God morgon folk!
Jag har börjat gå in i detta lite djupare, efter 8 års cannabis missbruk, så valde jag att lämna spliffen på hyllan, och gå till vaporizer, och har aldrig mått bättre.
Spliffen fick mig att bli lat i situationer jag inte borde vara lat, jag snöade in mig på onödiga saker istället för att umgås med min familj.. Jag trodde jag blev en bättre människa av spliffen, men jag slängde bara undan mera ångest och trodde jag mådde bra.
Nu när jag använder vaporizer (ångor, inte rök) så har alla negativa effekter försvunnit. Jag får i mig dom bra canabinoiderna, och dom dåliga, brinner inte ens.. som dom gjorde i spliffen.
Har ni hört att när man röker spliff, så får man i sig 88% av "icke-cannabinoider" alltså bara massa skit.
Nej, ni hörde rätt. Cannabis innehåller inte bara bra saker. Det beror mycket på vem som odlar osv, kan jag tänka mig.
Men nu till den riktiga frågan här, vad säger ni spliff rökare om vaporizer, och vad säger ni som vapar om spliffen?
Själv känner jag att jag får ut alla bra cannabinoiderna med vape, och mera dåliga grejer när man eldar på högre grader (spliff)
Jag har haft diskussioner om detta med vänner som tycker vaporizer suger, för man blir inte "hög" säger dom, och det håller jag med om.. man blir inte "hög" av vaporizer, iallafall inte mellan 160-220 grader. Man blir bara en bättre människa mellan dessa grader

iallafall jag.
Ha en bra dag alla!
PS: Respektera alltid plantan, det är moderjords verk, och inte någon äcklig kemikalie.