2017-09-25, 19:34
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kranendroppar
Jimmie säger alltid att "han inte vet", "han är inte insatt" etc. När det kommer obekväma frågor, tyvärr!

Det är en välplanerad metodik inom SD
http://aip.nu/2017/09/08/akessons-avgangskrav-slar-tillbaka/
Citera
2017-09-25, 19:38
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Bara för att man upprepar en lögn blir den inte sann.

Det blir Hanna Wigh och media som går förlorande ur detta, inte SD.

Kolla hur det gick i "järnrörsskandalen". Ändå fanns åtminstone NÅGOT på fötterna där.

Nej, du, det här blir inte vad du hoppas på...

Lögn? vem avgör det, DU, eller som vanligt alla SD sympatisörer?
Slingrar sig ur jobbiga "problem"
Citera
Medlem
kranendroppars avatar
Blir besviken när ett parti som säger sig vilja stå upp för kvinnor och upp mot kriminalitet agerar så här! Tystar, hymlar och hotar! Vad händer där egentligen????
Citera
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clostarwano
Inte nog med det. I programmet säger hon att om det händer henne, hennes familj eller hennes gård något så vet alla - efter denna intervju - att det är sverigedemokrater som är de skyldiga! Hanna Wigh öppnade därmed sin dörr för all sköns galningar! Fritt fram för våldsamma vänsterextremister, galningar och allsköns bråte att begå brott mot henne eftersom varenda galning nu vet att sverigedemokrater ändå får skulden. Intelligent jobbat måste man säga!

Jag saknar kännedom om personerna, men efter att ha tagit del av tidigare händelser och uttalanden gick mina varningslampor igång lite här och där.

Jag vill inte säga bu eller bä, men det finns konstiga saker i detta.
Citera
2017-09-25, 19:40
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kranendroppar
Varför menar du att de har skyddat brottslingar?

De påstår att de känner till rätt grova sexuella övergrepp. Men vägrar att ge någon mer information om vem det skulle vara.

Naturligtvis är detta för att om de lämnar ett namn, så går det direkt att kolla upp att det inte stämmer. Men genom att vara så här luddiga, så kan man fortsätta lögnen.
Citera
2017-09-25, 19:40
Medlem
Kloakkrigarens avatar
Fortfarande ingen som vet vem den påstådde GM är? Blir sjukt förvirrad när jag kollar igenom SD:s Riksdagsledamöter 2010–2014. Faktiskt ingen av de som känns trolig.
Citera
2017-09-25, 19:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricViking
Lögn? vem avgör det, DU, eller som vanligt alla SD sympatisörer?
Slingrar sig ur jobbiga "problem"

Det finns noll belägg för Hannas anklagelser, och hon framstår som väldigt illegitim i sitt historiska beteendet och i sina uttalanden. Hon och media har ju skitit ner sina egna byxor totalt.
Citera
2017-09-25, 19:41
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloakkrigaren
Fortfarande ingen som vet vem den påstådde GM är? Blir sjukt förvirrad när jag kollar igenom SD:s Riksdagsledamöter 2010–2014. Faktiskt ingen av de som känns trolig.

Det ska ju vara en som var riksdagsledamot både 2010-2014, och fortfarande är det, som jag ser det. Och som röker.

Kan inte vara en speciellt lång lista.
Citera
2017-09-25, 19:42
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Om händelsen i fråga ska ha ägt rum 2015 kan det väl lika gärna handla om en riksdagsledamot från perioden 2014 - 2018. Blir inte direkt så mycket lättare av det, men du får lite fler att välja på i alla fall.
Citera
2017-09-25, 19:42
Medlem
Hon förklarar tydligt varför ingen anmälan görs i programmet. Ligger uppe på TV4PLAY redan
Citera
2017-09-25, 19:43
Medlem
kranendroppars avatar
Någon som vet varför de nya "ovinklade" medierna FriaTider & Samhällsnytt (Avpixlat) inte har rapporterat något om detta? De brukar ofta göra rubriker om våld mot kvinnor, kan det finnas en agenda?
Citera
2017-09-25, 19:43
Medlem
Citat:

Det verkar nu fastslaget att det hela skedde 2015. Då finns det några fler att välja på. Det ska dessutom vara en rökare. Linus B har nämnts av vissa. Han var visserligen "bara" tjänsteman 2010-2014.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in