2017-09-21, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Jag tycker absolut man får anses som aktiv när man bär kgb tröja på matchdag.

Dvs. att flera av grabbarna som fick på käften igår på ölstugan bar kgb tröjor.

Och flera av de som befann sig på ölstugan var enligt samstämmiga uppgifter inte kgb. Ni kallar kgb för en smutsig liga, men ni gör exakt, om inte värre attacker. Tolka inte detta som ett snyft meddelande.
Men nu börjar jag förstå varför folk inom kgb gjort de saker som du och jag tog via PM tidigare.
Frågan är, hur ska situationen lösas på bästa sätt?
Citera
2017-09-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Och flera av de som befann sig på ölstugan var enligt samstämmiga uppgifter inte kgb. Ni kallar kgb för en smutsig liga, men ni gör exakt, om inte värre attacker. Tolka inte detta som ett snyft meddelande.
Men nu börjar jag förstå varför folk inom kgb gjort de saker som du och jag tog via PM tidigare.
Frågan är, hur ska situationen lösas på bästa sätt?
Uppstyrt utan fulingar? Sannolikt kommer den vinnande gruppen fula sig på liggande, tyvärr. Men om ledarna kunde tala vett i sina grabbar så hade det kanske kunnat lösa sig.
Citera
2017-09-21, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Jag tycker absolut man får anses som aktiv när man bär kgb tröja på matchdag.

Dvs. att flera av grabbarna som fick på käften igår på ölstugan bar kgb tröjor.

måste varit "sudra divisione" tröjor loggan ser rätt lik ut.
https://www.facebook.com/Sudra-Divizione-MMXI-431603403537308/
Citera
2017-09-21, 14:58
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din.anne
måste varit "sudra divisione" tröjor loggan ser rätt lik ut.
https://www.facebook.com/Sudra-Divizione-MMXI-431603403537308/
Är du idiot elr?

Tror du inte aktiva vet hur en KGB tröja ser ut?
Citera
2017-09-21, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgubbe
1 kille resten snygga tjejer som jobbar där. Måste bli ett jävla vev?

Genom åren skrev jag. Alltid varit DFG-hak och DFG-killar har jobbat där. Profil i köket i många år till exempel. Vilka som jobbar där nu har jag ingen aning om. Vet att firman var där eftersom en DFG-golare inte vågade visa sig någon annan stans för många år sedan. Vill inte ha med huliganer att göra men känner ju ett par så man för höra allt skitsnack. Att DFG grisat på Neptun/O'learys har jag själv bevittnat och alltid hört om. Går du där borde du veta.
Citera
2017-09-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Brukar vanligtvis inte svara men gör ett undantag. Svara när vi ringer Och vill styra Box istället för att sitta här och vara ball :^)

Ni sprang alla som var där såg och nu även resterande av FB osv. Lyft bara på luren.
Varför nämner du inte när "blandligan" vänder på klacken och springer tillbaka in på krogen efter att man slängt alla tillhyggen?
Citera
2017-09-21, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Varför nämner du inte när "blandligan" vänder på klacken och springer tillbaka in på krogen efter att man slängt alla tillhyggen?

Ring ring....
Citera
2017-09-21, 18:39
Medlem
Klimatet som råder är vad det är... Jag önskar att ni tar ert förnuft till fånga och svarar i era telefoner. Gårdagen hade kunnat bli riktigt givande för båda parter. Positivt att ni fortfarande är kapabla att organisera ihop respektabla nummer! Vi ses på Söndag! Om ni behagar att svara vill säga...
Citera
2017-09-21, 18:54
Medlem
Citat:
DFG försökte storma, DFG får springa mot en blandliga

Postar denna då, bara så alla får se vilken alternativ verklighet du lever i.

https://www.instagram.com/p/BZT16alDhu8/
Senast redigerad av Trenjanne 2017-09-21 kl. 19:01.
Citera
2017-09-21, 19:56
Medlem
Citat:
Brukar vanligtvis inte svara men gör ett undantag. Svara när vi ringer Och vill styra Box istället för att sitta här och vara ball :^)

Ni sprang alla som var där såg och nu även resterande av FB osv. Lyft bara på luren.

Du svarar alltid och vässar värst över nätet. Jävla pajas.
Citera
2017-09-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenjanne
Postar denna då, bara så alla får se vilken alternativ verklighet du lever i.

https://www.instagram.com/p/BZT16alDhu8/

Varför länkar du den? Vad händer?
Nu har jag läst hela tråden. Bara att inse att 99% av firmakulturen utspelar sig på nätet. Borde iofs vara givet då det krävs en 15-årings mentalitet att slåss för ett fotbollslag.
Citera
2017-09-21, 20:34
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Genom åren skrev jag. Alltid varit DFG-hak och DFG-killar har jobbat där. Profil i köket i många år till exempel. Vilka som jobbar där nu har jag ingen aning om. Vet att firman var där eftersom en DFG-golare inte vågade visa sig någon annan stans för många år sedan. Vill inte ha med huliganer att göra men känner ju ett par så man för höra allt skitsnack. Att DFG grisat på Neptun/O'learys har jag själv bevittnat och alltid hört om. Går du där borde du veta.
Är det B***y som jobbar/jobbat i köket?
Att golarn e **rra vet väl alla, han e tom namngiven på SS av alla ställen för sitt golande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in