Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-21, 20:52
  #33829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Varför nämner du inte när "blandligan" vänder på klacken och springer tillbaka in på krogen efter att man slängt alla tillhyggen?

Var bara tyst.
Eller du kanske kan sponsra med ännu en mytoman video!
Citera
2017-09-21, 21:05
  #33830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Var bara tyst.
Eller du kanske kan sponsra med ännu en mytoman video!
Och du och doodi kan ju runka av varandra med era legend historier inom Bajen som igen annan bryr sig om än ni bajare själva horunge!
Citera
2017-09-21, 21:54
  #33831
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Och du och doodi kan ju runka av varandra med era legend historier inom Bajen som igen annan bryr sig om än ni bajare själva horunge!

Du vet, man får ändra sig vettu och erkänna "Jag hade inte riktigt rätt i min beskrivning när jag hittade på den tidigare versionen att 25 kgb mosade 2 firman, det var i själva verket 5 st". Fram tills dess kommer nog ingen här inne ta dina mess seriöst!

Horunge? Det går att vara ball bakom skärmen och hitta på historier....
Citera
2017-09-21, 22:04
  #33832
Medlem
Haha att du fortfarande har hakat dig upp på de.. fortsätt kriga. Bajens KGB legender. Flashback-gubbarna i KGB terro terry terrä ähhh.
Citera
2017-09-21, 22:05
  #33833
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Är det B***y som jobbar/jobbat i köket?
Att golarn e **rra vet väl alla, han e tom namngiven på SS av alla ställen för sitt golande!

Ja, Bonny har jobbat i köket i omgångar. Tror en brorsa gjort det också, men det svär jag inte på. En av dem är kock i alla fall. Gurra är en av golarna, DFG har ju ett par genom tiderna. Disclaimer igen på att jag inte är insyltad, bara hör från insatta. Jag har som sagt varit ett fåtal gånger i Handen. Två av gångerna har Gurra kaxat. Så på hemmaplan har inte mycket ändrats antar jag. Fö har köket på O´learys i Haninge ett extremt dåligt rykte. Lokala fyllskallar äter där i brist på annat men utomstående är missnöjda. Personligen äter jag inte på O´learys, Texas eller liknande prefabkedjor. Uselt käk.
Citera
2017-09-21, 22:21
  #33834
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Börjar urarta detta. Varför kör man inte bara grusgrop?
Håller med om att det uratat. Som svar på din fråga så är inte bajen bara Sveriges pack sportsligt sätt utan även supportermässigt. Enda personerna jag vet som är stolta över att åka runt i bilar osv. och sen slå första de hittar. De har lagt nivån så jävla lågt och förstår att folk från vårt håll vill ge tillbaka med samma mynt. Men om bajen skulle sluta bete sig som idioter kanske firmorna kan köra schysst som det var förr.
Citera
2017-09-21, 22:24
  #33835
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Ja, Bonny har jobbat i köket i omgångar. Tror en brorsa gjort det också, men det svär jag inte på. En av dem är kock i alla fall. Gurra är en av golarna, DFG har ju ett par genom tiderna. Disclaimer igen på att jag inte är insyltad, bara hör från insatta. Jag har som sagt varit ett fåtal gånger i Handen. Två av gångerna har Gurra kaxat. Så på hemmaplan har inte mycket ändrats antar jag. Fö har köket på O´learys i Haninge ett extremt dåligt rykte. Lokala fyllskallar äter där i brist på annat men utomstående är missnöjda. Personligen äter jag inte på O´learys, Texas eller liknande prefabkedjor. Uselt käk.
B***y är kock. Har också en brorsa som heter B***y, fantasi!
***ras farsa e väl snut dessutom?!
Haninge har alltid varit Bajen, även om dif kom starkt på 80-90-talet pga guld i håkkyn.
Dif dominerar absolut inte Haninge, glöm det alla dif-bebisar.
Citera
2017-09-21, 22:33
  #33836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Håller med om att det uratat. Som svar på din fråga så är inte bajen bara Sveriges pack sportsligt sätt utan även supportermässigt. Enda personerna jag vet som är stolta över att åka runt i bilar osv. och sen slå första de hittar. De har lagt nivån så jävla lågt och förstår att folk från vårt håll vill ge tillbaka med samma mynt. Men om bajen skulle sluta bete sig som idioter kanske firmorna kan köra schysst som det var förr.

Vad snackar du om? Somna om...
Citera
2017-09-21, 22:55
  #33837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Haha att du fortfarande har hakat dig upp på de.. fortsätt kriga. Bajens KGB legender. Flashback-gubbarna i KGB terro terry terrä ähhh.

Yes, jag hakar upp mig på folk som sprider lögner, oavsett lagtillhörighet, men vafan kunde man vänta sig, flashback is tha Mother fucking shit, här kan man vara ball bakom skärmen likt Lollipo och den där lilla påhittade somaliska katt tuggarn från byyyyyyyyn.
__________________
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-21 kl. 22:59.
Citera
2017-09-21, 23:16
  #33838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Yes, jag hakar upp mig på folk som sprider lögner, oavsett lagtillhörighet, men vafan kunde man vänta sig, flashback is tha Mother fucking shit, här kan man vara ball bakom skärmen likt Lollipo och den där lilla påhittade somaliska katt tuggarn från byyyyyyyyn.
Hahaha....då lär du ta en titt i dina egna led först då om du hakar dig upp på folk som sprider lögner. Bajen den smutsiga eviga mytoman ligan med rödtott i spetsen. Finns en anledning till varför ni kallas för kickersgänget. Alla vet om det förutom ni själva förstås. Men fortsätt du och försök intyga att de är jag som sprider lögner. Jobba Jobba.
__________________
Senast redigerad av Lollipo 2017-09-21 kl. 23:19.
Citera
2017-09-21, 23:27
  #33839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Hahaha....då lär du ta en titt i dina egna led först då om du hakar dig upp på folk som sprider lögner. Bajen den smutsiga eviga mytoman ligan med rödtott i spetsen. Finns en anledning till varför ni kallas för kickersgänget. Alla vet om det förutom ni själva förstås. Men fortsätt du och försök intyga att de är jag som sprider lögner. Jobba Jobba.

Fattar inte ens att jag försöker förklara för någon likt dig.
Vet du ens hur det namnet uppstod "kickersgänget"?
Jag behöver inte INTALA, EJ INTYGA mig själv att du far med osanning, det ser man om man läser det du delat med dig utav.

Men svara gärna på min fråga om hur namnet "kickersgänget" uppstod?
__________________
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-21 kl. 23:33.
Citera
2017-09-21, 23:58
  #33840
Medlem
Gallagherss avatar
https://instagram.com/p/BZUXV4Pg-20/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback