Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Nej, nej ... Prinzezzan har inte bekräftat att KB körde - bara att det ska ha varit så. KM ska ha varit med - alltså med reservation. (Märk också att Prinzezzan verkar ha skrotat sitt konto efter det att PR dog. En seriös användare? Inte i mina ögon.) Inget har bekräftats att KB skulle jobba! Ingenting säger i dagsläget att KM var med i någon taxi tillsammans med Helena och Ulrika tillbaka till Mariestad - i vart fall inget som har kunnat bekräftas. Slutligen stör jag mig väldigt mycket på "antar". Vet du eller vet du inte? "Antar" är spekulativt och vilseledande. Håll dig fakta om du har sådana. Och sluta att "anta". Det riskerar bara att skapa trådsanningar.
Prinsessan upplever jag som en seriös användare här i tråden även om hon verkar försvara PR till varje pris. Du menar att hennes uppgift är osäker? Jag trode att det var bekräftat att KB kört KM,H och U till inflyttningsfesten?.
Antar betyder antar och antaganden måste man få göra. Jag vet inte därför gör jag ett antagande. Sen är det upp till betraktaren att göra en bedömning om antagandet verkar rimligt utan att behöva bemöta det med trams.