2017-09-25, 09:16
Medlem
Drozds avatar
HW ska alltså ha fått utstå stryptag och fingrar i underlivet p.g.a. sitt visselblåsande av en GM hon inte vill namnge!? Och inte polisanmält GM samtidigt som hon gladeligen polisanmälde en partiintern förskingring i Skara tidigare?

Klart att media hurrar nu, men hela den här historien känns onekligen märklig... En personlig hämnd för att HW petats från flera uppdrag?
Senast redigerad av Drozd 2017-09-25 kl. 09:19.
Citera
2017-09-25, 09:18
Medlem
Sperssons avatar
.
Varför är det alltid Hanna Wigh som drabbas av misshandel inför varje valrörelse?

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/752017-s-politiker-anmals-for-misshandel-efter-nyp-attack-mot-sd-topp

Kanske lika bra att hon lämnar partiet?
Citera
2017-09-25, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Ja, det är klart. Det är SD:s rötter som är problemet. Ponera att ett nytt parti går till val med exakt samma agenda, men med medlemmar som har ett oförvitligt förflutet. Skulle fungera, ja.
Tror jag inte på. Hatet från oliktänkande är så stort så de skulle fortfarande förfölja ett sådant oppositionsparti med lykta.
Alla partier har gjort misstag i det förflutna men alla partier jagas inte på samma sätt som Sverigedemokraterna.

Sossarna drev det rasbiologiska institutet
Moderaterna var emot Homosexuellas rättigheter för ca 20 år sedan.
Men ändå så jagas inte dessa partier för detta. För att de följer ändå den politiska korrekta strömmen.
Citera
2017-09-25, 09:22
Medlem
.-.-.s avatar
Wigh älskar ju att bråka med Sverigedemokrater och att sen få stoltsera i media med detta.
Det här är helt klart ett påhitt, blir väldigt tydligt eftersom hon inte har nåt namn.
Tror nån kalla fakta skulle göra ett avsnitt om sexuella trakasserier inom Socialdemokraterna eftersom en medlem sagt att nån rörde mig för fem år sedan, men jag har inte sagt vem det va till någon.
Citera
2017-09-25, 09:22
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag hade tänkt rösta på SD, men jag tror fan att jag skiter i detta nu.
Så många äckliga horor till undermänniskor som inte kan stå för vad dem har gjort.
Detta fick mig verkligen att känna avsmak för partiet, och de kan glömma mitt stöd.

Jag har länge funderat över varför folk inte ifrågasätter det sjuka inom partiet,
se bara på feministpissludren, hela deras partiprogram är helt och hållet hjärndött, och jag förstår inte varför idioterna till anhängare inte tar avstånd från deras vidriga politik, det är därför detta var droppen nu, det är bara att inse att detta landet kommer rasa ihop och det snart.
Har funderat som du, men alternativet är så djävla illa att det faktiskt får gå som det går. Tror inte att SD kan mönstra kompetent folk att fylla platserna efter nästa val, men jag är beredd att chansa. Vad skulle man annars göra? Bli soffliggare?

Och nej, NMR och andra luspartier är inget alternativ.
Citera
2017-09-25, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Risken är väl att SD också faller ihop, och det var i så fall inte oväntat. SD har haft svårt att locka vettiga människor pga stigmatiseringen. Med så många stolpskott i en organisation rämnar det till slut. Trist, eftersom SD är den den enda fyrbåken i kampen mot PK-fjolligheterna i övriga partier.
Folket i stugorna, väljarna, är hjärtligt trötta på nuvarande flyktingpolitik och kommer att stödja första bästa parti som stramar upp den politiken. SD kan fortsätta rensa ut sina stolpskott, vilka de har dragit till sig under alla år. Stolpskott finns överallt och är också människor med rösträtt, men det blir olyckligt om de samlas alltför många i ett och samma parti.

Vinnaren i valet 2018 blir de som kopierar SD flyktingpolitik rakt av.
Citera
2017-09-25, 09:28
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Det kan bli så att NMR kommer in i Riksdagen kanske?

Kandiderar de till valet 2018?
Citera
2017-09-25, 09:28
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanis
Tror jag inte på. Hatet från oliktänkande är så stort så de skulle fortfarande förfölja ett sådant oppositionsparti med lykta.
Alla partier har gjort misstag i det förflutna men alla partier jagas inte på samma sätt som Sverigedemokraterna.

Sossarna drev det rasbiologiska institutet
Moderaterna var emot Homosexuellas rättigheter för ca 20 år sedan.
Men ändå så jagas inte dessa partier för detta. För att de följer ändå den politiska korrekta strömmen.
Ja, men det var ett annat samhällsklimat då. SD:s framväxt sammanfaller med en PK-trend som inte är unik för Sverige. Därför har de ifrågasatts mer än man gjorde med andra partier tidigare. Iofs bemöttes Ny demokrati av liknande hat, men det var i den vevan PK-vågen började ta form. Plus förstås att ND inte hade någon bredd i sitt utbud och var tämligen förvirrade och okunniga i sin argumentation gällande invandringsfrågan.
Citera
2017-09-25, 09:30
Medlem
Alltså, ett sånt sunkigt jävla parti. Den ena pundar ihjäl sig, den andra super ner sig o slåss, en tredje skriker hora till kvinnor på stan. O så ständigt denna postutbrända bror duktig med en frågande blick.

Och nu uppgifter att alla dessa bönder har kladdat på den enda kvinnan med ett någorlunda utseende. Fy fan.
Citera
2017-09-25, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
OM det som framkommer i kalla fakta stämmer så är det för jävligt och ansvariga bör avgå.
Det media inte fattar är att vi kommer rösta på SD oavsett vad dom gräver fram om partiet.
Att rädda Sverige från undergång går före ALLT annat.

Jag tror vi skall ta den där Hanna med en stor nypa salt, hon har figurerat i Skaraborgstidningar den 10 sept om ett slagsmål med annan SD kvinna på ett budgetmöte i Falköping
När jag skrev fråga henne om det var sant...så var hennes svar:

"Du kan knappast va sverigedemokrat va? Har liksom för mig att sd står för att skydda brottsoffer"

Konstigt att hon på 2 veckor nu vill tala ut i pressen !
Citera
2017-09-25, 09:34
Medlem
YP4XQs avatar
När det avser extrema våldtäkter, mord, misshandel osh så vidare är det individen man tittar på men är det någon individ som ens sneglat åt SD-hållet då dras hela partiet och samtliga partimedlemmar in i samma kam och kammas
Citera
2017-09-25, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utsiktad
Alltså, ett sånt sunkigt jävla parti. Den ena pundar ihjäl sig, den andra super ner sig o slåss, en tredje skriker hora till kvinnor på stan. O så ständigt denna postutbrända bror duktig med en frågande blick.

Och nu uppgifter att alla dessa bönder har kladdat på den enda kvinnan med ett någorlunda utseende. Fy fan.

Vad är Ditt alternativ , när det gäller få ordning på sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in