Citat:
Ursprungligen postat av
Drozd
HW ska alltså ha fått utstå stryptag och fingrar i underlivet p.g.a. sitt visselblåsande av en GM hon inte vill namnge!? Och inte polisanmält GM samtidigt som hon gladeligen polisanmälde en partiintern förskingring i Skara tidigare?
Klart att media hurrar nu, men hela den här historien känns onekligen märklig... En personlig hämnd för att HW petats från flera uppdrag?
Sverige är fantastiskt!
Nyhetsförmedlingen handlar om politisk propaganda, med lösa rykten om sextrakasserier när det passar in i den bild media vill förmedla.
Detta hände inte nyligen, och damen har marscherat vidare i livet, förvisso kränkt!
Det vi ser är att det finns allt för många äckliga mansgrisar med makt, i den feministiska staten Sverige. Grisar överallt! Inom det politiska livet och bland de som stiftar våra lagar finns det grisar, så inget nytt här inte beträffande grisar! Det enda nya är att jakten på grisar har intensifierats.
Kul att det finns en gris i SD också. Inom moderaterna har vi ju haft de högt uppsatta politikerna Haffo, Littorin och Borg som visat sig vara grisar med en fin fasad. Listan på grisar inom sossriet är enorm! Men namnen sippar inte ute i den omfattning beteendet förtjänar, då sossar har media på sin sida.
Det jag tycker saknas i debatten om grisar och politisk tillhörighet, är enkla fakta som att alla medborgare har rösträtt i Sverige, till och med dömda! Varför ska det vara mer problematiskt för Åkesson är för moderat- eller sosseledare?
Jag är säker på att Anders Eklund är sosse, likt de flesta kriminella. Jag har det på känn! Vad gör Löfvén åt det?
Vad ska moderaterna göra när en moderat politiker är en gris, annat än tt ta avstånd, vilket har skett varje gång någon politiker säger hora, går till hora aller visar snorren.