en filmsekvens på händelsen innebär det inte att den inte har skett
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Märktes att Wigh blev irriterad av reporterns fråga om hon hade en sexuell relation med den utpekade. Ville inte svara och ansåg det oviktigt. Inget hon hade väntat sig skulle komma upp.

Undviker hon frågan är det högst troligen sant då. Att hon inte vill ljuga är för att hon inte vet om hennes kk har kvar meddelanden och dylikt och hon då verkligen skulle totalt förlora ansiktet. Och en lärdom till alla killar, spara alltid alla meddelanden ni får från kvinnor och samtal. Bästa skyddet mot diagnoser. Använd cloud lagring.
Citera
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Det finns hur många anledningar som helst för henne att hitta på detta. Fundera 2 min så lovar jag att du kommer på minst 10 stycken anledningar, varav 5 stycken skulle kunna vara starka anledningar att hitta på detta.

Hon lär sitta på hur mycket skit som helst efter så många år i toppen av partiet. Såvitt jag har läst så har hon inte spridit några partihemligheter. Det är klart att hon kan ha gjort det, men inte vad som kommit ut. SD har skött detta otroligt dåligt, det känns som att hon är enormt bitter och att det inte hade behövt bli såhär. Pajasparti.
Citera
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Nu har hon fått betalt också. Snart är det ryssen.

Inte gör hon det gratis, de vill jag lova.
Citera
2017-09-26, 19:20
Medlem
BLW77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Mars 2016.,

Hur kan 2017 minus 2 år bli 2016 eller 2012?

Det är ju något som inte stämmer. Hon sa igår i TV:4-intervjun att det hände för 2 år sen. Vilket borde vara 2015 om inte hon eller någon annan inblandad ljuger om årtalen. Nu nämns 2012 och 2016. Var kommer de årtalen ifrån?
Senast redigerad av BLW77 2017-09-26 kl. 19:25.
Citera
2017-09-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Bara för att hon inte kan visa en filmsekvens på händelsen innebär det inte att den inte har skett

True. Kommer ej gå att bevisa varken till eller ifrån i detta fall då det är ord mot ord men MGM lär bli uthängd som väldtäktsman för resten av sitt liv.
Oerhört tragiskt oavsett sanningshalt
Citera
Medlem
HW har kanske i slutänden gjort SD en opinionstjänst som en möjlig twist, något hon aldrig tänkte på.

Om detta är bara "Hittepå" allting så kan det vändas imot hela mediedrevet och vips så har nya anhängare anslutits sig till SD.

Många spekulationer i ämnet men det lutar åt att hon legat sig till saker utan hennes pojkväns vetskap o nu har tiden hunnit i kapp.
Citera
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det jag framför allt reagerat på idag är partisekreteraren i SD som helt klart visat sig vara inkompetent och tron att övergrepp inte kan ske om man befinner sig i en sexuell relation med någon. Det har varit mina främsta hang-ups.
Hon säger ju med egna ord att "övergreppet" följdes upp med han sa att "de borde träffas utanför riksdagen någon gång"! Så har de haft en relation så blåljuger hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in