2017-09-26, 14:05
Medlem
nimzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirFrankLucas
Varför är SD-sympatisörer så extremt efterblivna?
Har alltid undrat varför SD:arna är så extremt våldtäktsfixerade. Det ska arabstraffknullas hit och kulturberikas dit. Så fort nån kvinnlig journalist skriver nåt invandringspositivt så fylls dennes inbox med våldtäktsönskningar. Tydligen finns den här mentalstörningen ända upp i riksdagsgruppen.
Citera
2017-09-26, 14:06
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, 2012 var det frågan om andra trakasserier.
Den aktuella händelsen inträffar för ca två år sedan, dvs 2015 - efter 2014 års val.
Det skedde tydligen i mars 2016, enligt Hannas senaste uttalande i TV4 i morse.
Citera
2017-09-26, 14:08
Medlem
Vad hade ni gjort om en liknande kollega hade kommit och berättat en liknande historia för er ?
Jag hade inte agerat något annorlunda än att beklaga och att be personen gå till polisen med det så fort som möjligt, vad mer kan man göra ? HW har en konstig personlighet och historia, 2 år senare är försent i mina ögon.
Citera
2017-09-26, 14:11
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Jag kan inte se Kalla Fakta (utlandsboende), men menar du att HW har försett Kalla Fakta med material som hon spelat in med dold kamera?

Absolut.
Jag tror nog att klimatet i SD är toppstyrt och utesluter inte att sexuella trakasserier kan ha hänt. Men, Hanna Wigh är extremt opålitlig och detta handlar mer om ett personligt vendetta än ett sexuellt övergrepp. Kom ihåg att HW är utesluten ur partitoppen och vägrats ett eget politiskt område som talesperson.

Dessutom :
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/644310-internbrak-i-sd-hanna-wigh-har-aggressionsproblem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article21759339.ab

MSM har länge hatat Wigh och har producerat artiklar för att läsaren ska få avsmak för SD. Nu vänder man på kappan när Wigh väljer att vända sig mot SD.
Citera
2017-09-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nome
Vad hade ni gjort om en liknande kollega hade kommit och berättat en liknande historia för er ?

I toppen av ett politiskt parti borde alarmklockorna gå i taket och tjuta utav bara helvete. Att det inte gjorde det när partisekreteraren Jomshof fick kännedom om saken i våras är riktigt illa och väldigt suspekt.
Citera
2017-09-26, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
I toppen av ett politiskt parti borde alarmklockorna gå i taket och tjuta utav bara helvete. Att det inte gjorde det när partisekreteraren Jomshof fick kännedom om saken är riktigt illa och väldigt suspekt.

När en person som HW gör ett sånt utlåtande hade jag inte brytt mig så mycket, känner igen sortens person, mytoman.

Jomshof är en bra person, hade han trott på det hade han agerat.
Citera
2017-09-26, 14:16
Medlem
Stones avatar
Läser man inläggen som säkert skrivs av SD anhängare. Ni misskrediterar en kvinna som säger sig utsatts för sexuellt övergrepp. Är det er personliga inställning att kvinnor inte kan kränkas? Ni videmerar det vänstern skriver om er. Hoppas SD klarar av sin uppstädning för den behövs mer än jag trodde.
Citera
2017-09-26, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nome

Jomshof är en bra person, hade han trott på det hade han agerat.

Vi kanske borde be media fråga Jomshof om det var så att han inte trodde henne? Vad tror du att han kommer att svara?
Citera
2017-09-26, 14:18
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Nu är det tydligen medierna som håller våldtäktsmannen bakom ryggen och inte släpper hans namn.
Ursäkta men ett finger i fittan är inte våldtäkt, det är ett sexuellt övergrepp. JAg HATAR den här urvattningen av begreppet våldtäkt, det är ett jävla hån mot de som verkligen blir våldtagna.
Citera
2017-09-26, 14:19
Medlem
No-n-sences avatar
Att den utpekade tar "Time Out" kan lika gärna vara ett krav från partiet som inte kan veta säkert huruvida han är skyldig eller oskyldig, eller hur det kan komma att utvecklas.
Citera
2017-09-26, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Absolut.
Jag tror nog att klimatet i SD är toppstyrt och utesluter inte att sexuella trakasserier kan ha hänt. Men, Hanna Wigh är extremt opålitlig och detta handlar mer om ett personligt vendetta än ett sexuellt övergrepp. Kom ihåg att HW är utesluten ur partitoppen och vägrats ett eget politiskt område som talesperson.

Dessutom :
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/644310-internbrak-i-sd-hanna-wigh-har-aggressionsproblem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article21759339.ab

MSM har länge hatat Wigh och har producerat artiklar för att läsaren ska få avsmak för SD. Nu vänder man på kappan när Wigh väljer att vända sig mot SD.

Ja, hennes illojalitet mot Daniel Rondslätt 2012 säger väl allt. Hon har problem med sin psykiska hälsa. Det står helt klart. Stora aggressionsproblem.
Citera
2017-09-26, 14:20
Medlem
HeroesSilencios avatar
I februari i år lät det så här..... och då var minsann SD det bästa som finns. Många år efter fingret i fittan.

https://www.facebook.com/HWigh/photos/a.349475065220951.1073741829.341368782698246/701317720036682/?type=3&theater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in