2017-09-24, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgubbe
Ändå sitter du i pojkrummet medans dina "kamrater" i bajen är ute och letar djurgårdare. Du vet att på internet kan man utge sig för att vara vem som helst. Är det er ledare som gråter ut på youtube för att han blir mobbad för han är ginger? Förlåt inte er absolut inte din, menar dina "kamraters" ledare

Jag vet inte om det är fel på läsförmågan eller om hissen inte går enda upp. Jag är inte aktiv längre men var dock på matchen.
Nivån på ditt inlägg liknar mestadels exakt någon som sitter på pojkrummet, när ni fortfarande babblar om ginger hit och dit, den bästa gingern måste ju du vet vem det är. Han som var med och byggde upp grunden i KGB!? Varför tar du inte det med honom fejs to fejs, dvs den nuvarande Gingern? Det blir ju lite mer ärligt så, eller tycker du inte det? Eller det kanske är som du säger, på internet kan man utge sig för att vara vem som helst.... Jag hade mitt roliga och körde "span" efter en civbil som körde ut ifrån Södermalms polisstation ner till Gamla Stan och vidare upp till Fridhemsplan. Många "piketbussar" vid Gamla Stan med omnejd. Dock var alla ställen från Kellys till HH bommade på Folkungagatan.
Jag har lite viktigare saker i livet än att jaga folk som gapar om "horunge" hit och dit. Det är pasé i mitt liv. Men jag antar att du vet om hur Kgb är i dagens läge vs hur det var i början du som verkar fett ITK!
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-24 kl. 23:48.
Citera
2017-09-25, 00:10
Medlem
Gallagherss avatar
Verkar vara stökigt på stan.
http://www.expressen.se/nyheter/stockholm/polisinsats-mot-tva-supportergrupper/
Citera
2017-09-25, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Jag vet inte om det är fel på läsförmågan eller om hissen inte går enda upp. Jag är inte aktiv längre men var dock på matchen.
Nivån på ditt inlägg liknar mestadels exakt någon som sitter på pojkrummet, när ni fortfarande babblar om ginger hit och dit, den bästa gingern måste ju du vet vem det är. Han som var med och byggde upp grunden i KGB!? Varför tar du inte det med honom fejs to fejs, dvs den nuvarande Gingern? Det blir ju lite mer ärligt så, eller tycker du inte det? Eller det kanske är som du säger, på internet kan man utge sig för att vara vem som helst.... Jag hade mitt roliga och körde "span" efter en civbil som körde ut ifrån Södermalms polisstation ner till Gamla Stan och vidare upp till Fridhemsplan. Många "piketbussar" vid Gamla Stan med omnejd. Dock var alla ställen från Kellys till HH bommade på Folkungagatan.
Jag har lite viktigare saker i livet än att jaga folk som gapar om "horunge" hit och dit. Det är pasé i mitt liv. Men jag antar att du vet om hur Kgb är i dagens läge vs hur det var i början du som verkar fett ITK!

Faktum är är att ginger nr 1 gjort lite smyg comeback på senaste tiden och visat ginger nr 2 med hangarounds. Hur man ställer till med ett riktigt hederligt gingerkalas!

För övrigt är Jonas Olsson en pannbands horunge. Stå upp som en riktig man för fan!
Citera
2017-09-25, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Inte helt sant, drack bira med eliten utav DFG for nagra veckor sedan, hur coola som helst, kommer du inte ihag grillfesten och utgangen senare da dorrvakten holl pa att gora pa sig när han sag vilka som dok up tillsammans?!

Na just ja, du är KGB...

Så du var ute med DFG "eliten" B & B och drack stor stark för 29kr i någon sketen förort. De drog lite rövarhistorier om hur de tjongat på hela FB, KGB, WM osv. Och B & B visade dig hur man gör en hederlig rövpanna på polskt blomster?

https://www.youtube.com/watch?v=qMJW1xl_Udw
Citera
2017-09-25, 01:00
Medlem
För att avsluta den idiotiska diskussionen så kommer det gå ett par dussin från både göteborgsklubbar och stockholmsklubbar (inga nämnda inga glömde) bland motdemonstranterna och ingen annanstans, men detta har vi redan skrivit om i andra trådar. Om det är några enstaka som går dit "privat" så är det en helt annan sak och den pajasen som ens tog upp det i denna tråden kan dra åt helvete
Citera
2017-09-25, 02:05
Medlem
HLR på bajengrabb
http://www.bilddump.se/bilder/20170925020327-158.174.11.44.PNG
Citera
2017-09-25, 02:17
Medlem
Mounotos avatar
Fan drog man till sig så mycket uppmärksamhet att högvakten ryckte ut?
Citera
2017-09-25, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Fan drog man till sig så mycket uppmärksamhet att högvakten ryckte ut?

Var väl vid slottet så inte så konstigt.
Citera
2017-09-25, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janovichh164
HLR på bajengrabb
http://www.bilddump.se/bilder/20170925020327-158.174.11.44.PNG

Ingen på bilden hör HLR.
Togs bilden innan?
Citera
2017-09-25, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghbochfulatjejer
För att avsluta den idiotiska diskussionen så kommer det gå ett par dussin från både göteborgsklubbar och stockholmsklubbar (inga nämnda inga glömde) bland motdemonstranterna och ingen annanstans, men detta har vi redan skrivit om i andra trådar. Om det är några enstaka som går dit "privat" så är det en helt annan sak och den pajasen som ens tog upp det i denna tråden kan dra åt helvete
Haha är du kissig eller 😂
Inga enstaka, bäde WM, DFG och FB kommer ha massa gubbar med, sluta spela att du har koll din pajas
Citera
2017-09-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Haha är du kissig eller 😂
Inga enstaka, bäde WM, DFG och FB kommer ha massa gubbar med, sluta spela att du har koll din pajas

De grabbar jag är bekant med i WM delar absolut inte NMR ideologi, dom står väldigt långt ifrån den, men jag känner ju givetvis inte alla, utan enbart ett fåtal.
Citera
2017-09-25, 15:32
Medlem
adam1999s avatar
ta det här politik snacket nån annan stans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in