2017-09-26, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Det är möjligt att han har fått reda på att det skett en incident, men inte vem som var inblandad. Han uppmanade då att polisanmäla. Därför så är det möjligt att han inte visste vem det var.

En anklagelse om ett sexuellt övergrepp inom SD och partisekreteraren Jomshof skulle inte dra igång största apparaten. Nej. Han har försökt mörka.
Citera
2017-09-26, 14:54
Medlem
Graf.Mensdorffs avatar
Ahl, Jeff
Bylund, Linus
Bäckström Johansson, Mattias
Dioukarev, Dennis
Ekeroth, Kent
Emilsson, Aron
Fredrik Eriksson
Mikael Eskilandersson
Olle Felten
Runar Filper
Josef Fransson
Pavel Gamov
Roger Hedlund
Stefan Jakobsson
Mikael Jansson
<s>Richard Jomshof</s>
Mattias Karlsson
Martin Kinnunen
Per Klarberg
David Lång
Adam Marttinen
Jonas Millard
Johan Nissinen
Magnus Persson
Per Ramhorn
Roger Richtoff
Oscar Sjöstedt
Johnny Skalin
Robert Stenkvist
Jimmy Ståhl
Sven-Olof Sällström
Björn Söder
Markus Wiechel
Jonas Åkerlund
<s>Jimmie Åkesson</s>

Stryker JÅ eftersom han deltog i nyhetsmorgon och träffade HW i korridorerna. Där han meddelades vem den misstänkte var.
Stryker RJ eftersom man går inte och anger någon hos förövaren.

Vill någon fortsätta?

Edit: fungerade inte med genomstrykning html..
Citera
2017-09-26, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Mobbning på arbetsplatsen är inget nytt. Hon säger att det förekommer en sektliknande kultur kring Åkesson, vad tror du det gjorde under Palmes dagar i Socialdemokraterna? Det finns säkert jättefina männniskor i SD men att hon ignoreras av alla tills hon träder fram talar för en viss kultur inom partiet. Partiet är nytt och har mycket att lära. Media får ett köttben och följer upp, blir du kränkt? Välkommen till er nya verklighet. Klarar inte SD av detta så är de inte mogna att axla en större roll i svensk politik. Det är just dessa saker som för mig bevisar kanske allför väl hur tankegångarna går inom SD. Skydda männen och den innersta kretsen. Jag känner stor sympati för Åkesson, ingen för varken Matthias Karls eller Richard Jomshov, visar det sig att det är dessa herrar som tystar ner det hela så förlorar SD mitt stöd, så slak lina går SD på. Men SD inser allvaret och har polisanmält sig själva. Vad tyder det på?
Nä, jag blir inte kränkt. Men grejen är att det endast är Ny Demokrati som behandlats lika illa, och det var före jag insåg vilket problem massinvandringen skulle bli, så jag röstade aldrig på dem. Dock kände jag på den tiden en journalist, som jobbade med en facktidning som inte var politisk. Han berättade en gång att hans journalistkollegor på erkände inför kollegorna att de aktivt inom MSM motarbetade Ny Demokrati, så att de skulle göra så även mot SD var väntat. Dock har SD varit en mycket hårdare nöt att knäcka, de har inte alls lika stora blottor med många kriminella och andra lycksökare som Ny Demokrati hade....Sen är väl även tiderna annorlunda, många fler utanförskapsområden och andra problem nu...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graf.Mensdorff
///Lång lista med namn///

Stryker JÅ eftersom han deltog i nyhetsmorgon och träffade HW i korridorerna. Där han meddelades vem den misstänkte var.
Stryker RJ eftersom man går inte och anger någon hos förövaren.

Vill någon fortsätta?

http://piratepad.net/aEWpZb1fu7
Citera
Medlem
sittmuskelns avatar
Slagsmålet nyligen i Falköpings stadshus. Att en sådan "småsak" polisanmäldes direkt, men inte det betydligt grövre brottet våldtäckt. Märkligt.
Citera
Medlem
Det kunde ju varit värre, rikets säkerhet på spel tex, men det har väl Sossarna förträngt.
Citera
2017-09-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Hur lojal är riksdagsgruppen med den utpekade?

Nu när Ekeroth är ute i kylan lär det inte läcka lika mycket.
Citera
2017-09-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Jag överdriver inte, jag kan säga direkt att jag räknade med att det hon påstår faktiskt har ägt rum, jag tycker att det var bra att hon rapporterade det här, men nu vetefan alltså.

Hon saknar ju helt trovärdighet.

Ja, hon saknar trovärdighet.
Det har hänt för mycket kring henne.
Jag tror inte en sekund att SDs styrelse struntat i henne om hon gått til dom direkt för de hade då hållt henne om ryggen och set till att den det gällde hade åkt ut i tysthet, om så i tysthet.
Det sägs denna man ska ha antastat andra, varför har dess inte gjort anmälan?
Har han tafsat på andra SD kvinnor eller kvinnor ifrån andra partier?
Finns han ens?
Citera
2017-09-26, 14:58
Medlem
Graf.Mensdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alala
http://piratepad.net/aEWpZb1fu7

Tack för denna.
Mycket skräp i tråden!
Citera
2017-09-26, 14:59
Medlem
KiteOnTiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Artisan
Är vi på riktigt?! 123 sidor och närmare 1500 inlägg in i tråden och Flashback har inte identifierat den utpekade SD-kollegan? Vilka har vi som har kända problem med alkohol, mångårig förankring i partitoppen och på andra sätt passar in i beskrivningen. Har jag missat identifieringen i tråden så radera mig ur tråden....

Och ingenting på Fria- eller Nya Tider heller. Undrar varför? Men sekten håller väl ihop som vanligt.
Och på tal om det. Wigh liknar ju i ett uttalande avhopp som att gå från en sekt vilket antagligen är sant då flertalet av de som kommenterar här skulle blivit utmärkta Jehovas vittnen eller liknande.
Citera
2017-09-26, 15:00
Medlem
Hon får nog rikligt betalt för den här skrönan, pk måste ha bearbetat henne länge . Ingen polisanmälning så har det inte hänt. Punkt
Citera
2017-09-26, 15:00
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Det kunde ju varit värre, rikets säkerhet på spel tex, men det har väl Sossarna förträngt.

Helt rätt tänk, SD och Jomshof beter sig som S när de trasslar in sig i efterkonstruerade lögner. Detta agerande är mera skadligt än själva våldtäckten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in