Citat:
Ursprungligen postat av
Newcastle76
HW är mao helt obildad. Hon ser hellre att hennes dotter bär slöja, gifts bort som barn och blir gravid innan hon är 15. Utöver det ska hon dela man med tre andra fruar. Är det verkligen så illa inom SD också? Hur kan en SD-are vara så obildad avseende islam? Oroväckande.
Har man följt hennes twitter de senaste åren framstod hon allt mindre som SD. Mer som en blandning av C L och S. Jag är inte särskilt förvånad.
Jaså, hon har knullat runt i riksdagskorridoren och nu blivit dumpad. Hell hath no fury....
Det var väl något sånt Dulny antydde för några dar sen. Nåt om att unga tjejer kommer in och blir beundrade, får uppmärksamhet för de är så få, ligger runt och börjar bli klängiga och sen går det rakt utför. Kan jag lätt tänka mig om Wigh, men mannen som verkar lajva häradsbetecknare har ju inte skött det så snyggt heller. Tycker det är dags för lite kyskhetsbälten i kammaren, modell järnring.
Jag förespråkar egentligen den amerikanska versionen där ett par på en arbetsplats efter några få dejter är skyldiga att inställa sig hos chefen och berätta. Så vet alla var man har varandra och det är lättre att reda ut senare bråk.