2017-09-24, 15:46
Medlem
Hej, allihopa!

Som ni kan se av rubriken här ovan är jag intresserad av (dock inte alls säker på) att köpa sex av en eskortflicka här i Sverige (inte utomlands, då), men jag vet inte hur jag borde gå till väga för att göra det.

Jag kan berätta att jag är en manlig, autistisk, heterosexuell oskuld i 25-årsåldern som aldrig ens har kysst en flicka, och jag bor inte särskilt långt bort från Stockholm. Jag klarar nog inte av att träffa en tjej på lagligt vis, i alla fall inte i nuläget. Jag har en hel del att lära mig, och jag är inte helt säker på att jag vill vänta på att det ska hända.

Jag är sugen på (om jag törs, vill säga) att träffa en eskortflicka som:

1. är mellan 18 och 30 år gammal
2. jobbar nånstans i närheten av Stockholmsområdet
3. jobbar frivilligt (inte är tvingad, inte är ett traffickingoffer etc.)
4. kysser (viktigt!)
5. inte kommer att lura mig
6. inte har nåt problem med att jag är oskuld
7. inte har nåt problem med att jag är högfungerande autist (d.v.s. lite konstig av mig)

Var och hur kan jag hitta en sån tjej? Och hur kan jag anlita hennes tjänster utan att bli haffad av polisen?

Vad kan ni rekommendera? Jag är som sagt inte säker på att jag vågar göra detta, men om jag nånsin skulle våga, så skulle jag vilja ha lite råd; lite information om hur det fungerar.

Tack på förhand!
Citera
2017-09-24, 15:51
Medlem
Servals avatar
Du kanske skulle åka till Tyskland och besöka en FKK?

Så kan du roa dig med att basta, äta god mat och dricka lite bärs mellan varven Vad det kostar har jag ingen aning om, men ska finnas någon tråd här på forumet.

Här är en länk till en fkk-klubb.
https://fkk-artemis.de/home/
Citera
2017-09-24, 16:00
Medlem
Det är ju preferens för person till person vad man tänder på. Det finns säkerligen många som passar in på dina krav.

Jag kan inte så mycket om reglerna på denna sidan så jag nämner inga namn eller så, men om du har några frågor så kanske jag kan hjälpa dig i PM.
Citera
2017-09-24, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serval

Så kan du roa dig med att basta, äta god mat och dricka lite bärs mellan varven Vad det kostar har jag ingen aning om, men ska finnas någon tråd här på forumet.

Tack, men jag är i nuläget nog varken kapabel till eller villig att åka utomlands själv, i alla fall inte för nåt sånt. Jag vill helst träffa nån som arbetar i närheten av där jag bor, som sagt. Om det alls är möjligt.
Citera
2017-09-24, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmini
Jag kan inte så mycket om reglerna på denna sidan så jag nämner inga namn eller så, men om du har några frågor så kanske jag kan hjälpa dig i PM.
Skulle tro att det är rätt lugnt eftersom det finns ett dedikerat forum för recensioner.
(FB) Prostitution: recensioner
Citera
2017-09-24, 16:11
Medlem
HotFreaks avatar
rosasidan.nu
Citera
2017-09-24, 16:53
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serval

Fan vad Nice det verkar! Lär man väl kunna åka dit med sin partner också.. Behöver Fan nåt nytt alltså!
Tack för tipset!☺
Citera
2017-09-24, 18:37
Medlem
Tänk inte så mycket, bara gör de, det är ingen storsak. Du kmr inte förstå varför du förstorat upp det så mycket.. jag förlora oskulden semt, tidigare än dig, men senare än dem flesta.

Det enda som hände var att jag va skitglad 1 vecka sen blev jag neutral igen, fick ångest att jag slösat år på att oroa mig typ mellan 15-20..

Edit: ingen bryr sig om att du är autistisk, det är väl det som är grejen med horor, kör bara.
Citera
2017-09-24, 20:28
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Fan vad Nice det verkar! Lär man väl kunna åka dit med sin partner också.. Behöver Fan nåt nytt alltså!
Tack för tipset!☺

Det går bra om din partner är en HAN!? Tjejer blir inte insläppta på FKK.

Till TS:

Hoppas du finner någon på nära håll. Annars är nog bästa tipset just FKK eller bordell i t ex Tyskland. Däremot kommer du ha svårt att finna en tjej som kysser på just FKK Artemis.
Citera
2017-09-24, 20:33
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Det går bra om din partner är en HAN!? Tjejer blir inte insläppta på FKK.

Till TS:

Hoppas du finner någon på nära håll. Annars är nog bästa tipset just FKK eller bordell i t ex Tyskland. Däremot kommer du ha svårt att finna en tjej som kysser på just FKK Artemis.

Det sög ju, men du väckte fan min nyfikenhet ända så jag tackar dig likväl, tror tjejen tackar dig också!
Citera
2017-09-24, 21:39
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AloyTakkar27
Hej, allihopa!

Som ni kan se av rubriken här ovan är jag intresserad av (dock inte alls säker på) att köpa sex av en eskortflicka här i Sverige (inte utomlands, då), men jag vet inte hur jag borde gå till väga för att göra det.

Jag kan berätta att jag är en manlig, autistisk, heterosexuell oskuld i 25-årsåldern som aldrig ens har kysst en flicka, och jag bor inte särskilt långt bort från Stockholm. Jag klarar nog inte av att träffa en tjej på lagligt vis, i alla fall inte i nuläget. Jag har en hel del att lära mig, och jag är inte helt säker på att jag vill vänta på att det ska hända.

Jag är sugen på (om jag törs, vill säga) att träffa en eskortflicka som:

1. är mellan 18 och 30 år gammal
2. jobbar nånstans i närheten av Stockholmsområdet
3. jobbar frivilligt (inte är tvingad, inte är ett traffickingoffer etc.)
4. kysser (viktigt!)
5. inte kommer att lura mig
6. inte har nåt problem med att jag är oskuld
7. inte har nåt problem med att jag är högfungerande autist (d.v.s. lite konstig av mig)

Var och hur kan jag hitta en sån tjej? Och hur kan jag anlita hennes tjänster utan att bli haffad av polisen?

Vad kan ni rekommendera? Jag är som sagt inte säker på att jag vågar göra detta, men om jag nånsin skulle våga, så skulle jag vilja ha lite råd; lite information om hur det fungerar.

Tack på förhand!

Det finns en sökfunktion på Rosa sidan där du kan skriva in åldersspann, stad och sådant. Om du är oskuld kan det vara en bra idé att inte sätta din åldersgräns så lågt. Större chans att du träffar någon mer erfaren; som kanske har träffat oskulder och "knepigare" typer tidigare även om det även finns yngre som kan ge dig en bra första upplevelse.

Det viktigaste är att du berättar om din autism och status som oskuld. Formulerar du dig väl och lyfter fram dina andra positiva kvaliteter borde du kunna få till en träff med rätt person. Slösa inte din tid på säljare som framstår som idioter. Vulgära, ointelligenta och så vidare. Där finner du knappast en person som kan hantera din något speciella situation.

Om säljaren inte ställer frågor om dessa är hon sannolikt inte intresserad av att faktiskt få er stund att bli så bekväm och trygg som möjligt; för bådas skull. Jag skulle vilja försöka att försäkra mig om 1, att du och jag är kompatibla och att du verkligen vill att din första gång ska vara med mig samt 2, att din autism inte innebär att jag blir obekväm/otrygg. Plus förstås alla andra kriterier för att jag skulle vilja träffa dig.

Oftast nämner man om kyssar inte är ok men fråga för säkerhets skull.

Träffa inte någon med nyreggat konto; det är störst risk att de är bedragare. Alla krav om förskottsbetalning ska du undvika och det finns massor av info om detta här på forumet.

Angående ofrivilliga sexsäljare har jag tagit upp det, och annat, i min blogg under kategorin Köparguide. Länk i signaturen.

Är du verkligen nojig ska du kontakta de riktigt väletablerade. De hittar du faktiskt enklast genom att googla. Andra här kan säkert också ge dig tips; hoppas du fått några PM om detta.

Lycka till
Citera
2017-09-24, 21:45
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Tack för tipset!☺

Det finns ju även gruppsexklubbar och dyl. Passar nog bättre för dig, eftersom du vill åka med partner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in