2017-09-26, 19:13
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slappetasken
Om den anklagade mannen kan visa att de haft en relation som Hanna "glömt" att berätta om, så faller nog Hannas trovärdighet rejält.

Mycket bra analys. Det borde vara enkelt för den anklagade att kunna visa om de har träffats många gånger. Någon borde veta om det som kan styrka det osv.

Men om det är hittepå ja då gäller det omvända.

Hittills så känns Hanna mycket trovärdig.
Citera
2017-09-26, 19:13
Bannlyst
"I Nyhetsmorgon berättade hon även om oron över opinionssiffrorna

– Partiet är inte regeringsdugligt, långt ifrån. Partiet har så pass mycket som behöver hanteras och tas itu med. Det är inte bara kvinnosynen även om den är en katastrofalt stor och viktig fråga."

Kan hon verkligen ha varit Sverigedemokrat, för hon ger ju sig på deras politik och det efter att hon försökt få sympatier då i att anklaga någon i ett ärende som är "ord mot ord".

Sen är det nog en grov efterhandskonstruktion då hon inte fått de uppdrag hon ville, kan hända de hade en fling som hon gilla, men bara om hon fick en belöning, så ser jag det hela när hon anmäler det efter såååå låååång tid efter.

Hon vifta med råttan och lät han krafsa lite på den när hon drömde om en hög tjänst, han lova vad han inte kunde ge och hon vart besviken och nu efter att vädrat pengar från tv så "ser" hon saken från ett helt annat håll.
En politisk slampa är en beskrivning på henne, som med sin kropp försöker få politisk vinning och i besvikelsens timme vill ha vedergällning.
Citera
2017-09-26, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Hanna Wigh är duktig, SD borde inte tolerera sådant här beteende.
Tror knappast hon har hittat på allt, varför skulle hon?
Sen är det typiskt för SD-fanboys att omedelbart ifrågasätta sanningshalten så snart någon SD:are klantat till det. Vi ser samma i Ekeroth-fallet där man ifrågasätter hela domstolsväsendet trots att man i vanligt fall vill straffa brottslingar hårdare. Utom om det är SD:are, då är de oskyldiga.
Så snart någon blir utsparkad ur partiet eller lämnar så ska de svartmålas och angripas, precis som sekter gör.

Sen tror jag inte det påverkar opinionen särskilt mycket. Det är som Trumps "grab them by the pussy" kommentar. Opinionen kommer dippa lite men sen är det glömt. Sverige har så mycket allvarligare problem än Hanna Wighs pussy.

Jag kollar på TV4 intervjun igen. https://www.youtube.com/watch?v=LZbx0IisVyE
Tycker att Wigh är klar och tydlig.

Såklart det är förkastligt om det stämmer. Men det är ju typiskt (alla) fanboys att ifrågasätta allt som ej går i den linje du själv vill. Inte något unikt för SD
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cliwe
Lite knepigt dock, att Hanna tycker polisanmälan och utredning är överflödigt. Slöseri med resurser enligt intervju i TV4 ikväll. "Han var noga med att inte göra några märken på mig", hmmm..
Tror hon målat in sig i ett hörn.

Precis!! Jag har förstått länge att hon inte hade rent mjöl i påsen😉
Citera
Avslutad
Citat:
Sen är det typiskt för SD-fanboys att omedelbart ifrågasätta sanningshalten så snart någon SD:are klantat till det. Vi ser samma i Ekeroth-fallet där man ifrågasätter hela domstolsväsendet trots att man i vanligt fall vill straffa brottslingar hårdare. Utom om det är SD:are, då är de oskyldiga.
Så snart någon blir utsparkad ur partiet eller lämnar så ska de svartmålas och angripas, precis som sekter gör.

Sen tror jag inte det påverkar opinionen särskilt mycket. Det är som Trumps "grab them by the pussy" kommentar. Opinionen kommer dippa lite men sen är det glömt. Sverige har så mycket allvarligare problem än Hanna Wighs pussy.

Det finns hur många anledningar som helst för henne att hitta på detta. Fundera 2 min så lovar jag att du kommer på minst 10 stycken anledningar, varav 5 stycken skulle kunna vara starka anledningar att hitta på detta.
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Alltså hon verkar helt från vettet HW. Hon är alltså helt kritisk till att SD polisanmäler detta och menar att polisväsendet är så pass överbelastad. Vilken jävla idiot. Vad fan tror hon, att man bara ska kunna slänga ut grova anklagelser hur som helst och sen skita i att gå vidare med det. Vad sänder det för signaler? Hon har en fet hund begraven.

Är för att hon säkerligen inte räknade med att SD skulle polisanmäla. Nu är hon tvungen att börja ge detlajer annars förlorar hon ansiktet. Iom detta inte konstigt hon puddlar och vill lägga locket på när det börjar bli allvar och hon inte kan rida på det feminismen hade lärt henne att om en kvinna skriker högt nog kommer hon undan med vadsomhelst utan repressalier.
Citera
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cliwe
Lite knepigt dock, att Hanna tycker polisanmälan och utredning är överflödigt. Slöseri med resurser enligt intervju i TV4 ikväll. "Han var noga med att inte göra några märken på mig", hmmm..
Tror hon målat in sig i ett hörn.
Det vet du väll hur svårt det är att få någon dömd för våldtäckt i Sverige. Hade det varit lätt hade inte alla MENA män gått fria.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hanna medverkade i TV4's 19.00 sändning.
Hon gav inget bra intryck och tyckte inte att polis och åklagare skulle slösa resurser på detta eftersom bevisläget är svagt och dom har annat att göra.

TV4's reporter i studion höll inte med Hanna, och det kändes som dom inte längre var lika heta på att backa Hanna Wigh!
Sa hon det?! Här ligger en hund begravd helt klart.
Citera
2017-09-26, 19:15
Medlem
"– Det är en insmickrande person som ofta uppträder väldigt trevligt mot människor men passar det inte är de inte värda ett lingon efteråt. Hon kan få verkliga aggressionsutbrott."
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/644310-internbrak-i-sd-hanna-wigh-har-aggressionsproblem
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Hon gav inget bra intryck och tyckte inte att polis och åklagare skulle slösa resurser på detta eftersom bevisläget är svagt och dom har annat att göra.

TV4's reporter i studion höll inte med Hanna, och det kändes som dom inte längre var lika heta på att backa Hanna Wigh!

Är det sant? Hon är ju helt slut. Först gå ut med oerhört allvarliga men svepande och luddiga anklagelser. Sen när de anklagade (partiet SD) vill att det hela reds ut ordentligt, det är trots allt mycket allvarliga anklagelser med fängelse på straffskalan, så vill hon inte att "polis och åklagare skulle slösa resurser på detta".

Vad är detta för en människa egentligen. Verkar ju vara en tvättäkta psykopat!
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:

No shit! Nu när hon puddlar för att det börjar bli allvar och hon inte kan använda pussy pass kortet så vill hon lägga locket på.
Citera
2017-09-26, 19:16
Medlem
Citat:

Denna händelse känns som tagen ur en sekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in