Citat:
Ja vad Prinzezzan egentligen gjorde i denna tråd kan man verkligen undra över. Försvarstalen för PR har varit det primära. I och med att h*n nu lämnar tråden så blir jag oerhört misstänksam mot PR och hans bror. Kanske var det ändå så att de två var i Mariestad den kvällen och letade efter HA. Nu började jakten på nytt efter GM, sår som rivs upp läker inte, kanske orkade han inte med rond två. Jag frågade honom om hans bror, vad han suttit anhållen för och påtalade att M*rtin snackade mycket om HA på fyllan. Han gillade inte att brodern kom på tal. Han sa att han hade sett till att M*rtin blivit portad på en del ställen för hans egen och besökarnas skull. Kanske var det för PR egen skull för att M*rtin skulle hålla käften om HA eller så skyddade han sin bror som "var sin egna värsta fiende" som PR skrev... Att PR dog nu i samband med dna provet, bara 51 år gammal, känns inte som en slump. Dessutom var han hotfull till några användare. Tycker det luktar illa faktiskt och ändå har jag inte haft PR som trolig GM men fan vet... Någon ska ju ha sett en bil på gångstigen utanför HA redan 23.30 tror jag att det var, enligt uppgifter i tråden. Var kanske bröderna ute och skulle köra någon operation övertalning på HA denna kväll? Var HA förbannad över drogerna som placerats hemma hos familjen andersson och var det PR som placerat dem där?
Nä gillar inte
1. plötslig död i samband med dna inlämnat.
2. Hot till några användare som ifrågasatte honom och hans bror.
3. Prinzezzan som styrt och ställt bland uppgifterna i tråden i alla år och som nu inte bryr sig längre...
4. Uppenbart irriterad över att brodern kom på tal och om att han snackar om HA på fyllan.
Var detta ett självmord så pekar det åt PR håll återigen. Han kan inte försvara sig nu så det känns såklart inte bra att ta upp honom men Prinzezzan du lever och kan fortsätta att ta honom i försvar. Detta skaver...
Nä gillar inte
1. plötslig död i samband med dna inlämnat.
2. Hot till några användare som ifrågasatte honom och hans bror.
3. Prinzezzan som styrt och ställt bland uppgifterna i tråden i alla år och som nu inte bryr sig längre...
4. Uppenbart irriterad över att brodern kom på tal och om att han snackar om HA på fyllan.
Var detta ett självmord så pekar det åt PR håll återigen. Han kan inte försvara sig nu så det känns såklart inte bra att ta upp honom men Prinzezzan du lever och kan fortsätta att ta honom i försvar. Detta skaver...
Ja, vad gjorde jag i tråden under nio år? Jag lade ner mängder av timmar på att försöka komma vidare i fallet, försöka komma närmare en lösning. Det bör stå klart för en läskunnig användare.
Du skriver att PR var hotfull mot en del användare. Har du själv sett dessa påstådda hot? Jag vet att han fick ta emot mycket skitsnack, utpekanden och trakasserier, upprepande, av flera användare. Tröttnade han till slut, och sa ifrån?
Jag upplever inte att jag styrt och ställt bland uppgifterna i tråden. Men om det är din uppfattning, så är det. Jag har redovisat de uppgifter jag fått in. Jag har också gått in och kommenterat där "fakta" blivit fel, utifrån att jag försökt hindra lögner från att bli s k "trådsanningar". Jag har gjort det bästa jag har kunnat.
Nej, det var inget självmord!
För PR:s söners skull: var snäll att för - åtminstone - dem, visa lite respekt och empati. De har förlorat en älskad far, och det är många som känner stor sorg över detta. Visa att ni (vissa av er) är vuxna människor!
P fick utstå spott och spe från vissa av er under flera år. Kan han inte få vila från den stressen nu? Han tog det själv, men det han oroade sig för, var att hans älskade söner skulle få lida av detta. Detta var det viktigaste för honom - att skydda sina barn från lögner och skitsnack. Därför ber jag - å deras vägnar - att ni tänker på dem i den sorg de nu - och förmodligen alltid - befinner/kommer att befinna sig i. Skulle ni själva vilja bli behandlad, som P blev behandlad? Kan vara bra att ha detta i åtanke.
Slutligen, det skaver för mig med. Men inte av samma anledning som för dig... utan för att detta är en mycket tragisk händelse, där barn drabbats hårt.