2017-09-21, 08:49
Medlem
Nu när licensen ska dras på skatten borde vi få höra från båda sidor av demonstrationen som skedde eller?
Citera
2017-09-21, 08:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpticks
Nu när licensen ska dras på skatten borde vi få höra från båda sidor av demonstrationen som skedde eller?
De valde att läsa upp ett sms från en mamma som sitter vid frukostbordet med sina två döttrar och gråter. Starkt. Stabilt.
Citera
2017-09-21, 08:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
På frågan om varför man väljer Sverige svarar hon svävande om "moralen i landet" och att det "är olika". Jo, tjena. Var ärlig nån jävla gång - PENGARNA OCH GALENSKAPEN.
Citera
2017-09-21, 09:03
Medlem
Bekräftar bara vad jag trodde att hon är en pladdrande papegoja.Hon förstår inte hälften av dom ord hon säger och ju mer hon snackar ju mer avslöjar hon sig själv och alla andra Hazarer.Hon medgav att varken hon eller någon annan asylhoppare hade en aning om vad Sverige var för något för två år sen.
Citera
2017-09-21, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Jag är förvånad att denne Fatemeh inte är bortgift ännu? Hon måste ju ha massor av friare tycker man. Speciellt som hon har PUT.
Hon kanske är för gammal.
Tror inte att hon är 18 år egentligen.
Citera
2017-09-21, 12:18
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Tror du inte att han redan skulle ha lagt ut filmen, om den fanns?

Jag vet inte om det finns en film, men ser du inte någonting misstänkt med att Salles pressleg är i Fatemehs händer? Och hennes hånfulla kommentar?
Citera
2017-09-21, 12:23
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag vet inte om det finns en film, men ser du inte någonting misstänkt med att Salles pressleg är i Fatemehs händer? Och hennes hånfulla kommentar?
Har han fått tillbaka leget nu?
Citera
2017-09-21, 13:00
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Jag är förvånad att denne Fatemeh inte är bortgift ännu? Hon måste ju ha massor av friare tycker man. Speciellt som hon har PUT.

Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze

Ryktena stämmer säkert hon är en han Fatema eller vår Malala är egentligen sin bror Murteza.
Citera
2017-09-21, 13:01
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Jag tror det är en man.... Förklarar en hel del när det gäller vår lilla "Malala"...
Citera
2017-09-21, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag tror det är en man.... Förklarar en hel del när det gäller vår lilla "Malala"...
Ja, det är nog en av manligt kön.
Citera
2017-09-21, 13:31
Avstängd
Jag tror att vi alla vet hur det slutar, efter att kulturdjuren har hållit sig gömda i ex antal år så kommer de få permanent försörjningstillstånd och så fort de fått PUT så blir det semesterresa till hemlandet och kanske ta med sig en fru, ett litet barn kanske, inte tillåtet för Svenskar i Sverige men dock tillåtet för kulturberikare.

Våran Svetsare sa för 1 år sedan att 80.000 skulle utvisas, hur många blev det som utvisades??
Blev det 8 personer eller kanske hela 80 personer????
Citera
2017-09-21, 13:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset

Har dom slutat med alla hjärtan nu och visar sitt rätta jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in