2017-09-21, 00:58
Medlem
trodde faktiskt bättre om anna, med tanke på vad hon sa liksom???!? om dom nu hade sex... whatever, blir intressant att följa kristians kognitiva dissonans.
Citera
2017-09-21, 01:33
Medlem
JayJayAdamss avatar
Köper inte Mos förklaring för fem öre att de bara juckade. Så låter man inte och så rör man sig inte när man torrknullar.
Mos och Anna är två vuxna människor som får ha sex hur mycket de vill, tycker bara det är kul att se Kristian göra sig till åtlöje ännu en gång, han verkar go men är uppenbarligen en riktig jävla mes och det behöver inte tv3 vinkla för att det ska bli bekräftad.
Hans kroppsspråk, röst, utseende och inte minst agerande säger det, står klart och tydligt i pannan på honom.
De kan förneka det bäst de vill men de två personerna som låg under täcket hade sex, ingen tvekan om saken. Sen om det var Mos och Anna är en annan femma.
Citera
2017-09-21, 01:58
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Annas beteende visar att hon verkar kunna göra vadsomhelst för att vinna. När G försvann så flirtade hon med allt och alla och gick över alla gränser som finns. Att gå och lägga sig med Mos säger att hon är näst intill horaktig i sitt beteende.

Nu var det inte hon som knullade..( om någon trodde det).. men hon gjorde många illa under dagens program.. hon kommer att åka ut.. om inte fjanten Kristian räddar henne..

Nähä vem var det under täcket då? Spöket laban?

Anna och Mos påstår dock att de torrjuckade och höll på med händerna vilket är rent skitsnack till 99%. 12åringarna har kanske svårt att se detta och är förblinande av sina idoler men vi som är objektiva kan nog klart och tydligt se att det inte är några händer där, snarare höfter och stön. Har minsann aldrig varit med om någon som stönar som de blev påsatta när dom runkar av mig och dessutom i ställningen som påminner skrämmande mycket om missionären, känns onekligen lite juxigt att köra petting i den ställningen.
Citera
2017-09-21, 01:59
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycoghost
Hade ej frågat om jag kollat på avsnittet

Jag förstår mer än du tror min herre!
Citera
2017-09-21, 02:08
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag ställer mig till frågan hur den ens får avslöja de är ett par. detta spoilar ju en del på förhand lovar likt andra säsonger så kommer dessa typ vinna då PH pushar för detta. jag hoppas jag har fel men en känsla på detta.

Vaddå spoilar de säger väl ingenting om vem som kommer vinna?? Kan ju lika gärna bli nått annat par..
Citera
2017-09-21, 05:56
Medlem
Haha så synd om Kristian som blir cucked igen. Det är definitivt anna och mos som knullar för man ser det på paradise motel slutet när anna bölar sen när hon är påväg ut.
Citera
2017-09-21, 11:04
Medlem
Kollade igenom Kristians och Annas YT-video om ämnet och då snackar dom att det var ett triangeldrama som klipptes bort för det är roligare att se kristian ledsen. Enligt Kristian och Anna var typ Anna lika nära Mos vid den här tidpunkten och hade hånglat med varandra innan.

Köper nog detta men inte att Mos och Anna inte låg
Citera
2017-09-21, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Nähä vem var det under täcket då? Spöket laban?

Anna och Mos påstår dock att de torrjuckade och höll på med händerna vilket är rent skitsnack till 99%. 12åringarna har kanske svårt att se detta och är förblinande av sina idoler men vi som är objektiva kan nog klart och tydligt se att det inte är några händer där, snarare höfter och stön. Har minsann aldrig varit med om någon som stönar som de blev påsatta när dom runkar av mig och dessutom i ställningen som påminner skrämmande mycket om missionären, känns onekligen lite juxigt att köra petting i den ställningen.

Låter som Emma som stönar.
Citera
2017-09-21, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
trodde faktiskt bättre om anna, med tanke på vad hon sa liksom???!? om dom nu hade sex... whatever, blir intressant att följa kristians kognitiva dissonans.

Räcker med att hon visar vad hon går för när Genri åker ut. Det står" Jag måste ha en ny partner" i pannan.. till varje pris.
Citera
2017-09-21, 11:19
Bannlyst
Citat:
Köper inte Mos förklaring för fem öre att de bara juckade. Så låter man inte och så rör man sig inte när man torrknullar.
Mos och Anna är två vuxna människor som får ha sex hur mycket de vill, tycker bara det är kul att se Kristian göra sig till åtlöje ännu en gång, han verkar go men är uppenbarligen en riktig jävla mes och det behöver inte tv3 vinkla för att det ska bli bekräftad.
Hans kroppsspråk, röst, utseende och inte minst agerande säger det, står klart och tydligt i pannan på honom.
De kan förneka det bäst de vill men de två personerna som låg under täcket hade sex, ingen tvekan om saken. Sen om det var Mos och Anna är en annan femma.

Om inte Anna vil ha sex med Kristian är det otroligt att hon kan tänka sig att runka av Mos.

Säger en del..
Citera
2017-09-21, 11:49
Medlem
Citat:
du tar ordet bitterfitta till en helt ny nivå. Gent eller vad han heter verkar vara en väldigt snäll och genuin kille som bjuder på sig själv utan att bli för mycket.

Vad är det med honom du ogillar? Bög är han nog knappast om du nu är homofob och är orolig för det

Är du själv en 10 poängare? Rolig? intellektuell? Snygg? Hetereo (vad nu det spelar för roll)?
Kan det vara så att du är så himla bitter och tar ut det på alla andra för du är så otroligt misslyckad och förbannad på dig själv pga det?

De flesta deltagarna i programmet är jubelidioter men ryssen kan man inte ha mycket ont att säga om, trodde jag iaf

Störde mig som fan på den jävla ryssen också. Manboobs, bögfrisyr och dålig svenska.
Citera
2017-09-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Om inte Anna vil ha sex med Kristian är det otroligt att hon kan tänka sig att runka av Mos.

Säger en del..

haha varför det? Kristian är en typisk kille som det är lättare att säga nej till än att säga ja för att han drar ut på allt och låter tjatig när han vill ha sex. känns som att han tycker att man gör honom en tjänst genom att ligga med honom nästan. Mos däremot hade jag kunnat ligga med alla dagar i veckan.

Plus att det skulle bli en större grej efter om man hade legat med Kristian. Mos hade aldrig gjort en stor grej av ett ligg.
Senast redigerad av attitydinkontinent 2017-09-21 kl. 12:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in