Citat:
Ursprungligen postat av
Sgt.Bland
Det finns nog nån tidsgräns på redigera då, en timme eller nåt så nu kommer den skiten stå kvar och smutsa ner tråden. Men det ska vara två QUOTE, ett i början på citatet och ett i slutet. Sen använd "Förhandsgranska inlägg" hela tiden tills du lär dig och tryck inte "Skicka svar" förrän det ser bra ut.
Titta på hur det ser ut på nåt annat inlägg du citerar som är korrekt så ser du ju hur det ska se ut!!!
Det har jag gjort enda sedan du berättade det för mig.Och jag dubbelkollar att det är ett quote i början och ett i slutet och det har det varit hela tiden.
Eftersom mitt eget namn dykt upp så många gånger på inlägg som jag ej skrivit så trodde jag att det var något allmänt fel. Jag har inte ens brytt mig om att påpeka det.
Ber tusen gånger om ursäkt om det verkligen är jag som orsakat detta. Om ett inlägg i framtiden blir fel ska jag då skriva ett tillägg? För jag kan väl inte ta bort den felaktiga användares namn.
Tack för svar samt visat tålamod. Jag ber verkligen om ursäkt! Men jag tycker att det är mysko att det blivit fel.