2017-09-25, 20:52
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Japp. 6-0-målet av Tinnerholm var beviset för att matchen är uppgjord. Den enormt loja försvarsinsatsen vid det målet (framförallt från nummer 14 i Elfsborg) och Stuhr-Ellegaard insats vid flera av målen är ju ett klart bevis på att matchen är uppgjord. Borde ha kunnat dolts bättre. Nu blev det allt för uppenbart.

Du tror inte att Ellos-spelarna var ganska uppgivna redan efter 4-0?
2017-09-25, 20:53
Medlem
bagarn29s avatar
Vad fasiken, vet inte Lundh skillnad på halvlek och halvtid? Ah, vad hunsingen han är BoIS:are.
2017-09-25, 20:53
Medlem
All heder åt AFC, Dom var ju dead and buried för två matcher sen, tror fan att dom kan komma ikapp J-Södra.
2017-09-25, 20:56
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Japp. 6-0-målet av Tinnerholm var beviset för att matchen är uppgjord. Den enormt loja försvarsinsatsen vid det målet (framförallt från nummer 14 i Elfsborg) och Stuhr-Ellegaard insats vid flera av målen är ju ett klart bevis på att matchen är uppgjord. Borde ha kunnat dolts bättre. Nu blev det allt för uppenbart.

Jag tycker Horns agerande (han som får sitt andra gula) ser aningen skum ut i sitt agerande. Tar en halvhjärtad touch när det är 2-3 Malmö spelare precis framför och tappar sedan boll som leder till hans andra gula.
2017-09-25, 20:58
Medlem
Astrorbits avatar
Spräng upp hela jävla Borås stad om Haglund är kvar till nästa säsong, tack.
2017-09-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Jag tycker Horns agerande (han som får sitt andra gula) ser aningen skum ut i sitt agerande. Tar en halvhjärtad touch när det är 2-3 Malmö spelare precis framför och tappar sedan boll som leder till hans andra gula.

Horn är nog bara en dålig fotbollsspelare, eller i en rejäl svacka. Bjöd ju Dif på mål häromdagen också.

Stuhr Ellegard gör en bra match. Till skillnad från alla andra Elfsborg.
2017-09-25, 20:59
Medlem
sim-man92s avatar
Sämsta jag någonsin har sett blåvitt tror jag, helt sinnessjukt dåligt. Omarsson och Da Graca har gjort de två sämsta enskilda insatserna för Göteborg i mannaminne, och resten är inte långt efter. Efter den här matchen tror jag igen vill träna ifk nästa säsong. Varför skulle Mellberg vilja gå till oss, varför?
2017-09-25, 21:01
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
All heder åt AFC, Dom var ju dead and buried för två matcher sen, tror fan att dom kan komma ikapp J-Södra.

Undrar hur deras säsong hade artat sig ifall de hade haft Jolley hela året. Pelle Olsson visade ju sig vara en felrekrytering på alla sätt.
2017-09-25, 21:13
Medlem
bagarn29s avatar
MFF - Elfsborg

Citat:
57% Bollinnehav 43%
22 Målchanser 1
13 Skott på mål 0
9 Skott utanför mål 1

Dahlin behöver knappast duscha idag.
2017-09-25, 21:15
Medlem
Otto Flicks avatar
ÖSK:s försvar- och målvaktsspel är katastrofalt uselt. Släppt in mer mål än AFC och HBK.
Men man tycks vilja ha Oskar Jansson kvar mellan stolparna nästa säsong. Kanske för att han är född i Örebro...
2017-09-25, 21:20
Medlem
Brainstreams avatar
Varken besviken eller arg egentligen. Bara riktigt jävla trött på vår trupp och organisation. Nu får det fanemej hända grejer.

Sen ska de gå och försvara förlusten mot "ett vasst lag när dom får igång spelet". Ja dom ligger ju ändå SIST i serien. Fan vad trött jag blir. Okej jag kanske är lite arg.

Självklart ska omarsson ha ångest över den missen ett bra tag framöver. Men det är liksom inte det som gör att vi inte kan få mer än två skott på mål borta mot AFC. Spelet är så sjukt oinspirerat och det är inte mer än en handfull spelare som visar någon slags glöd överhuvudtaget.
Senast redigerad av Brainstream 2017-09-25 kl. 21:29.
2017-09-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
Sämsta jag någonsin har sett blåvitt tror jag, helt sinnessjukt dåligt. Omarsson och Da Graca har gjort de två sämsta enskilda insatserna för Göteborg i mannaminne, och resten är inte långt efter. Efter den här matchen tror jag igen vill träna ifk nästa säsong. Varför skulle Mellberg vilja gå till oss, varför?

Målvakten Dahlberg. Har han smeknamnet "Hänga tvätt?"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in