Citat:
Ursprungligen postat av
Julgubbe
Ändå sitter du i pojkrummet medans dina "kamrater" i bajen är ute och letar djurgårdare. Du vet att på internet kan man utge sig för att vara vem som helst. Är det er ledare som gråter ut på youtube för att han blir mobbad för han är ginger? Förlåt inte er absolut inte din, menar dina "kamraters" ledare
Jag vet inte om det är fel på läsförmågan eller om hissen inte går enda upp. Jag är inte aktiv längre men var dock på matchen.
Nivån på ditt inlägg liknar mestadels exakt någon som sitter på pojkrummet, när ni fortfarande babblar om ginger hit och dit, den bästa gingern måste ju du vet vem det är. Han som var med och byggde upp grunden i KGB!? Varför tar du inte det med honom fejs to fejs, dvs den nuvarande Gingern? Det blir ju lite mer ärligt så, eller tycker du inte det? Eller det kanske är som du säger, på internet kan man utge sig för att vara vem som helst.... Jag hade mitt roliga och körde "span" efter en civbil som körde ut ifrån Södermalms polisstation ner till Gamla Stan och vidare upp till Fridhemsplan. Många "piketbussar" vid Gamla Stan med omnejd. Dock var alla ställen från Kellys till HH bommade på Folkungagatan.
Jag har lite viktigare saker i livet än att jaga folk som gapar om "horunge" hit och dit. Det är pasé i mitt liv. Men jag antar att du vet om hur Kgb är i dagens läge vs hur det var i början du som verkar fett ITK!