2017-09-22, 00:02
Medlem
Ormhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
https://instagram.com/p/BZUXV4Pg-20/
https://www.instagram.com/p/BZTFGVygmp7/?taken-by=stockholmsodra

Haha nån ljuger ju
Citera
2017-09-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
https://www.instagram.com/p/BZTFGVygmp7/?taken-by=stockholmsodra

Haha nån ljuger ju
He he ...någon som blir förvånad eller
Citera
2017-09-22, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
B***y är kock. Har också en brorsa som heter B***y, fantasi!
***ras farsa e väl snut dessutom?!
Haninge har alltid varit Bajen, även om dif kom starkt på 80-90-talet pga guld i håkkyn.
Dif dominerar absolut inte Haninge, glöm det alla dif-bebisar.

Alla i den familjen jag har träffat har slutat på y. Så om det är fantasilöst vid två...
Tror dig på ditt ord, jag kommer från västerort och är inte insatt 100% Fast varenda haningekille i min ålder jag träffat(-75) är djurgårdare. Ganska många av dom DFG. Enligt dom själva var Haninge ett av dom starkaste fästena för mini-DFG eller babyfirman.
Kan anekdotiskt garantera att inga bajen spännt sig på Neptun/Olearys när jag varit där i alla fall. Dom har hållit låg profil när djurgårdare gapat också. Hade dom gjort det hade de fått en svärm spänninsar i total avsaknad av stil och klass på sig.
p.s Har ju besökt ett par skabbhak. Men har nog haft grym otur på Neptun. Ena gången jag var där(på nittiotalet) var det en skjutning. Då var det riktigt ovanligt ska sägas, inte som nu! Annars galet aggressiv spänning och många slagsmål d.s
Citera
2017-09-22, 00:25
Medlem
Ligger en ordentlig redogörelse nu från djurgårn från instagramkontot. In o läs och gör en egen bedömning nu. Ligger även filmklipp på de som Sthlm-södra klippte bort eller inte valde att ta med. För att sen tagga #RUNDFG. Korrigering till de rätta, #Mytomanbajen. Och till dig horknullarn vi e klara nu. Du vann.
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Var bara tyst.
Eller du kanske kan sponsra med ännu en mytoman video!
Senast redigerad av Lollipo 2017-09-22 kl. 00:56.
Citera
2017-09-22, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Ligger en ordentlig redogörelse nu från djurgårn från instagramkontot. In o läs och gör en egen bedömning nu. Ligger även filmklipp på de som Sthlm-södra klippte bort eller inte valde att ta med. För att sen tagga #RUNDFG. Korrigering till de rätta, #Mytomanbajen. Och till dig horknullarn vi e klara nu. Du vann.
.
Stort att du vek dig.
Fattar att du försökte ironisera med du är ägd. Du har som 13-åring lyckats regga ett konto på forumet och spänner med internetkunskaper. Bajaren vann. Säger en AIK. Tycker att det stärkt att knullaren knullat folk i andra firmor.
Citera
2017-09-22, 07:04
Medlem
Citat:

Japp, vi är klara!

Hade du varit någon med någon som helst insyn så hade jag offrat min tid på dig, men dina inlägg är lika spännande som en repris av Rederiet.
Du vet den där tv-serien som började sändas tidigt nittiotal.
Dvs långt innan du blev ett misslyckat knull på en finlandsfärja som gick snett!
Men du hänvisar till sverigescenen, Instagram kontot etc etc. Dvs har du troligtvis precis lärt dig läsa, men absolut inte formulera dig...

Du vet med andra ord inte hur namnet "kickersgänget" uppkom, men du hävdar att "alla vet om det, men inte ni själva".
Jag vet hur namnet kom till, men således inte du, men jag är ju inte kgb....

Så du behöver inte skriva mer här, du är bara ännu en som fått för fria tyglar hemifrån, du tillför ingenting...
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-22 kl. 07:13.
Citera
2017-09-22, 08:49
Medlem
En fråga om Sthlm-Södra,

är de synonyma med KGB eller är STHLM-Södra en supporter förening utan kriminella inslag?
Har uppmärksammat flera i min närhet som har dessa tröjor på sig, men för mig framstår de inte som huligantyper så att säga.
Citera
2017-09-22, 12:37
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Som 100% neutral ser jag inte hur filmen bevisar vad som står i texten.
Några killar står till höger i bild och hetsar en massa killar till vänster.
De på vänstersidan rycker fram och kastar saker varvid killarna till höger backar. Sedan drar sig killarna till vänster tillbaka.
Att någon gömde sig inne på puben eller liknande syns ej.

Kan ni inte bara slåss och posta videor till oss våldsrunkare och sen hålla käft?
Citera
2017-09-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Som 100% neutral ser jag inte hur filmen bevisar vad som står i texten.
Några killar står till höger i bild och hetsar en massa killar till vänster.
De på vänstersidan rycker fram och kastar saker varvid killarna till höger backar. Sedan drar sig killarna till vänster tillbaka.
Att någon gömde sig inne på puben eller liknande syns ej.

Kan ni inte bara slåss och posta videor till oss våldsrunkare och sen hålla käft?
Finns flera videos på olika supporterkonton på instagram.
Citera
2017-09-22, 15:39
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Vad snackar du om? Somna om...
Vad är det du inte förstår?
Citera
2017-09-22, 16:11
Medlem
Dags för grusgrop snart, som det är nu framstår det som två kickersgäng som attackerar varandras granar för billiga poänger.

Men frågan är om kvalitén och organisationen i ligorna ens möjliggör en sådan uppgörelse. Kgb avslöjades ju senast hur dålig kvalitén var när numrena skruvades upp, men man lyckades iaf styra upp något.
Och det är väl Bajen som försöker få till nåt i den här soppan. Djurgårn har en del att bevisa
Citera
2017-09-22, 18:11
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Alla i den familjen jag har träffat har slutat på y. Så om det är fantasilöst vid två...
Tror dig på ditt ord, jag kommer från västerort och är inte insatt 100% Fast varenda haningekille i min ålder jag träffat(-75) är djurgårdare. Ganska många av dom DFG. Enligt dom själva var Haninge ett av dom starkaste fästena för mini-DFG eller babyfirman.
Kan anekdotiskt garantera att inga bajen spännt sig på Neptun/Olearys när jag varit där i alla fall. Dom har hållit låg profil när djurgårdare gapat också. Hade dom gjort det hade de fått en svärm spänninsar i total avsaknad av stil och klass på sig.
p.s Har ju besökt ett par skabbhak. Men har nog haft grym otur på Neptun. Ena gången jag var där(på nittiotalet) var det en skjutning. Då var det riktigt ovanligt ska sägas, inte som nu! Annars galet aggressiv spänning och många slagsmål d.s
Systern till alla dessa y-barn har ett namn som inte slutar på y faktiskt!
Jo det finns ett gäng gårdare där, det säger jag inte emot. Lagsympatierna hos olika generationer är ju inte statisk utan ändras under tid. Ja, det finns en hel del dif i det åldersspannet (typ -75) i Haninge. Dif påstår ju att de representerar hela Stockholm och har ju egentligen ingen direkt lokal förankring, så att aik är störst norr om stan och Bajen söder om den samma borde inte förvåna någon.

Neptun ja, vilket härligt ställe! Ville du boxas så fick du boxas, utan att behöva anstränga dig allt för mycket! Handen, Brandbergen, Jordbro, Vendelsö, och VH, huliganer, turkgäng och annat diverse löst folk samlat på en sån liten yta var en garanti för stök!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in