Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Ja,det tror ju jag också. Jag tror att han ville behålla underkläderna. För annars borde han gjort av med dessa rätt så graverande bevis fort som fan. Jag tror att han har fantiserat om styckning också.
Strumpbyxorna och trosorna var antagligen det första som åkte av när han våldförde sig på henne. Sen kanske de hamnade lite dolt på golvet och han helt enkelt inte såg eller tänkte på det efteråt när han var i full gång med att stycka kroppen och undanröja bevismaterial.
Att det blev just Kim som föll offer för denna fullblodsspykopat är väl för att det var första gången han lyckats få med sig en ung och söt tjej på dykbåten ensamma bara de två.
Efter första etappen av färden innan första dykningen så börjar Madsen känna att han har halva inne, han har lagt på charmoffensiven och han har hemmaplan. Madsen har bara en sak i huvudet, och det är att få till det med henne till varje pris. I sin narcissistiska självbild känner han sig oemotståndlig. Kim å sin sida börjar känna ett allt starkare obehag och funderar starkt på ifall det här med intervjun var ett stort misstag från hennes sida.
När väl första dykningen är ett faktum lägger Madsen in slutstöten. Kim har redan skickat iväg nöd-sms i panik allt medan situationen blivit alltmer ohållbar och hon fruktar för sitt liv. Madsen är så överkåt så han kan inte ta ett nej och speciellt inte på det sättet Kim levererar det. Han känner sig djupt kränkt och det slår slint i huvudet på honom.
Ifall han slog ihjäl henne med något trubbigt föremål mot huvudet eller ifall han ströp henne kan man säkert reda ut om man hittar det avskiljda huvudet.