2017-09-26, 06:57
Bannlyst
Hanna gästade nyss TV4 nyheterna, hon verkade lugn och trovärdig.
Synd bara att hon svartmålar och skuldbelägger hela SD's ledning.
Citera
2017-09-26, 07:03
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Snart uppe i 1 100 inlägg. Har det grävts fram än vilken riksdagsledamot fröken Wigh anklagar?

Här handlar det inte om att gräva, utan att skyffla igen.
Citera
2017-09-26, 07:04
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86

Mm, hon slog ju ner en kollega för några dagar sedan. Nu försöker hon göra allt för att byta fokus till de påstådda sextrakasserierna för 5 år sedan. Hon har ljugit om att hon inte polisanmält, för det gjordes och lades ner. Ännu inte sett media ta upp något av det jag skrev. "Konstigt" va?
Citera
2017-09-26, 07:05
Medlem
Citat:

Tycker det är lite märkligt. Klart traumatiserande om detta hänt men att helt byta politisk ståndpunkt i nyhetsmorgon och säga att det är ett regeringsodugligt parti är ju en riktig kovändning...

Det är väl att hon i så fall tycker oerhört illa om hela SD just nu och slänger sig med det bara för detta
Citera
2017-09-26, 07:06
Medlem
musttomtes avatar
Vart är allt prat om alla grupp våldtäkter etc som kommit nu på sista åren med krokisar på diverse boenden. Det är någon som gör ett sexuellt utspelande och det är inte passande, absolut men det är inte hela partiet som står för sånt.

Nu kör 4:an som att alla som röstar på SD gillar att slå ner på kvinnor psykiskt och fysiskt. Hur som helst så blir det ännu fler röster på SD =) beklagar för Hannas skulle men det drar bara in mer folk.

EDIT: Det kan ju vara så att hon ljuger! man vet aldrig - varför går hon inte ut med namn....
Senast redigerad av musttomte 2017-09-26 kl. 07:09.
Citera
2017-09-26, 07:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Mm, hon slog ju ner en kollega för några dagar sedan. Nu försöker hon göra allt för att byta fokus till de påstådda sextrakasserierna för 5 år sedan. Hon har ljugit om att hon inte polisanmält, för det gjordes och lades ner. Ännu inte sett media ta upp något av det jag skrev. "Konstigt" va?

Övergreppet hon talar om skedde i mars 2016.
Citera
2017-09-26, 07:07
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Övergreppet hon talar om skedde i mars 2016.

Första gången jag hör det. Varenda media hittills inkl henne själv har sagt att det skedde 2012.
Citera
2017-09-26, 07:09
Medlem
När jag för många år sedan var aktiv i lokalpolitiken hade jag en partikamrat som påminde om Wigh. Ung och vacker kvinna. Och utsatt. Inte sexuellt, men verbalt av politiker från ett annat parti. Fruktansvärt hårda och elaka angrepp. Och varje gång det hände så fanns det inget vittne... Men det var hemskt synd om henne, särskilt när hon inte fick en hög post som hon fikade efter. Då skrev lokaltidningen en artikel om hur det tycks vara omöjligt för en kvinna att ta sig uppåt inom politiken. Att den höga posten gick till en äldre och mer erfaren kvinna hade liksom inte med saken att göra... Nej, jag tror inte att Wigh talar sanning.
Citera
2017-09-26, 07:09
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Här handlar det inte om att gräva, utan att skyffla igen.
Kan tänka mig det.

Min gissning är juden i krogkön.
Citera
2017-09-26, 07:11
Medlem
Anonymares avatar
Detta är väldigt märkligt. Varför ingen polisanmälan?

Kan det vara så att hon gjort sig omöjlig i partiet och i besvikelsen av att inte längre få synas i toppskiktet så slår hon sig ut med buller och bång för att jävlas maximalt?
Nog tycker man att detta hade kunnat lösas internt, med eller utan polisanmälan.
Det är knappast så enkelt att all skuld ligger hos någon annan än Hanna Wigh.
Citera
2017-09-26, 07:16
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Mastodont tråd så mycket möjligt att denna länk redan varit uppe: https://petterssonsblogg.se/2017/09/25/s-som-i-sextrakasserier/

Liknande finns nog i alla partier, misstänker att MP eller VPK (hugget som stucket) är i topp när det gäller detta.
Citera
2017-09-26, 07:20
Medlem
Hon vågar inte polisanmäla däremot vågar hon smutskasta hela SD i alla medier? helt klart ljuger hon, hon är inte det minsta rädd utan har förlorat en maktstrid och är nu bitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in