2017-09-26, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Undrar om Wigh verkligen hade räknat med polisanmälan och att det nu framkommer att hon kanske var otrogen? Hon trodde nog det skulle fungera att bara anklaga någon icke namngiven och röra om lite i grytan. Nu kom det istället fram lite otippat att den utpekade säger sig ha haft en sexuell relation med Wigh under många år. Stackars den litauiske mannen som varit hemma i Falköping och tagit hand om gården när frugan varit på äventyr i huvudstaden.

Hur vet du förresten att det ickenegern säger om att de har haft ett sexuellt förhållande i flera år är sant? Är det för att han är ickeneger? För om han varit neger så hade du inte trott det? Eller?
Citera
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Den här poängen kommer den typiske SD-mannen aldrig förstå.
Skulle vara intressant att få en insikt i SD's hederskultur, känns som en väldigt grabbig kultur där alla är "bror" med varandra och håller varandra om ryggen vad som än sker. Kvinnor ses som sexobjekt och hemhjälp, är det så?
Citera
Medlem
Är det något liknande Assange-fallet detta, två kvinnor en man och en massa svartsjuka och lögner?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/xnKzX/slagsmal-pa-sds-budgetmote
Citera
2017-09-26, 15:56
Medlem
KiteOnTiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Oj!

Han kanske är psykiskt sjuk. Eller en stolle eller galen eller tokig?

VA!!!??!!
Applicerbart på flertalet av SDs partitoppar och även anhängare.
Jag får en känsla av en hög topp, antagligen MK
Citera
2017-09-26, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Idioter som inbillar sig att dom har en relation är farliga.
Så nu förstår jag att hon verkligen var rädd. Man bör se till så mannen får vård. Hoppas fler sluter upp som han då i sin sjuka värld har en relation med. HW ser bra ut och har säkert haft flera inviter,men tills vi vet vem avskummet är så blir det rena gissningar.

Absolut en orsak att vara rädd. Om det nu är så att ickenegern är besatt av Hannah.

Ickenegern kanske faktiskt är riktigt galen. Det lär ju visa sig man får se.
Citera
2017-09-26, 15:57
Medlem
Bomullsvantens avatar
Finns det någon som gjort en sammanfattning? Länka gärna inlägget
Citera
2017-09-26, 15:58
Medlem
Citat:
Hur vet du förresten att det ickenegern säger om att de har haft ett sexuellt förhållande i flera år är sant? Är det för att han är ickeneger? För om han varit neger så hade du inte trott det? Eller?

Jag skrev "kanske"? Kan du inte läsa?
Citera
Medlem
Citat:

Hur vet du att Hanna har blivit våldtagen bara för att hon säger det? Du är ju precis lika hjärndöd. Vi får vänta på ett eventuellt domslut helt enkelt.
Citera
Medlem
bfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Woaw han är riktigt illa ute och hjärnkontoret fungerar inte riktigt eftersom HW säkerligen inte har sexuella relationer med typer som trycker upp henne mot väggen. Och HW är inte singel, så dåren verkar ha vanföreställningar.

Nu kan dom liksom inte heller hota och trakassera henne för det blir dödsstöten för partiet.

Tror Hanna Wigh ljuger och har hittat på allting för att skada partiet. Hon verkar vara den där typen som måste hämnas och alltid vill vara i centrum. Här får hon båda delarna.
Citera
2017-09-26, 16:00
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Jag håller med men vill också berätta att många fler än man tror reagerar starkt. Jag har brutit med SD efter denna skandal trots flera års lojalitet, se min historik här på FB hur jag försvarat partiet tidigare. Oavsett Wighs historia är hanteringen av detta skrämmande och oförlåtligt. Svartmålningen och avfärdandet utav Wigh utan vidare eftertanke gör mig illamående.

Fjantigt snack. Du måste vara ljugmedias idealkonsument -- sväljer blåögt rakt av TV4 / rännstenspressens versioner. Lek istället med tanken att media har en agenda som går utanför att leverera nyheter objektivt. Ponera att Hanna Wigh inte är 100% sanningsenlig. Fundera över hur Hanna Wigh, som av media tidigare ansågs vara helt otillräknelig efter slagsmål på partimöte, anklagelse mot sossekärring att hon blivit nypt i armen, påstående i Almedalen att att det inte existerar någon form av patriarkal könsmaktsordning i Sverige etc etc, nu plötsligt anses vara höjden av trovärdighet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfilm
Tror Hanna Wigh ljuger och har hittat på allting för att skada partiet. Hon verkar vara den där typen som måste hämnas och alltid vill vara i centrum. Här får hon båda delarna.

Ja och PK-media är ju snabba att hänga på
Citera
Medlem
kranendroppars avatar
Om det är Bylund. Tror ni han får lämna eller nöjer de sig med en ”timeout”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in