Jag gillar verkligen personer som Kristian (obs! på TV), personer som öppet visar sina känslor och inte är så kryptiska. Smail däremot är för mig en arketyp av en tråkig egoist.
Att Kristian sedan köper att Anna inte hade sex med Mos är ju lite pinsamt. Det är inget förhållande som kommer att hålla i längden.
Senast redigerad av Libertarismus 2017-09-25 kl. 23:27.
Riktigt snygg hon nya tjejen, synd att man knappt fick se något av henne. Hela jävla avsnittet spenderas på massa gnäll och skitsnack om ett jävla fyllestrul. Fan vad lamt avsnitt, sämst hittills.
Vart är reaktionen på det mos säger då? Att han inte skulle kunnat stanna kvar om Kristian fick reda på allt eftersom han blev så sårad av bara lite hångel?
Svar:
Citat:
Jag kan inte svara på detta eftersom det blir spoiler alert men du får helt enkelt se programmet för att fatta!
Hur kan det vara "spoiler"? Så Mos lämnar eller? XD Dom hade ju ändå kunnat prata om vad han menade rofl.
Fast hata är väl överdrivet av dig.
Är det att hata att säga att man tyckte inte att hon gjorde rätt?
Tydligen i din värld.
Haha, ursäkta om jag var otydlig. Med "hata på" menade jag inte att ni helhjärtat hatar dessa människor. Det är ett uttryckssätt som alla kanske inte är vana vid. Jag menade kritisera och döma, i princip.
Var det inte tillräckligt många spån som sökte till denna säsongen eller? Varför ska dom ta in gamla deltagare varav två redan vunnit PH?
Två räcker inte, de är faktiskt tre st som vunnit PH tidigare. Dessutom har ytterligare en deltagare vunnit den norska PH. Men håller med dig, skittrist är det!