2017-09-26, 15:47
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Är det bara jag som upplever hennes berättelse som en dålig uppspelning av en dålig teaterpjäs? Känns ju som att hon ljuger så de stänker om det.

Det som gör att jag blir skeptisk är när hon inte håller sig till saken utan blandar in politiskt nonsens och "sekt-kultur" i det hela.

Hon ska svartmåla ett helt parti med tusentals medlemmar samt den ideologiska kärnan för vad en person har gjort sig skyldig till. Det blir för dumt.

En ideologi som hon har promotat i åratal.
Senast redigerad av Pretorian1 2017-09-26 kl. 15:50.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Woaw han är riktigt illa ute och hjärnkontoret fungerar inte riktigt eftersom HW säkerligen inte har sexuella relationer med typer som trycker upp henne mot väggen. Och HW är inte singel, så dåren verkar ha vanföreställningar.

Nu kan dom liksom inte heller hota och trakassera henne för det blir dödsstöten för partiet.

Kan man inte ha sexuella relationer om man inte är singel?
Citera
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Är det bara jag som upplever hennes berättelse som en dålig uppspelning av en dålig teaterpjäs? Känns ju som att hon ljuger så de stänker om det.

Det är nog bara du, kanske är det något allvarligt fel på dig - sök hjälp
Citera
2017-09-26, 15:48
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Woaw han är riktigt illa ute och hjärnkontoret fungerar inte riktigt eftersom HW säkerligen inte har sexuella relationer med typer som trycker upp henne mot väggen. Och HW är inte singel, så dåren verkar ha vanföreställningar.

Nu kan dom liksom inte heller hota och trakassera henne för det blir dödsstöten för partiet.

Kvinnor har aldrig varit otrogna eller vad menar du?
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det förklarar Hanna Wighs beteende. Hon gar blivit dumpad.

Idioter som inbillar sig att dom har en relation är farliga.
Så nu förstår jag att hon verkligen var rädd. Man bör se till så mannen får vård. Hoppas fler sluter upp som han då i sin sjuka värld har en relation med. HW ser bra ut och har säkert haft flera inviter,men tills vi vet vem avskummet är så blir det rena gissningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Är det så här SD fungerar? Att tysta övergrepp och speciellt Jimmie Åkesson. Hur kommer SD reparera detta? Är detta början på slutet för partiet? Varför så mycket kriminalitet och våld i partiet? Är det i deras kultur?

Mod får flytta, det är ju brott ifråga om sexuella övergrepp och nedtystande men tänkte att det kanske skulle under Politik inrikes.

"TV4:s "Kalla fakta" har i måndagens program pratat med flera SD-företrädare, både tidigare och nuvarande, som vittnar om hur de straffats efter att ha larmat om oegentligheter – bland annat sexuella trakasserier och misstankar om ekonomisk brottslighet.
I programmet berättar de hur de blivit utfrysta, trakasserade och mobbade.
En av de som träder fram är riksdagsledamoten Hanna Wigh som berättar hur hon blivit sexuellt trakasserad och utsatt för ett sexuellt övergrepp.
Hon har nu lämnat Sverigedemokraterna och blir politisk vilde i riksdagen, uppger TV4. Hon blir därmed den tredje kvinnan som lämnat SD:s riksdagsgrupp för att sitta kvar i riksdagen som politisk vilde." /Expressen

http://www.expressen.se/gt/hanna-wigh-jag-utsattes-for-sexovergrepp-av-sd-kollegan/

#vistårinteut

Rymdkram.

Vem ska nu ta upp kampen mot hederskultur? Existerar inte detta i andra partier?
Några liknade skandaler i dom andra partierna?
Citera
2017-09-26, 15:49
Medlem
Trist och motsägelsefullt eftersom de flesta röstar på SD för att de inte orkar med våldtäktsbabbar. Inklusive mig
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgran
Kan man inte ha sexuella relationer om man inte är singel?

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Kvinnor har aldrig varit otrogna eller vad menar du?

Nä, det rimmar illa med vad hon sagt och hur partiet och åklagaren agerar, så det finns faktiskt dom som inbillar sig att dom har en relation fast dom inte alls har det. Eller så vänder han på det så han får med sig lite störda män som ska hitta en anledning att släta över skiten.
Ruggigt läskig typ.
Citera
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Kan dock inte släppa hennes uttalande om att hennes dotter skulle må bättre i en koranskola samt att hon tänker debattera MOT SD i riksdagen.

Detta uttalande gör att det hela luktar illa lång väg.

Hon har alltså helt plötsligt ändrat sin politiska åsikt?

HW är mao helt obildad. Hon ser hellre att hennes dotter bär slöja, gifts bort som barn och blir gravid innan hon är 15. Utöver det ska hon dela man med tre andra fruar. Är det verkligen så illa inom SD också? Hur kan en SD-are vara så obildad avseende islam? Oroväckande.
Citera
2017-09-26, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det förklarar Hanna Wighs beteende. Hon gar blivit dumpad.

Han kan inte bara vara desperat och komma med vilken historia som helst för att skydda sitt arsle.

För övrigt saknar det betydelse om man har haft eller har en relation. Man har ingen rätt att ta sig friheter bara för att man själv är kåt.
Citera
2017-09-26, 15:50
Medlem
Hur vill du beskriva din och Hanna Wighs relation?
– Vi har haft en sexuell relation som har pågått av och till från 2012. Det har skett på hennes initiativ, på mitt initiativ. Många gånger.

Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Vem är det som sätter på Hanna Wigh?
Många gånger dessutom
Citera
2017-09-26, 15:51
Medlem
Undrar om Wigh verkligen hade räknat med polisanmälan och att det nu framkommer att hon kanske var otrogen? Hon trodde nog det skulle fungera att bara anklaga någon icke namngiven och röra om lite i grytan. Nu kom det istället fram lite otippat att den utpekade säger sig ha haft en sexuell relation med Wigh under många år. Stackars den litauiske mannen som varit hemma i Falköping och tagit hand om gården när frugan varit på äventyr i huvudstaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in